De mijne was er na precies twee weken al.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor je de boete krijgt?
Bij mij kwam ie laatst binnen 2 weken alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad alles op dezelfde as hetzelfde houden!
Nieuwe banden? Autobandenmarkt.nl. Dan moet je alleen nog een plek vinden die ze voor je monteerd en balanceerd, marktplaatst staat vol met dit soort bedrijven, meestal kan je hier ook nog goede gebruikte banden kopen.
[..]
Klein maandje?
Oke is dit wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad alles op dezelfde as hetzelfde houden!
Nieuwe banden? Autobandenmarkt.nl. Dan moet je alleen nog een plek vinden die ze voor je monteerd en balanceerd, marktplaatst staat vol met dit soort bedrijven, meestal kan je hier ook nog goede gebruikte banden kopen.
[..]
Klein maandje?
Ik heb diezelfde banden, die bevallen me heel goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oke is dit wat?
http://www.autobandenmark(...)&dsco=107&sowigan=So
En wou hem hier monteren voor ¤9
Garage Ayyildiz
Prijs voor bandenmontage, incl. demontage oude band, nieuw ventiel plaatsen, uitbalanceren en monteren inclusief BTW per band slechts EUR 9,00
Verwijderingsbijdrage (indien gewenst) EUR 1,00
Aluminiumvelgen: EUR 2,50 (meerprijs)
Maximale maat: 19 "
Is dit eigenlijk wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb diezelfde banden, die bevallen me heel goed!
Kijk er vooral eens, of de banden niet helemaal uitgedroogd zijn. Maar 2dehands banden kunnen prima hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk wat?
http://link.marktplaats.nl/586028877
Is voor een oud polotje waar minder dan 10k per jaar voor gebruikt wordt dus moet zo goedkoop mogelijk(kan eigenlijk een auto net veroorloven).
Oke zal ook gelijk is kijken naar mijn voor banden want hij heeft ook nog 2 andere.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Kijk er vooral eens, of de banden niet helemaal uitgedroogd zijn. Maar 2dehands banden kunnen prima hoor!
http://link.marktplaats.nl/583764579quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef blup het volgende:
Ik haal wel vaker bij de sloop me banden, prima banden voor een zachte prijs.
Ik heb ook een tijdje met twee verschillende leeftijd banden gereden. Hebben ze bij de garage zelf gedaan (sukkels hadden een band lek geprikt bij het bijstellen van de remmen...) Nu was die band nog nieuw (minder dan een jaar op gereden) misschien dat dat ook scheelt. Ze waren wel allebei hetzelfde merk (geloof ik, kan het niet meer controleren, was op m'n Yaris...)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Goddelijker het volgende:
Er wordt aangeraden om 2 dezelfde banden op een as te hebben.
Als het even kan uit dezelfde batch ook nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Goddelijker het volgende:
Er wordt aangeraden om 2 dezelfde banden op een as te hebben.
Precies, doe ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als het even kan uit dezelfde batch ook nog.
Vind ik wel zo fijn.
Banden vervang ik meestal per 2 stuks, of ik moet al een nieuwe band lekrijden.
Precies. Het is echt niet zo dat ze elke vierkante meter snelweg afgedekt hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:15 schreef L0we het volgende:
Ze flitsen daar toch niet heel erg veel, zal wel loslopen
Komt vanzelf een keer. Bij mij duurde het ook drie jaar ofzo. Heb er nu in totaal iets van drie of vier gehad ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:31 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat ik in de 2,5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog geen 1 boete heb voor te hard rijden![]()
Let altijd wel goed op om me heen als ik 20+ te hard rij, maar dan nog dat doe ik bijna elke dag..
Dat zou ik dan weer nooit doen. Banden zijn je enige contact met de weg, persoonlijk zou ik daar echt niet op besparen. En als je dat dan al wil doen, ga dan hooguit 'terug' naar een goed B-merk. Roadhog is niet eens een C-merk, het is gewoon ronde lego. Met dito grip en kleefkwaliteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oke zal ook gelijk is kijken naar mijn voor banden want hij heeft ook nog 2 andere.
http://link.marktplaats.nl/586040753
Roadhog slecht merk?
Mijn aftermarket radio lijkt stukken beter als diegene die erin zat toen ik hem kocht.. Dat was namelijk zo'n El Cheapo zilverkleurig ding met felblauwe verlichting.. Heb nu een mooi strakzwarte met nette rode tekst op het schermpje.. (rest van dashboardverlichting is ook rood.)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aux kabels moet ik niet hebben. Had er een liggen voor 'vrienden' maar het werd een bende in het dashboard kastje. Mijn HU is relatief normaal ogend en ipod integratie
Nee oke ik heb er geen verstand maar weet wel dat ik een beetje goed merk wil.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou ik dan weer nooit doen. Banden zijn je enige contact met de weg, persoonlijk zou ik daar echt niet op besparen. En als je dat dan al wil doen, ga dan hooguit 'terug' naar een goed B-merk. Roadhog is niet eens een C-merk, het is gewoon ronde lego. Met dito grip en kleefkwaliteit.
Even gewijzigd..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:16 schreef Mikkie het volgende:
Top 10 meest verkochte bandenmerken in Nederland
Michelin – 18%
Continental – 13%
Vredestein – 8%
Bridgestone – 8%
Goodyear – 7%
Dunlop – 5%
Pirelli – 4%
---
Hankook – 3%
Kumho Tyres – 3%
Uniroyal 2%
Aardige afspiegeling dit. Waarbij boven de streep de A-merken zijn, onder de streep B-merken. Falken ofzo is ook nog wel aardig.
Hoe hard/agressief rij jij als je maar 20k km met je banden doet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Even gewijzigd..![]()
Heb zelf geloof ik Hifly banden voor. expres, omdat banden bij mij nooit lang meegaan, en om nou 130,- per band neer te gaan leggen.. Plus die Hifly's hebben ook bakken grip en rijden gewoon goed.
Had ervoor Sonar's, alleen werden die een beetje zoekerig als het hard regende op de snelweg. (die zijn ook maar 20.000 km meegegaan, toen waren ze af..)
Mwah, agressief niet, maar rij nogal door + ik kom minstens 2 keer per week langs een geweldige bocht. : https://maps.google.nl/ma(...)ingen&gl=nl&t=h&z=16quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe hard/agressief rij jij als je maar 20k km met je banden doet?
Wat heb je gewijzigdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Even gewijzigd..![]()
Heb zelf geloof ik Hifly banden voor. expres, omdat banden bij mij nooit lang meegaan, en om nou 130,- per band neer te gaan leggen.. Plus die Hifly's hebben ook bakken grip en rijden gewoon goed.
Had ervoor Sonar's, alleen werden die een beetje zoekerig als het hard regende op de snelweg. (die zijn ook maar 20.000 km meegegaan, toen waren ze af..)
Nah, niet vergeten dat het merkloze 17" 205 brede en maar 40 hoge banden zijn, maar ik zal wel eerlijk toegeven dat ik met het vorige setje banden ook 2 rondes Nordschleife heb gereden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd
20k met een setje is wel heel weinig. Misschien moet je je rijstijl wat aanpassen? Ik rij echt niet kinderachtig, maar met m'n vorige set Pirelli's, die al wat geleden hadden toen ik de auto kocht, heb ik nog zeker 30k doorgereden.
Bovenaan het lijstje..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd
20k met een setje is wel heel weinig. Misschien moet je je rijstijl wat aanpassen? Ik rij echt niet kinderachtig, maar met m'n vorige set Pirelli's, die al wat geleden hadden toen ik de auto kocht, heb ik nog zeker 30k doorgereden.
Mjah, bij mijn maat zit je voor een beetje merkband al ruim over de 100,- per stuk ex. montage, terwijl ik voor deze banden 70,- ofzo incl montage betaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:08 schreef Mikkie het volgende:
Mja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik dok 300 euro voor een setje, maar kan daar zeker twee seizoenen mee rijden. Opslag is niet nodig; de boel ligt hier in de garage.
Is dat raar dan, ik reed in 25k 2 setjes bridgestones af, is dan ook een erg zachte plakkerige band maar dan nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe hard/agressief rij jij als je maar 20k km met je banden doet?
Precies, volgens mijn bandenleverancier is 25-30k km heel normaal met mijn maat. Nu weet ik niet wat Rauw heeft, maar zal vast niet kleiner als 17" zijn zo te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is dat raar dan, ik reed in 25k 2 setjes bridgestones af, is dan ook een erg zachte plakkerige band maar dan nog.
Verschillende merken op 1 auto?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef gateway het volgende:
heb voor vorig jaar Lassa's van de garage gekregen, achter geen idee...
Was nog op mijn Jetta's, was 15".quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies, volgens mijn bandenleverancier is 25-30k km heel normaal met mijn maat. Nu weet ik niet wat Rauw heeft, maar zal vast niet kleiner als 17" zijn zo te zien.
Tja, 80 heb ik ook wel eens gedaan... Moet zeggen dat het met die Auris beter gaat dan met m'n Yaris (hoewel die ook een laag zwaartepunt had en goed de bochten door kwam). Kan me altijd zo ergeren van die mensen die wel de bocht inzetten met 70 en dan ineens, midden in de bocht, hard op de remmen gaan... Op de linkerbaan...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, agressief niet, maar rij nogal door + ik kom minstens 2 keer per week langs een geweldige bocht. : https://maps.google.nl/ma(...)ingen&gl=nl&t=h&z=16
Mag je officieel 50, met een verlengde rolstoel Sprinter kan je er net met 70 doorheen(moet je wel gigantisch tegenleunen i.v.m. overhellen van de bus.75 b.v. zou te snel zijn..) en met de Seat heb ik al eens 80 gedaan, harder durfde ik niet..
Dat is de reden dat ik ze ook laat opslaan. Ik heb er geen kijken meer naar, en als ik aangeef dat m'n banden vervangen moeten worden, dan weet ik dat er aan het begin van het seizoen nieuwe banden onder liggen. Moet weer gaan sparen voor maart, want de zomerbanden beginnen aan de laatste millimeters... (weet alleen niet meer of het nou achter of voor was...)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef Marco001 het volgende:
Tja, onze garage staat al bomvol: 6 fietsen, auto, motor, shitload aan gereedschap, koelkastje, keukentje noem maar op, dus niet echt ruimte voor ook nog eens 4 wielen. En stalling kost me maar dus 25,-. daarvoor ga ik echt geen 2 keer per jaar een uur ofzo zelf bezig met een krakkemikkige krik. (nu kost het me nog geen half uur per keer, en zitten er dan dus ook direct nieuwe banden om)
En ik weet dan zeker dat de bouten ook daadwerkelijk goed vastzitten.
Dat is die driebaans slinger naar links toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:21 schreef JDude het volgende:
De bocht vanaf de Randweg Eindhoven (A2) naar de A58 richting Tilburg is ook leuk. Adviessnelheid 90, prima met 130 te doen.
OOh, vast wel, maar gezien ik met 70/80 al iedereen voorbij rijd..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:20 schreef Rauw. het volgende:
Dat kan heus nog een tandje harder. in de kangoo van hier wel iig
Wat moet jij met een Panda?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:09 schreef Hyman het volgende:
[TK] Fiat Panda 2004 Automaat 1.2 44kw E2900,- oh jeetje wat is dat interieur van zo'n auto lelijk
Hopelijk niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Panda 4x4Gewoon omdat het kan.
Wat valt nog meer in de categorie Fiat Panda eigenlijk?
Deze misschienquote:
Ja, inderdaad. Zijn stukken kleiner als de panda, in ieder geval de Panda van tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef JDude het volgende:
De TopGearMagazine Koopgids noemt de VW Up/Skoda Citigo/Seat Miiii als alternatieven. Maar dat vind ik toch eerder 107/C1/Aygo-concurrenten eigenlijk.
Hou ooop neeeeee mijn autohart doet pijn nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Deze misschien![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja, inderdaad. Zijn stukken kleiner als de panda, in ieder geval de Panda van tegenwoordig.
Dat is inderdaad een beetje rare vergelijking als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef JDude het volgende:
De TopGearMagazine Koopgids noemt de VW Up/Skoda Citigo/Seat Miiii als alternatieven. Maar dat vind ik toch eerder 107/C1/Aygo-concurrenten eigenlijk.
Dat komt ook door de gemiddelde (stereotype) bestuurder die erin rijdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Zo'n WagonR+ heeft ooit eens krassen op mijn (toen drie dagen in mijn bezit zijnde) Clio achtergelaten. Grondige hekel aan die hokken sindsdien.
Had 'm van z'n oma geleend denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Al kan ik natuurlijk beter een hekel hebben aan het petje (ja, echt!) die 'm bestuurde.
Een petje in een WagonR+quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Al kan ik natuurlijk beter een hekel hebben aan het petje (ja, echt!) die 'm bestuurde.
Wat moet een petje met een vriendin met kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat komt ook door de gemiddelde (stereotype) bestuurder die erin rijdt.
[..]
Had 'm van z'n oma geleend denk ik.
Of z'n vriendin met een kort pittig kapsel.
Ja, ik verzin het ook niet. Volgens mij zie ik 'm de laatste tijd wel eens in een afgeragde Fiësta trouwens.quote:
Past ook niet echtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik verzin het ook niet. Volgens mij zie ik 'm de laatste tijd wel eens in een afgeragde Fiësta trouwens.
Voor Samantha en Marvin zorgen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat moet een petje met een vriendin met kort pittig kapsel?
Geen idee. Weinig behoefte om nader kennis te maken ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef H-D het volgende:
Past ook niet echtof is het een oud petje?
Hahahaa. Of Priscilla en Wesley?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor Samantha en Marvin zorgen?
Misschien wil ie wel komen etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig behoefte om nader kennis te maken ook.
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Hou ooop neeeeee mijn autohart doet pijn nu
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef JDude het volgende:
Zo'n WagonR+ heeft ooit eens krassen op mijn (toen drie dagen in mijn bezit zijnde) Clio achtergelaten. Grondige hekel aan die hokken sindsdien.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!
[ afbeelding ]
[..]
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier minder lelijk
Kuch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier
Nooo net zo ergquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog een gedrocht voor jou, alleen iets nieuwer!
[ afbeelding ]
[..]
Is een Daihatsjuuu Move, Wagon R is mooier
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Hyman het volgende:
Ik vind (bijna) alle kleine autos lelijk
Ik woon ook in een stadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wel gemakkelijker als je in een stad woont.
Nee maar ik bedoel ik vind in een stad wonen geen argument om een kleine auto te nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik suggereerde ook niet dat je dat niet zou doen.
Nee, dat is het ook niet. Maar het is wel makkelijker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel ik vind in een stad wonen geen argument om een kleine auto te nemen.
Held.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:09 schreef FalleNk810i het volgende:
In de stad pak je de fiets, tram of metro. Alleen als je moet parkeren is een kleine auto handig in de stad, en dat wil je niet vanwege die kosten, no need for small cars
Nou nee want in de stad gebruik ik de auto veel minderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. Maar het is wel makkelijker.
Ik betaal hoger bedrag voor alle extra plezierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
En ik rij een 206 ook door de lagere mrb, ik ga geen hoger bedrag betalen voor extra ruimte die ik niet gebruik.
Thanksquote:
Ja stiekem zou ik een Quattroporte willenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Sinds ik die Audi heb vraag ik me heel de tijd af hoe ik het 1,5 jaar heb uitgehouden in een Polo, zo klein![]()
Stiekem zou ik wel een A8 willen, die ruimte
Woon jij op het platteland?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Hyman het volgende:
Platteland heuijjj
zoveel auto's als je wilt
Dat scheelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. alles is wel redelijk in bereik.
Als je in de stad woont ben je gewoon verwend. Als je de hoek om valt heb je alles binnen handbereik.quote:
Ik woon net aan de rand van de stad. Ideaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:25 schreef JDude het volgende:
Dorp tegen de stadsgrens aan, ook best of both worlds.
Jup, naja ik vindt het eerste type A8 echt prachtig, die daarna ook hoor daar niet van. Alleen de kosten die die dingen met zich meebrengenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja stiekem zou ik een Quattroporte willende ruimte, het design, de V8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |