TS wil volgens mij liever dat jij de details zelf verzint. Dan hoeft hij dat niet te doen, ze verzinnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bent met haar naar bed geweest bedoel je neem ik aan? Krijgen we niet wat meer details?
Mee eens, alleen de manier hoe hij er mee om gaat vind ik vies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
Gevoelens zijn menselijk. Het is niet meer dan normaal dat je tijdens een relatie gevoelens krijgt voor een ander of kan krijgen. Het is alleen aan jou om te kiezen voor wat je belangrijk vindt..
Dat weet ik van jou, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
Gevoelens zijn menselijk. Het is niet meer dan normaal dat je tijdens een relatie gevoelens krijgt voor een ander of kan krijgen. Het is alleen aan jou om te kiezen voor wat je belangrijk vindt..
Weet ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie krijgt altijd vluchtgevoelens euh gevoelens voor andere manneno yeah
![]()
Je hebt wel mn hart gebroken toenquote:
Nee een heleboel mannen hebben ooit hun eigen hart gebrokenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt wel mn hart gebroken toen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een heleboel mannen hebben ooit hun eigen hart gebroken![]()
En dat blijven ze doen
Traumaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo grappig is dat niet.. dat is best zielig voor ze
Sommige mensen moeten eens iets doen aan dat ze zeer gemakkelijk overal trauma's door krijgenquote:
Jaja, downplayen was je altijd goed inquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eens iets doen aan dat ze zeer gemakkelijk overal trauma's door krijgen
Geloof me er is genoeg waar je serieus wel een trauma van kan krijgen en dat staat niet in verhouding
Eerlijk de waarheid verkondigen is idd mijn ding. Hoop dat je er iets mee doet. Want het heeft niks te maken met downplayen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jaja, downplayen was je altijd goed in
Ja ben met haar naar bed geweest en het was super. Beste wat ik heb gehad in de laatste jaren. Maar de spanning is er nu wel af. Dumpen is een groot woord, maar ik wil sowieso nu geen relatie met haar. En heb ook geen zin om er nu een hele toestand van te maken, ondanks dat ze wel zei dat ze me vaker wilde zien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bent met haar naar bed geweest bedoel je neem ik aan? Krijgen we niet wat meer details? En Dumpen?.. Dat ligt eraan wat jij wilt. dat kunnen wij niet beantwoorden voor je. Maar je klonk niet echt positief meer over je relatie iig.
quote:Op zondag 9 september 2012 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja ben met haar naar bed geweest en het was super. Beste wat ik heb gehad in de laatste jaren. Maar de spanning is er nu wel af. Dumpen is een groot woord, maar ik wil sowieso nu geen relatie met haar. En heb ook geen zin om er nu een hele toestand van te maken, ondanks dat ze wel zei dat ze me vaker wilde zien.
Of ik gevoelens voor haar heb? Geen idee. Ik denk wel heel vaak aan haar en ze doet me heel veel. Maar ik hou heel veel van mijn vriendin, ondanks dat jullie vrouwen dit niet zullen geloven.
Meestal zit je dan met de laatste pagina wel goed.quote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef robben93 het volgende:
Is er inmiddels al wat gebeurd met die collega? geen zin om elke pagina door te nemen..
Ja idd ik zag het alquote:Op zondag 9 september 2012 14:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meestal zit je dan met de laatste pagina wel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |