SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind dat je je excuses moet aanbieden aan vandermar
Wat is er met jouw Marie dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
1. Hij reageert nog achteraf, terwijl ik al zei dat ik ging stoppen, en dat ook gewoon deed
2. hij heeft niet te reageren.
3. hij noemt mijn Marie
4. hij noemt mij een snotjong.
Dus nee.
typfoutje, excuses.quote:
Ik kwets hem niet, die ouwe trekker kan daar wel tegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er met jouw Marie dan?
Je kwetst hem gewoon met zulke opmerkingen en dan gaat hij alleen maar meer eten.
altijd maar autocorrectie de schuld geven hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Autocorrectie op de iPad ten eerste en ik vond het stiekem ook wel grappig en dan ga ik niet correctie doen
Ten tweede, namen posten van mensen waar je tegen moet spelen (care en dat doe je gewoon niet)
Ten derde post je foto's.
Maar jij bent natuurlijk mister perfect.
In jouw ogen doe jij nooit iets fout, dan ben je toch echt meneertje perfect. Tevens post Rijst niet hele vrouwen, enkel flubberarmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
altijd maar autocorrectie de schuld geven he
Waarom zou ik dat niet mogen doen. Rijst heeft hier al zo vaak foto's gepost van mensen.
Laatst nog met dat meisje van Facebook? Toen was er niks aan de hand. maar nu wel, wees consequent dan.
Ik zeg nergens dat ik mister perfect ben, hoe kom je hier op, want dat is weer een niet onderbouwde mening.
Hij heeft wel eens foto's gepost, ook wel eens namen. Dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
In jouw ogen doe jij nooit iets fout, dan ben je toch echt meneertje perfect. Tevens post Rijst niet hele vrouwen, enkel flubberarmen.
ik postte een foto waar ik morgen tegen moet spelen, en wordt VDM helemaal gek in zijn hoofd.quote:
Pak die posts er dan eens bij, ik kan het mij niet herinneren namelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens foto's gepost, ook wel eens namen. Dus niet zeiken.
Wat zou ik nu dan fout hebben gedaan? Niks.
Ik heb laatst nog toegegeven dat ik discussie's aan ga waar ik niks van af weet, dus niet lullen.
Over voetbal niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pak die posts er dan eens bij, ik kan het mij niet herinneren namelijk.
Tevens zit jij in elke discussie fout.
klopt, kan ik doen ja. Ik had nog meer foto's maar toen Toefjes (?) aan gaf dat het hem niks boeiden ben ik ook gestopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Ik loop alweer te zeuren?Jij kan ook posts gaan maken die meer mensen interesseren dan alleen jezelf.
Van te voren zou je het al moeten weten dat het niemand cared om dat soort dingen te posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt, kan ik doen ja. Ik had nog meer foto's maar toen Toefjes (?) aan gaf dat het hem niks boeiden ben ik ook gestopt.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon normaal doen
Hoe moet ik dat weten, toen Rijst het over zijn Facebook chick had, waren wel mensen die het interessant vonden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van te voren zou je het al moeten weten dat het niemand cared om dat soort dingen te posten.
Hee, hij heeft hier niks mee te maken, haal hem er dan ook niet bijquote:
Ja want vrouwen. Daar is gelijk al het verschil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, toen Rijst het over zijn Facebook chick hadden, waren wel mensen die het interessant vonden.
dikke vrouwen ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want vrouwen. Daar is gelijk al het verschil.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, hij heeft hier niks mee te maken, haal hem er dan ook niet bij
Lekker houvast, jwzquote:
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.quote:
oke, stop nou maar. aan deze discussie hebben ze ook niks, is net zo goed topicvervuiling, dus als je door wilt zeuren, moet je me maar dménquote:
Nahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke, stop nou maar. aan deze discussie hebben ze ook niks, is net zo goed topicvervuiling, dus als je door wilt zeuren, moet je me maar dmén
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.
Jouw norm van normaal is soms anders dan die van ons.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, totdat er iemand is die het nodig vind mij af te kraken, zonder reden.
Daar heb ik niet over nagedacht, maar jij en ik snappen ook wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte oudersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De post "werken met je luie hol, daarom heb ik het goed" of iets dergelijks, was misselijkmakend. Zeker tegenover forumleden die wellicht een gehandicapte ouder hebben of iets dergelijks.
'Ons'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jouw norm van normaal is soms anders dan die van ons.
Mafkees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte ouders
Nou, moet jouw eerste post hier nog zien waarin je verkondigt dat je een dag hard gaat werken. Maar dat terzijde. Een bijstandsuitkering is 800 euro. Ga er niet vanuit dat mensen daar voor de lol inzitten. En inderdaad, even nadenken wat je (misplaatste) arrogante posts voor impact kunnen hebben bij anderen zou erg verstandig zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht, maar jij en ik snappen ook wel wat ik bedoel.
Niks persoonlijk tegenover Tim, maar dit soort dingen mogen wel uit zijn mond rollen, maar niet de mijnequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dagen als deze heb ik het gevoel dat minimaal de helft hier is geproduceerd door gehandicapte ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |