Ga eens praten met Nederlanders die zijn geëmigreerd naar Turkije, vraag naar hoe zij behandeld worden door Turken daar. 99% heeft niks te klagen, wat eigenlijk verbazingwekkend is voor Nederlanders. Ze zullen wel goed geïntegreerd zijn daar...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.
Kijken hoe jullie dat vinden als we dat met 1 miljoen NL'ers daar gaan doen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
Troltopics mogen weer!![]()
Ik wacht met smart op de volgende.
Tokkie-Alertquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga naar Turkije kom ik meestal ook alleen maar aardige mensen tegen.
Helaas zijn (de meeste) mensen van allochtone komaf gewoon een stel tokkies..
DIT DUS!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.
moet je maar is proberen, lukt je niet.. als het hier al wel zo gaat volgens jou is dat nog altijd de schuld van de overheid want in turkije krijg je dat niet voor elkaar hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik kijk geen Turkse tv.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee Planet Turk en zo is geen HIV wou je zeggen?
Trouwens bij Ziggo kan je gewoon dit bestellen https://www.ziggo.nl/#pro(...)inkname=sea&ns_fee=0
In de villawijk waar ik woon heeft iedereen een schotelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:53 schreef sinepedraap het volgende:
Schotels moeten blijven.
Zo zie je tenminste welke wijken je moet vermijden.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Ceviche het volgende:
Echt, elke keer als je een TT leest over vechten, matties, chimeids, schotels, discriminatie en andere kutonderwerpen is het echt altijd Gulmez/Amenth.
Ga lekker op http://forums.hababam.nl/index.php trollen.
Kutuser.
Die zal wel op een mooie plek staan en niet om de 3 meter op de gevel van portiekwoningenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de villawijk waar ik woon heeft iedereen een schotel
Nee hoor, als je zelf een schotel ophangt niet. De Engelse TV zit ongecodeerd op de satelliet en is hier te ontvangen met een 45cm schotel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kijk geen Turkse tv.
UK is geweldig. Er is altijd wel iets op tv. Helaas moet je veel geld betalen om UK hier te ontvangen.
Dit dus,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:21 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Nee hoor, als je zelf een schotel ophangt niet. De Engelse TV zit ongecodeerd op de satelliet en is hier te ontvangen met een 45cm schotel.
BBC1,2,3,4 ITV1,2,3,4 C4,more4,E4 Film4 en nog vele andere. De commerciële zenders ook nog een uur vertraagt (+1) Nog een paar HD zenders met echt goed beeld: BBC 1 HD, BBC HD, ITV1 HD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |