Die nieuwe bewoner die je hebt, is dat wel met toestemming?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef Klatjeblei het volgende:
Hoi
Ik heb gisteren van de opzichter (van de woning) begrepen dat ik binnen 5 dagen de meterstanden moet doorgeven aan enexis?
Nu krijg ik mijzelf niet ingelogt (omdat ik die code niet heb)
ik heb nieuwe bewoner, en als ik dat niet binnen 5 dagen doe zei die dat ik boete krijg van 180 euro.
dafuq?
gr
quote:
hij heeft een wajong uitkering, dat stond in 1 van z'n andere topiques. dus misschien heeft ie een ziekte waardoor ie niet kan bellen?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een wajong uitkering, dat stond in 1 van z'n andere topiques. dus misschien heeft ie een ziekte waardoor ie niet kan bellen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Maanvis het volgende:
hij heeft een wajong uitkering, dat stond in 1 van z'n andere topiques. dus misschien heeft ie een ziekte waardoor ie niet kan bellen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bellen of is dat gezegd?
Ik las als username: klapdebiel
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik lees wel veel hier maar dat wist ik niet. Sorry TS
hoe sneller je het doet hoe minder geld het je aan boete kost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef Klatjeblei het volgende:
![]()
Ik had ondertussen al gebeld (snap eigelijk ook niet waarom ik een topic open) maargoed.
die 5 dagen en boete van 180 euro is bangmakerij.
Ik moet me wel zsm aanmelden bij een leverancier.
gr
Dreigen ze tegenwoordig ook al met boetes? Bij mij dreigden ze de hele tijd met afsluiting & verzegeling op mijn kosten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef Klatjeblei het volgende:
![]()
Ik had ondertussen al gebeld (snap eigelijk ook niet waarom ik een topic open) maargoed.
die 5 dagen en boete van 180 euro is bangmakerij.
Ik moet me wel zsm aanmelden bij een leverancier.
gr
dit is ook gebeurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Vaak staan de standen ook op een formulier dat je van de WBV krijgt. Of als je een huis hebt gekocht, kijk dan samen met de makelaar even naar de standen en teken ervoor allebei (liefst ook nog met de verkoper).
tja de maatschappij betaalt jou ook keiveel geld waar we niets voor terug krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
dit is ook gebeurd.
Ik heb alleen geen nieuwe wc-bril gekregen, en hij heeft me niet uitgelegd hoe de boiler werkt.
Ook zit er op de brievebus nog het naamkaartje van vorige bewoner terwijl ik 5 euro betaald heb.
/carequote:Op maandag 27 augustus 2012 08:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja de maatschappij betaalt jou ook keiveel geld waar we niets voor terug krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |