SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind dat je je excuses moet aanbieden aan vandermar
Wat is er met jouw Marie dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
1. Hij reageert nog achteraf, terwijl ik al zei dat ik ging stoppen, en dat ook gewoon deed
2. hij heeft niet te reageren.
3. hij noemt mijn Marie
4. hij noemt mij een snotjong.
Dus nee.
typfoutje, excuses.quote:
Ik kwets hem niet, die ouwe trekker kan daar wel tegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er met jouw Marie dan?
Je kwetst hem gewoon met zulke opmerkingen en dan gaat hij alleen maar meer eten.
altijd maar autocorrectie de schuld geven hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Autocorrectie op de iPad ten eerste en ik vond het stiekem ook wel grappig en dan ga ik niet correctie doen
Ten tweede, namen posten van mensen waar je tegen moet spelen (care en dat doe je gewoon niet)
Ten derde post je foto's.
Maar jij bent natuurlijk mister perfect.
In jouw ogen doe jij nooit iets fout, dan ben je toch echt meneertje perfect. Tevens post Rijst niet hele vrouwen, enkel flubberarmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
altijd maar autocorrectie de schuld geven he
Waarom zou ik dat niet mogen doen. Rijst heeft hier al zo vaak foto's gepost van mensen.
Laatst nog met dat meisje van Facebook? Toen was er niks aan de hand. maar nu wel, wees consequent dan.
Ik zeg nergens dat ik mister perfect ben, hoe kom je hier op, want dat is weer een niet onderbouwde mening.
Hij heeft wel eens foto's gepost, ook wel eens namen. Dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
In jouw ogen doe jij nooit iets fout, dan ben je toch echt meneertje perfect. Tevens post Rijst niet hele vrouwen, enkel flubberarmen.
ik postte een foto waar ik morgen tegen moet spelen, en wordt VDM helemaal gek in zijn hoofd.quote:
Pak die posts er dan eens bij, ik kan het mij niet herinneren namelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens foto's gepost, ook wel eens namen. Dus niet zeiken.
Wat zou ik nu dan fout hebben gedaan? Niks.
Ik heb laatst nog toegegeven dat ik discussie's aan ga waar ik niks van af weet, dus niet lullen.
Over voetbal niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pak die posts er dan eens bij, ik kan het mij niet herinneren namelijk.
Tevens zit jij in elke discussie fout.
klopt, kan ik doen ja. Ik had nog meer foto's maar toen Toefjes (?) aan gaf dat het hem niks boeiden ben ik ook gestopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Ik loop alweer te zeuren?Jij kan ook posts gaan maken die meer mensen interesseren dan alleen jezelf.
Van te voren zou je het al moeten weten dat het niemand cared om dat soort dingen te posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt, kan ik doen ja. Ik had nog meer foto's maar toen Toefjes (?) aan gaf dat het hem niks boeiden ben ik ook gestopt.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon normaal doen
Hoe moet ik dat weten, toen Rijst het over zijn Facebook chick had, waren wel mensen die het interessant vonden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van te voren zou je het al moeten weten dat het niemand cared om dat soort dingen te posten.
Hee, hij heeft hier niks mee te maken, haal hem er dan ook niet bijquote:
Ja want vrouwen. Daar is gelijk al het verschil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, toen Rijst het over zijn Facebook chick hadden, waren wel mensen die het interessant vonden.
dikke vrouwen ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want vrouwen. Daar is gelijk al het verschil.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, hij heeft hier niks mee te maken, haal hem er dan ook niet bij
Lekker houvast, jwzquote:
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.quote:
oke, stop nou maar. aan deze discussie hebben ze ook niks, is net zo goed topicvervuiling, dus als je door wilt zeuren, moet je me maar dménquote:
Nahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke, stop nou maar. aan deze discussie hebben ze ook niks, is net zo goed topicvervuiling, dus als je door wilt zeuren, moet je me maar dmén
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.
Jouw norm van normaal is soms anders dan die van ons.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.
Daar heb ik niet over nagedacht, maar jij en ik snappen ook wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte oudersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.
'Ons'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jouw norm van normaal is soms anders dan die van ons.
Mafkees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte ouders
Nou, moet jouw eerste post hier nog zien waarin je verkondigt dat je een dag hard gaat werken. Maar dat terzijde. Een bijstandsuitkering is 800 euro. Ga er niet vanuit dat mensen daar voor de lol inzitten. En inderdaad, even nadenken wat je (misplaatste) arrogante posts voor impact kunnen hebben bij anderen zou erg verstandig zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar jij en ik snappen ook wel wat ik bedoel.
Niks persoonlijk tegenover Tim, maar dit soort dingen mogen wel uit zijn mond rollen, maar niet de mijnequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte ouders
quote:
om even er tussen te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, moet jouw eerste post hier nog zien waarin je verkondigt dat je een dag hard gaat werken. Maar dat terzijde. Een bijstandsuitkering is 800 euro. Ga er niet vanuit dat mensen daar voor de lol inzitten. En inderdaad, even nadenken wat je (misplaatste) arrogante posts voor impact kunnen hebben bij anderen zou erg verstandig zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Ons'
Wees jezelf, gedraag je niet zoals anderen graag zien om bij een groep te horen
Let een beetje op je woorden, een van de oudsten van het stel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks arrogants aan. Mensen roepen hier wel altijd dat ik verwend ben, maar daar werken mijn ouders hard genoeg voor. Valt heus niet allemaal uit de lucht. Tevens hadden we het over mensen met een uitkering, waar ik dus niet onder val.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, moet jouw eerste post hier nog zien waarin je verkondigt dat je een dag hard gaat werken. Maar dat terzijde. Een bijstandsuitkering is 800 euro. Ga er niet vanuit dat mensen daar voor de lol inzitten. En inderdaad, even nadenken wat je (misplaatste) arrogante posts voor impact kunnen hebben bij anderen zou erg verstandig zijn.
Fuck, word ik weer afgebluft door Marcie, bekend om zijn kennis van zaken, zijn levenservaring en briljante algemene ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
om even er tussen te komen.
Er zijn genoeg mensen die daar wel voor de 'lol' inzitten hoor.
Goede argumentenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Het is wel grappig dat jij dit zegt. Maar oke hou maar op
wat is dit nu weer voor een debiele opmerking man, mafkees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuck, word ik weer afgebluft door Marcie, bekend om zijn kennis van zaken, zijn levenservaring en briljante algemene ontwikkeling
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuck, word ik weer afgebluft door Marcie, bekend om zijn kennis van zaken, zijn levenservaring en briljante algemene ontwikkeling
ik ben te slecht in teams maken, sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Maar dus niemand zin om ontopic te gaan en mij te helpen?
Dat was toch ook meer een sneer naar jou, niet naar je ouders...Snap deze opmerking niet echt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks arrogants aan. Mensen roepen hier wel altijd dat ik verwend ben, maar daar werken mijn ouders hard genoeg voor. Valt heus niet allemaal uit de lucht. Tevens hadden we het over mensen met een uitkering, waar ik dus niet onder val.
Nederland heeft meer dan 16 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een debiele opmerking man, mafkees.
Ik ken zo al 3 mensen, die in de bijstand zitten, maar gewoon kunnen werken. Dit doen ze dan ook zwart.
Ik hoop voor je niet dat je morgen permanent in een rolstoel geschopt wordt. Misschien snap je deze discussie dan iets beter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een debiele opmerking man, mafkees.
Ik ken zo al 3 mensen, die in de bijstand zitten, maar gewoon kunnen werken. Dit doen ze dan ook zwart.
ja, ik wijs hem er alleen op dat er wel degelijk mensen zijn die er voor de lol inzitten, en dan een extra zakcentje te gaan verdienen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nederland heeft meer dan 16 miljoen inwoners
Aub zeg. Ik bedoel ermee dat juist jij degene bent die overal bij wil horen. Je wil over alles meepraten zelfs over de dingen waar je geen verstand van hebt.quote:
Waar is dat feesjuh?quote:
Ik snap het, die mensen verdienen ook zeker een uitkering, want die zijn ongeschikt. Maar er zijn mensen, die ik dus ken, die helemaal niks mankeren. Gewoon zwart bij iemand poetsen, 10 uur in de week bijvoorbeeld, en dan ook nog eens die 800 euro opstrijken. Daar ging het over, ik zeg ook nergens dat ik die 800 belachelijk vind oid, dus waar dit eigenlijk vandaan komt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niet dat je morgen permanent in een rolstoel geschopt wordt. Misschien snap je deze discussie dan iets beter.
Toefjes had het toch alleen over de mensen die arbeidsongeschikt zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kt. Maar er zijn mensen, die ik dus ken, die helemaal niks mankeren. Gewoon zwart bij iemand poetsen, 10 uur in de week bijvoorbeeld, en dan ook nog eens die 800 euro opstrijken.
Wat is er nou weer mis met dat stuk wat ik heb getypt?quote:
je kent er 3, terwijl Nederland 16+ miljoen inwoners heeft. En dan zeg je dat er genoeg voor de lol in zitten. aha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik snap het, die mensen verdienen ook zeker een uitkering, want die zijn ongeschikt. Maar er zijn mensen, die ik dus ken, die helemaal niks mankeren. Gewoon zwart bij iemand poetsen, 10 uur in de week bijvoorbeeld, en dan ook nog eens die 800 euro opstrijken. Daar ging het over, ik zeg ook nergens dat ik die 800 belachelijk vind oid, dus waar dit eigenlijk vandaan komt weet ik ook niet.
er stond in zijn post : 'De mensen die daar in zitten, doen dit niet voor hun lol'. Waarop ik antwoordde dat er wel degelijk mensen in zitten die daar voor de lol inzitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toefjes had het toch alleen over de mensen die arbeidsongeschikt zijn?
Bron: Geert Wilders zeker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
om even er tussen te komen.
Er zijn genoeg mensen die daar wel voor de 'lol' inzitten hoor.
ik ben 1 van de 16 miljoen. En ken er al 3.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kent er 3, terwijl Nederland 16+ miljoen inwoners heeft. En dan zeg je dat er genoeg voor de lol in zitten. aha.
Tevens zijn de controles wel wat strenger dan je denkt.
Nee jullie mam, nou goed?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ben 1 van de 16 miljoen. En ken er al 3.
dus er zijn nog 15.999.998 mensen die er meer kunnen kennen.
Ja jij begint steeds over die 16 miljoen. Maar ik ben 1 van die 16 miljoen, en ken er al 3. Anderen zullen er dan ook wel meer kennen he?quote:
Want ik moet zomaar aannemen dat jij 3 mensen in de bijstand kent die al hun problemen met jouw delen en als ze eventueel zwart werken dat ook nog aan jou gaan vertellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja jij begint steeds over die 16 miljoen. Maar ik ben 1 van die 16 miljoen, en ken er al 3. Anderen zullen er dan ook wel meer kennen he?
Maar oke ik heb hier ook geen verstand van, jullie zijn allemaal slimmer, weten alle zaken van binnen. Jullie hebben namelijk inside informatie.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want ik moet zomaar aannemen dat jij 3 mensen in de bijstand kent die al hun problemen met jouw delen en als ze eventueel zwart werken dat ook nog aan jou gaan vertellen.
Jij steunt dus financieel 2 mensen waar je op zit te zeiken, lekker hypocriet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja.
1 is een familie lid, vind dit ook erg triest.
2.een andere is onze poetshulp, werkt ook zwart.
3. Onze tuinman.
Nu blij?
Ik steun die niet, denk je dat ik hun betaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij steunt dus financieel 2 mensen waar je op zit te zeiken, lekker hypocriet.
Sure, wanneer is iets niet mijn schuldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef Rijst het volgende:
Hou op. Het is allemaal Dudeweissers en GJE's schuld
ik snap het ook wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef poker4lifee het volgende:
En ik bedoelde met die 16 miljoen te zeggen dat 3 mensen echt 0.0 zegt. Je zegt dat er genoeg zijn die er voor de lol in zitten, nou dat kan je dus niet weten als je er 3 van de weet ik veel hoeveel kent die zo'n uitkering hebben.
En daarbij zei ik dus dat de controles ook een stuk strenger zijn dan je denkt.
Misschien dat je het nu snapt? =/
En ja dit had ik moeten dmen, maar dit soort discussies staan toch altijd in 't topic
dit soort post zijn net zo irritant als een discussie.quote:
Nee je ouders en dat vind je geen probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik steun die niet, denk je dat ik hun betaal?
Ik ga dit probleem ook niet aan pakken, dat moet de overheid maar doen. Maar ik vind het wel triest.
Sukkel. Doe es normaal man. Jij moest weer zo nodig uit eten waardoor Kevin je wou afkraken. Toen zei er iemand uitkering en Marcie had dat gezien en deed zijn broek uit en schijt het hele topic onderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, wanneer is iets niet mijn schuld
Ghehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
Haha, door de poetshulp en tuinman zwart te betalen, hou je zelf het probleem in stand. of je ouders, die zijn dus net zo slecht bezig als de uitkeringstrekkers die zwart bij klussenEn dat in een openbaar forum zetten
![]()
Van je kinderen moet je het hebben
Gaat je btw niks aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je ouders en dat vind je geen probleem.
Een goede samenleving begint bij jezelf en de overheid zou niet alles moeten hoeven doen. Kan je ook nog even vertellen waarom ze in de bijstand zitten anders.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sukkel. Doe es normaal man. Jij moest weer zo nodig uit eten waardoor Kevin je wou afkraken. Toen zei er iemand uitkering en Marcie had dat gezien en deed zijn broek uit en schijt het hele topic onder.
Poetshulp gaat mijn moeder ontslaan, is iemand met een hoofddoek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
Haha, door de poetshulp en tuinman zwart te betalen, hou je zelf het probleem in stand. of je ouders, die zijn dus net zo slecht bezig als de uitkeringstrekkers die zwart bij klussenEn dat in een openbaar forum zetten
![]()
Oke Marcie, sorry Marcie, ga maar lekker door met je nuttige posts Marcie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit soort post zijn net zo irritant als een discussie.
Je reageert nu al 2x, nu weten we het wel
DMquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke Marcie, sorry Marcie, ga maar lekker door met je nuttige posts Marcie.
Hoe ziet de linksback eruit waar je morgen tegen moet?![]()
En de spits? Is het een Turk?
Omdat ze een hoofddoek draagt? Wat is anders het doel van die toevoeging?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Poetshulp gaat mijn moeder ontslaan, is iemand met een hoofddoek.
Okequote:
Damn man, ik ben rechts qua politieke orientatie, maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Neequote:
wat is dat jammer zeg!quote:
Zijn pa deed nog iets met administratie ook, zal dan ook wel niet helemaal koosjer zijn he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
![]()
De poetshulp gaat je moeder ontslaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet kan schoonmakenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Geert en 2 anderen vinden dit topic leuk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Waarom voeg je dan toe dat ze een hoofddoek draagt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet kan schoonmaken
Daar las ik overheenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De poetshulp gaat je moeder ontslaan?Dit wordt nog best een leuk topic zo
is ook niet, weet ook niet waarom ik het typte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom voeg je dan toe dat ze een hoofddoek draagt?
[ afbeelding ]
Daarom komt er dus zoveel crap uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
is ook niet, weet ook niet waarom ik het typte.
Misschien komt het omdat ik zit te poepen.
Kan wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom komt er dus zoveel crap uit.
Bemoei je er niet mee. Je snapt er niets van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Prachtig hoe iedereen haat op Marcie, maar zelf kinderachtig doet
Ach, dat zien ze niet. Nu komen er weer reacties waar in ze het ontkennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helderziende man hierzo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Je snapt er niets van.
Haten? Meeste hier lachen hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij moet eens stoppen met racistisch doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik doe niet eens racistisch man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met racistisch doen.
Geef je IF Guilavogue geen kans. Zieke olietankerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Kent. Kan er helaas pas volgende week mee spelen. 1 CB wel op 7 chem, maar dat moet toch wel kunnen voor een keertje
Achterlijke bemoeial hierzo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er nooit en te nimmer een goede sfeer kan hangen hier
Omdat er hier een paar zijn die zich altijd aangevallen voelen, dom gaan doen en willen discussiëren met andere waar ze niks over weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er nooit en te nimmer een goede sfeer kan hangen hier
bek houden, weer discussie uit lokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar zijn die zich altijd aangevallen voelen, dom gaan doen en willen discussiëren met andere waar ze niks over weten.
Hoe zou het eigenlijk komen dat het steeds de zelfde zijn??
Deze discussie in een notendop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
Kortzichtige, hypocriete en een tikkeltje racistische opmerkingen plaatsen en dan geen reactie willen
Oke, nu weten we het wel. Bek houden en over fut gaan praten, niet steeds hetzelfde herhalen, en ook niet wat andere al 20x hebben gezegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
Kortzichtige, hypocriete en een tikkeltje racistische opmerkingen plaatsen en dan geen reactie willen
Vaak wordt er niet eens kans tot discussie gegeven, en ben je bij voorbaat een oetlul zonder kennisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat er hier een paar zijn die zich altijd aangevallen voelen, dom gaan doen en willen discussiëren met andere waar ze niks over weten.
Hoe zou het eigenlijk komen dat het steeds de zelfde zijn??
Misschien later. Vind zijn stats niet echt boeiend..kan niet eens fatsoenlijk passen of schietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geef je IF Guilavogue geen kans. Zieke olietanker
De kinderen zijn vervelend ja, maar Thorb, Lindgren, Gekkezuiden zitten toch ook de hele tijd reacties uit te lokken, als ze daar nou eens mee stoppenquote:
Steeds "bek houden" roepen draagt niet echt bij aan een goede sfeer..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, nu weten we het wel. Bek houden en over fut gaan praten, niet steeds hetzelfde herhalen, en ook niet wat andere al 20x hebben gezegd.
Sure, probleem van je afschuiven. Sommigen doen hier net zo hard mee en zitten te zoeken naar reactiequote:
Ik geef gewoon mijn mening waarbij ik je af en toe misschien weg zet maar dat hoort gewoon bij de discussie. Dat jij niet capabel bent om je te verweren is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De kinderen zijn vervelend ja, maar Thorb, Lindgren, Gekkezuiden zitten toch ook de hele tijd reacties uit te lokken, als ze daar nou eens mee stoppen
Hoeft ook niet. Zitten allemaal te zeiken, en wat net al 20x in de discussie is gezegd er bij te halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Steeds "bek houden" roepen draagt niet echt bij aan een goede sfeer..
Voel je je aangesproken?? Ik had het tegen GJE.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
bek houden, weer discussie uit lokken
ja het woord kind is veranderd in volwassene. ;pquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
Was ik nog maar een ontwetend kind dat nergens verstand van had. Helaas is tijd veranderd
Ik zeg gewoon wat ik denk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De kinderen zijn vervelend ja, maar Thorb, Lindgren, Gekkezuiden zitten toch ook de hele tijd reacties uit te lokken, als ze daar nou eens mee stoppen
yea sure, je gaat steeds over iets anders. Toen je niet geloofde dat ik er 3 kon, en ik ze ophoesten, ging je maar over iets anders lullen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening waarbij ik je af en toe misschien weg zet maar dat hoort gewoon bij de discussie. Dat jij niet capabel bent om je te verweren is niet mijn probleem.
Ja, want je zegt toevallig zijn het steeds de zelfde, dus ging het niet over 1 persoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?? Ik had het tegen GJE.
6 Reactie in 4 topics ong.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga beide kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja het woord kind is veranderd in volwassene. ;p
----
VI of Dortmund - Bremen? Denk voetbal maar kijken, VI altijd nog terug te kijken
mag je vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik denk.
En ik denk dat je een idioot bent.
Vond : Poetsvrouw ontslaat moeder het hoogtepuntquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Geweldig leesvoer voor onderweg dit
1. Goed dat je dat zelf ziet. Je andere leeftijdsgenoten zien dat meestal niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Net toch al weer. Thorb haalt er weer iets bij, want net in deze discussie al tig keer is gezegd, waarom dan terwijl de discussie al gestopt was, toch nog een keer aanhalen? waar is dat goed voor dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
6 Reactie in 4 topics ong.Waarvan geen eentje tegen jou was.
quote:
Ik geef ze ook geen ongelijk. Maar de discussie was gestopt, en in de discussie was al een paar keer gezegd dat ik er geen verstand van heb, hypocriet ben etc. Moet hij als de discussie afgelopen is het nog een keer zeggen, waar is dat dan goed voor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
1. Goed dat je dat zelf ziet. Je andere leeftijdsgenoten zien dat meestal niet.
2. Ze hebben idd gelijk. Lees even terug wat je net heb gezegd zou ik zeggen.
inclusief de reacties erop jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond : Poetsvrouw ontslaat moeder het hoogtepunt
Ik ga door naar het volgende discussiepunt, namelijk dat je zelf aan het systeem meewerkt. Moet ik blijven hangen bij punt 1 dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
yea sure, je gaat steeds over iets anders. Toen je niet geloofde dat ik er 3 kon, en ik ze ophoesten, ging je maar over iets anders lullen.
PC er op aansluitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Ik moet echt zo'n tv hebben waarbij je het beeld in 2en kan splitsen
je had er nog geen antwoord op gegeven, want je geloofde het niet. Toen gaf ik het aan, ga je in 1x zonder iets te zeggen over punt 2 praten. terwijl punt 1 niet was afgesloten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ga door naar het volgende discussiepunt, namelijk dat je zelf aan het systeem meewerkt. Moet ik blijven hangen bij punt 1 dan?
en dan?quote:
Thanks. Was al sinds 6 uur aan het beslissen wat ik zou eten. Ik ben er eindelijk uitquote:
Je komt met 3 mensen die er volgens jou zwart bijwerken waarvan ik verder totaal geen inzicht heb in de situatie (waarom in de bijstand etc). Wat moet ik daar dan mee? Zeggen oke Marcie je hebt gelijk, maar verder ben je hypocriet bezig, zoiets?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je had er nog geen antwoord op gegeven, want je geloofde het niet. Toen gaf ik het aan, ga je in 1x zonder iets te zeggen over punt 2 praten. terwijl punt 1 niet was afgesloten.
geen kapsalonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks. Was al sinds 6 uur aan het beslissen wat ik zou eten. Ik ben er eindelijk uitEven naar de AH.
Waarom vraag je er dan om, als je weet dat je er niks mee kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je komt met 3 mensen die er volgens jou zwart bijwerken waarvan ik verder totaal geen inzicht heb in de situatie (waarom in de bijstand etc). Wat moet ik daar dan mee? Zeggen oke Marcie je hebt gelijk, maar verder ben je hypocriet bezig, zoiets?
Hou je bek gewoon. Kutkind.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
De kinderen zijn slecht en de volwassenen goed.
Het is allemaal mijn schuld.
Oke, nu weer normaal verder?
Hier kunnen we allemaal uitstekend mee levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
fabregas cdm?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Om maar even offtopic te blijven.
[ afbeelding ]
Omdat mensen waarmee ik discussieer vaak met volledige voorbeelden komen maar dat vind jij blijkbaar niet nodig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan om, als je weet dat je er niks mee kan?
Nee? Kan prima man, balans is overratedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fabregas cdm?zet dan meteen Modric CDM.
Als ik het zo teruglees lijkt me dit een juiste conclusie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
je zegt, ik geloof niet dat je er 3 kent. Noem ik er 3 is het weer niet goed? Wat wil je dan weten, afkomst, geboortedatum, hoelang ze al werken, welke voetmaat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat mensen waarmee ik discussieer vaak met volledige voorbeelden komen maar dat vind jij blijkbaar niet nodig!
En dan zeg je iets over mijn racistische opmerkingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doe normaal, kutchinees. Jammer dat je bij de AH geen hond kunt halen he?
Jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
naast TOTY De Rossi kan het misschien wel ja, een sloper en een spelmaker voor de defensie kan wel goed werken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Kan prima man, balans is overrated
Waarom ze in de bijstand zitten etc. Wat ik niet blijf snappen is dat je het wel goed vindt dat je ouders die mensen zwart in dienst hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zegt, ik geloof niet dat je er 3 kent. Noem ik er 3 is het weer niet goed? Wat wil je dan weten, afkomst, geboortedatum, hoelang ze al werken, welke voetmaat?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat is idd racistisch ja. Maar ik begon zelf dit keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En dan zeg je iets over mijn racistische opmerkingen?
Rijst lokt het uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En dan zeg je iets over mijn racistische opmerkingen?
'Begin bij jezelf' is hier wel van toepassingquote:
Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan kun je schermen splitsen.quote:
Rijst is chinees voor ik troll 24/7quote:
pas een paar keer gezegd : Ik vind het niet goed dat ze in de bijstand zitten, ook al gezegd maar dan zeggen ze, ga jij die paar euro per uur bijleggen, dan pakken we anderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom ze in de bijstand zitten etc. Wat ik niet blijf snappen is dat je het wel goed vindt dat je ouders die mensen zwart in dienst hebben
En het nog daarop afschuiven ookquote:
kutkind is niet racistisch, dat over die hond wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is idd racistisch ja. Maar ik begon zelf dit keer.
ah ja true. helaas ben ik zo achterlijk lui dat dat allemaal te veel moeite isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Dan kun je schermen splitsen.
Of fijn op de bank met laptop op schoot (stream) en VI'tje op de TV.
Lees mijn ontopic reactie eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rijst is chinees voor ik troll 24/7
Eerst tegen Rijst ingaan, en hem nu verdedigen. Wauw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kutkind is niet racistisch, dat over die hond wel.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je houdt van open deurenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kutkind is niet racistisch, dat over die hond wel.
En jij hebt het over 'groepjes' hier en zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En het nog daarop afschuiven ook
RP trollde ook
Dit is toch een heel ander onderwerp man? RP begon op mij te zeiken dat ik racistisch deed, gooit hij er zelf zo'n opmerking uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst tegen Rijst ingaan, en hem nu verdedigen. Wauw.
Wil je mijn kont likken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En jij hebt het over 'groepjes' hier en zo.![]()
Lik elkaars konten niet zo af joh.
Godverdommequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst tegen Rijst ingaan, en hem nu verdedigen. Wauw.
ja dichte deuren moet ik open duwen, en heb je de kans dat je voor schut staat, als je duwt terwijl je moet trekken.quote:
Ik las het maar vond het niet nodig om erop te reagerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lees mijn ontopic reactie eens.
Bruine neus toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En jij hebt het over 'groepjes' hier en zo.![]()
Lik elkaars konten niet zo af joh.
Met pindasaus?quote:
Ik ben niet boos hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Genieten van al die boze kindjesen ik ben er zelf ook nog een
Ja eigenlijk weet ik niet zo goed waarom Chinezen slecht zijn, maar over dat gedeelte van hond eten ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is toch een heel ander onderwerp man? RP begon op mij te zeiken dat ik racistisch deed, gooit hij er zelf zo'n opmerking uit.
jeej iemand heeft mijn ontopic reactie gelezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik las het maar vond het niet nodig om erop te reageren
Ik heb nog nooit met Fabregas gespeeld dus wel hem wel eens proberen. Borini is wel ziek in prijs gedaalddan koop ik maar een formatie kaartje want raak hem aan de straatstenen niet kwijt voor een degelijke prijs.
Had je maar gelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat Rijst alles mag
quote:
Droog verhaal die ja, met die kerel die Z heette he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
Wilt iemand een verhaaltje lezen, waarom ik weer een hekel heb aan buitenlanders?
Verschil tussen havo en vwo. Bij mij zie je met mate de restjes vwo ook wel, ik verzeker jullie dat ik mij vaker van mijn goede kant ga laten zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Moet je eens nagaan.GJE is niet heel veel jonger dan Dudweiser. Het verschil. [ afbeelding ]
Nee, dat is nog rustig joh. Als ik echt boos ben, dan scheld ik het hele topic voor, maar dat heb ik nog niet zo vaak gehad (ook niet in het echt), maar ik heb nog nooit iemand in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar leek het een aantal pagina's terug anders wel op hoor
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
Wilt iemand een verhaaltje lezen, waarom ik weer een hekel heb aan buitenlanders?
Nee die niet haha, een andere weet zijn naam niet eens, of ja ik weet zijn bijnaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Droog verhaal die ja, met die kerel die Z heette he?![]()
Kuch ik ben niet racistisch kuch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
ben jij een buitenlander, en ik kan toch geen hekel aan iemand hebben, als ik hem alleen via internet spreek man?quote:
Waar zeg ik dat ik niet racistisch ben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kuch ik ben niet racistisch kuch.
Wel, ik vind jou een domme clown.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ben jij een buitenlander, en ik kan toch geen hekel aan iemand hebben, als ik hem alleen via internet spreek man?
inb4 nog een shitstormquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verschil tussen havo en vwo. Bij mij zie je met mate de restjes vwo ook wel, ik verzeker jullie dat ik mij vaker van mijn goede kant ga laten zien.
Ja. Ik ben buitenlands.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ben jij een buitenlander, en ik kan toch geen hekel aan iemand hebben, als ik hem alleen via internet spreek man?
Oke, maar dat is gebaseerd op internet. Als je mij in het echt ziet, en spreekt verandert je mening. ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel, ik vind jou een domme clown.
Dat quote jij mij toen net toch echt wel even hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik niet racistisch ben?
Niet wat jullie mam gister zei.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben buitenlands.
Moet je nagaan. Een buitenlander die jouw kleine bipsje continu verbetert qua spelling. Kneus.
kom je een keer langs op je scooter met geluidsinstallatie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, maar dat is gebaseerd op internet. Als je mij in het echt ziet, en spreekt verandert je mening. ben ik van overtuigd.
Ja, dat denk ik ook, maar dat denk ik niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, maar dat is gebaseerd op internet. Als je mij in het echt ziet, en spreekt verandert je mening. ben ik van overtuigd.
nee, jij ging klagen dat ik racistisch deed, terwijl je dat zelf ook doetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat quote jij mij toen net toch echt wel even hoor
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet wat jullie mam gister zei.
met geluidsysteem bedoel je, nee die woont te ver (Joke hahahahahaaha)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom je een keer langs op je scooter met geluidsinstallatie?
Wat stem jij? SP?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga Wilders stemmen.
Als je achttien bent.
als je nog 18 wil worden moet je wel stoppen met scooters koppen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga Wilders stemmen.
Als je achttien bent.
Komt wel goed schatje, niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, al hoewel daar hebben buitenlanders meestal problemen mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga Wilders stemmen.
Als je achttien bent.
Ik ben buitenlander man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee, jij ging klagen dat ik racistisch deed, terwijl je dat zelf ook doet
SP it isquote:
Krijg je nog borstvoeding?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga bier drinken. Dat mag namelijk gewoon van mijn geloof.
Veel plezier met elkaar uitschelden over het internet! Ik ga tieten zien.
Ik ben geen pure racist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik ben buitenlander man.
En ja, jij bent een pure racist, marcie216.
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga volgend jaar Piratenpartij stemmen![]()
Ik weet niet wat hun standpunten zijn maar met dat legaal downloaden ben ik het wel eens
Borstvoedingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. Nu ga ik aan de tap hangen.
Ciao.
Zijn er volgend jaar weer verkiezingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet niet wat hun standpunten zijn maar met dat legaal downloaden ben ik het wel eens
bleh had dat partijfilmpje gezien. Maar lijkt of ze amper verder denken dan privacy en dat downloaden enzo. Voor mij al reden om er niet op te stemmen. Aangezien dat natuurlijk nou niet echt de meest belangrijke dingen in het leven zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Normale vraag, denk om je hart!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Normale vraag, denk om je hart!
Wat als RP een bontkraag is met nektas?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben geen pure racist.
Indo's, geen problemen mee. alles behalve, had eerst een vriendin en die was half Indonesisch
Chinezen, geen problemen mee.
maar turken en Marokkanen tja,
Jij trekt een conclusie over iemands stem op basis van een reactie dat hij zijn gitaar stemtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Normale vraag, denk om je hart!
Alle Turken en Marokkanen zijn slecht, alle Nederlanders zijn goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben geen pure racist.
Indo's, geen problemen mee. alles behalve, had eerst een vriendin en die was half Indonesisch
Chinezen, geen problemen mee.
maar turken en Marokkanen tja,
Lees voorgaande post danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij trekt een conclusie over iemands stem op basis van een reactie dat hij zijn gitaar stemt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alle Turken en Marokkanen zijn slecht, alle Nederlanders zijn goed?
/over een kam scheren
Weet ik niet. Bontkraag boeit me btw helemaal niks. Nektas loop je gewoon voorschut, moet hem zien, en spreken en dan kan ik pas een conclusie trekken. Hij is volgens mij geen marok of turkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat als RP een bontkraag is met nektas?
Hij is een Marokkaanse Turk hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bontkraag boeit me btw helemaal niks. Nektas loop je gewoon voorschut, moet hem zien, en spreken en dan kan ik pas een conclusie trekken. Hij is volgens mij geen marok of turk
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn er volgend jaar weer verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |