1 val, 1 voet aan de grond, was niet gevallenquote:
wat een prutsers de molkema en geesinkquote:
2 renners voor Niermann gingen ze onderuit. Niermann kon er absoluut niet meer omheen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Nierman viel als eerste ongeveer, dacht even dat het Gees was...
Die verhalen over Motorland trouwens, geniaal...
Ach hij had er gewoon overheen moeten springenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 renners voor Niermann gingen ze onderuit. Niermann kon er absoluut niet meer omheen.
Het was vooral die Liquigas die helemaal van links naar rechts ging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Niermann viel als eerste ongeveer, dacht even dat het Gees was...
Die verhalen over Motorland trouwens, geniaal...
Leek me dat die gasten van BMC aan het wachten waren op Morabito. Geen idee of die er inmiddels zit.quote:
Gerdeman..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Leek me dat die gasten van BMC aan het wachten waren op Morabito. Geen idee of die er inmiddels zit.
Maar die is compleet nutteloos voor welk klassement of etappezege dan ook. Kan je net zo goed iedereen noemen die achterop is gebleven.quote:
Mijn tv loopt achterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef TLC het volgende:
derde etappezege voor Argos, wat verrassend
Uran eraf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die is compleet nutteloos voor welk klassement of etappezege dan ook. Kan je net zo goed iedereen noemen die achterop is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |