abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116057932
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
PostNL wil 55 euro terug die ze gestort hebben op m'n rekening (contracturen juli die vorige maand gestort zijn, maar ben halverwge juli uit dienst gegaan, is dus langs elkaar heen gegaan). Hoe gaat PostNL dat aanpakken? Ze hebben immers geen machting geld van m'n rekening af te halen en er zat geen begeleidende brief bij.
of je dat dus even terug wil storten en als je dat niet doet komt er een incassobrief.
( ik heb wel eens teveel vakantiegeld gekregen)
pi_116060727
Of als ze bijvoorbeeld nog verlofuren uit moeten betalen, dan wordt het daar vanaf gehaald.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116062296
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Troeta het volgende:
Dus je brengt in geval van nood wel eens andere wijkjes verderop weg en dan krijg je die reistijd ook uitbetaald? Eigenlijk zeur je nu dus om niks :9
Er om vragen en wat voor elkaar doen is toch heel gewoon. Als jij hun helpt en hun geven dat ervoor dan is het toch mooi, maar over het algemeen werken postbezorgers in hun eigen wijk, dus die reistijd hoeft er echt niet standaard bij.

En 6 km is niks natuurlijk he..
Waar zie jij dat ik zeur dan? Ik zeg immers nergens dat ik vind dat de aanrijtijd altijd betaald moet worden. Sterker nog, dat vind ik helemaal niet. Als ik gewoon in mijn eigen woonplaats moet bezorgen hoef ik dat er niet bij te hebben.
Ik merkte slechts op dat het wel een beetje afhankelijk is van de omstandigheden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:13:19 #54
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116063720
Ik heb zaterdag voor het eerst één van de nieuwe jassen aangehad. Wat is dat een matige kwaliteit zeg! Het is jammer dat ze zo warm zijn tijdens het lopen en fietsen want ik vind ze best lekker zitten.
Stukken beter dan de TNT Post jas naar mijn mening.

Die andere zal ik komende werkdag eens proberen.

Ik vond het nog best druk afgelopen zaterdag qua post. Volgens mij trekken de volumes op zaterdag weer aan hoor, de zomer nadert toch haar einde...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116064729
Ik zou afgelopen donderdag een jas krijgen, maar ze zijn het zeker vergeten :P
Even kijken of ik dinsdag er eentje krijg :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:50:21 #56
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116064876
Haha, daar zou ik inderdaad wel achter aan zitten, want PostNL laat zelden wat zelf weten heb ik het idee!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116064906
Nou het was dat mijn TC er donderdag zelf over begon, maar anders blijf ik gewoon vrolijk in mijn oranje jas rondlopen :D
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116070154
oh,sorry, ophaling10 had het eerste bericht hierover geschreven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 16:43 schreef ophaling10 het volgende:
Wat ik persoonlijk flauwekul vind,is dat je werktijd pas begint vanaf depot.
Je loopt al daarvoor in werkkleding en je bent ook verzekerd van en naar huis,
er zijn collega's die kilometers weg wonen.
Het is er allemaal niet beter op geworden.
Ik durf te wedden dat er velen het niet redden op di/do en ook buitentijds lopen.
pi_116071063
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vond het nog best druk afgelopen zaterdag qua post. Volgens mij trekken de volumes op zaterdag weer aan hoor, de zomer nadert toch haar einde...
Het viel mij ook al op. De volumes zijn weer aardig op het oude niveau. Ik vond de zaterdag voor het eerst in een paar maanden best tegenvallen. :P
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_116071224
Ik was afgelopen zaterdag best snel klaar, kon rond half 11 al de straat op :D
pi_116071599
Ik was om iets over half vijf klaar en was om half twaalf begonnen.
pi_116077437
bij ons was het zaterdag echt niet superdruk. Wel weer 2 rode bakjes voor een aantal wijken, maar meeste wijken maar 1 of 1,5 blauwe bak.. en ik had sowieso een miniwijkje :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_116083559
Ik had zaterdag stempassen, dus ja, ik was langer bezig.
pi_116083760
oh die hadden wij al 2 weken in huis :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_116086161
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Troeta het volgende:

[..]

of je dat dus even terug wil storten en als je dat niet doet komt er een incassobrief.
( ik heb wel eens teveel vakantiegeld gekregen)
Dan moeten ze het niet in de vorm van een salarisstrookje sturen.. Maar ze kunnen het op 75 cent na volledig verrekenen met vakantietoeslag die ik nog tegoed heb. En de rest dan maar met de winstuitkering als die nog komt.
pi_116097491
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Dan moeten ze het niet in de vorm van een salarisstrookje sturen.. Maar ze kunnen het op 75 cent na volledig verrekenen met vakantietoeslag die ik nog tegoed heb. En de rest dan maar met de winstuitkering als die nog komt.
Ik vraag me ondertussen serieus af of die winstuitkering überhaupt nog wel komt en zo ja, wanneer.
Het laatste bericht hierover is alweer van twee maanden geleden. Misschien hopen ze dat we het zijn vergeten?
pi_116097833
Smsje vandaag ''graag op de scenario's letten, vorige week weer 125 uren teveel!''

Ja vindt je het gek als je op een normale drukke dinsdag scenario B geeft in plaats van E en de dag daarna de stempassen laat bezorgen op een daldag :')
pi_116099802
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:45 schreef Selestha het volgende:
Smsje vandaag ''graag op de scenario's letten, vorige week weer 125 uren teveel!''

Ja vindt je het gek als je op een normale drukke dinsdag scenario B geeft in plaats van E en de dag daarna de stempassen laat bezorgen op een daldag :')
Met het oog op kwaliteit is stempassen op een daldag natuurlijk niet zo gek. Maar het is sowieso een rommeltje de afgelopen weken, want ik krijg regelmatige scenario die niet passen bij de post. Ik kan me er niet al te druk om maken, aangezien ik gewoon mijn werk doe en klaar.
pi_116099859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Met het oog op kwaliteit is stempassen op een daldag natuurlijk niet zo gek. Maar het is sowieso een rommeltje de afgelopen weken, want ik krijg regelmatige scenario die niet passen bij de post. Ik kan me er niet al te druk om maken, aangezien ik gewoon mijn werk doe en klaar.
Ja, dat bedoel ik dus ook. Als zij geen goede scenario's geven, hoe kunnen ze dan verwachten dat er binnen de tijd gelopen wordt?
pi_116101003
:P Wij krijgen niet eens scenario's door.
pi_116101739
Weten jullie ook waar je online de ecco dealer lijst kan vinden. ik wil graag nieuwe schoenen halen maar ben die lijst kwijt geraakt.
pi_116108527
Vandaag de stempassen ... had een wijk die ik nog niet eerder had gelopen. Was uiteindelijk een half uur langer bezig dan er voor staat. Viel me nog wel mee, die brieven met de stempassen zijn ook wel erg dun.
pi_116109016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef Herfstblad het volgende:
:P Wij krijgen niet eens scenario's door.
Nou ja, daar krijg je dus ook niet naar betaalt dan. Wees blij ;)
pi_116109089
Vandaag 3 uur en 15 minuten over een wijk gedaan waar 2 uur en 20 minuten voor stond.
Nog nooit zo'n wijk gehad waar alles zo ver uit elkaar lag :')
pi_116109148
Sorry hoor maar moet even schelden :( :(

Godverdomme kut Post NL :r Bezorg mijn telefoon eens gewoon. Telkens wordt het pakketje uitgesteld naar een andere dag, en de status is nog steeds: het pakket bevindt zich in het sorteercentrum.

Heb al gebeld maar die zeggen dat ik weer naar die winkel moet bellen. Hoop toch echt niet dat die is gestolen of kwijt is. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')