Ja, dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn vader ook al. Sneu is dat.
Niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb vooral geen zin in regen morgen. Echt druk zal het toch niet zijn
Nou ja, ik vind regen tijdens het lopen irritantquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Niet?
Ik ben blij dat het regent, eindelijk dat ellendige broeierige warme weer weg
En kijk nu nog eens?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:50 schreef sqdtnz het volgende:
Ik dacht dat het nogal hevig zou regenen, maar volgens de buienradar valt dat allemaal reuze mee. De zon schijnt zelfs momenteel.
Dat doet Cendris / BDS volgens mij, zijn dochterbedrijven van PostNL.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
http://www.nrc.nl/verkiezingen/2012/08/22/het-gaat-weer-mis-ook-drukfouten-in-duizenden-stempassen-in-zwolle/
Ik dacht dat wij ze alleen bezorgden, maar kennelijk drukken wij ook de adressen er op.
Ja, ben er alleen toch in geslaagd er 2,5 uur over te doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
het is een rustige dag vandaag
Ik leef met je mee....Ik was vannacht ziek en vanmorgen toch maar gaan werken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen toch in geslaagd er 2,5 uur over te doen
Ten eerste waren ze mijn HaH vergeten dus kon ik daar 45 minuten op wachten, en verder was ik toch al kapot van de hele week slecht slapen door de hitte (restless legs syndrome) dus ik kwam als een slak vooruit vandaag
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen toch in geslaagd er 2,5 uur over te doen
Ten eerste waren ze mijn HaH vergeten dus kon ik daar 45 minuten op wachten, en verder was ik toch al kapot van de hele week slecht slapen door de hitte (restless legs syndrome) dus ik kwam als een slak vooruit vandaag
Beterschap beidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik leef met je mee....Ik was vannacht ziek en vanmorgen toch maar gaan werken.
Moest voor het eerst een andere wijk lopen....halverwege toch maar even naar huis gegaan...moest echt nodig en mijn huis licht ineens echt rete ver....maar goed, 3 kwartier langer over gedaan dan dat er voor staat, voor de eerste keer die wijk lopen....
Ik wel, totdat ik thuis kwam en een folder van PostNL in mijn bus vond met de titel "Veelgestelde vragen over uren, looptijden, uitbetaling en meer..."quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Heb het zelf net niet droog kunnen houden.
Dus niet! De planning wordt hier meestal veel later gemaakt, en uitgezonderd degenen die een vaste wijk hebben krijg je vaak pas op de dag zelf te horen wat je moet lopen.quote:Q: Wanneer kan ik de planning voor de nieuwe week inzien?
A: Op donderdagmiddag wordt de planning voor de nieuwe week gemaakt. Uiterlijk vrijdagmorgen is de planning voor de nieuwe week bekend.
Als je tenminste iedere week je uren goed noteert en controleert in de uitdraai (als je die al kunt vinden), want zodra wij merken dat je er blind op vertrouwt dat wij je uren goed boeken, of je je er uit gemakzucht nooit in verdiept, zullen wij je hard en diep naaien waar je bij staat.quote:Q: Worden alle uren die ik werk, betaald?
A: Ja, alle uren die je hebt gewerkt krijg je uitbetaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |