Ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook wel een affaire op het werk.
Het heeft zijn voors en zijn tegens hoor...quote:
Ik weet, vooral tegens, 'don't shit where you eat', zoals ik net al zei. Maar het is wel verdomd spannend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het heeft zijn voors en zijn tegens hoor...
Ik zie niet zoveel tegens, eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet, vooral tegens, 'don't shit where you eat', zoals ik net al zei. Maar het is wel verdomd spannend.Ik ben gek op verboden vruchten.
Nou ja, als het fuckbuddyschap misgaat, kan er een nare situatie ontstaan op het werk, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel tegens, eigenlijk
Waarom? Als het puur fuckbuddy is en je verder niks met elkaar hebt? Houdt het fucken op, ga je gewoon terug naar collega-omgang. Je moet niet verliefd worden, dan heb je wel een probleem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, als het fuckbuddyschap misgaat, kan er een nare situatie ontstaan op het werk, met alle gevolgen van dien.Tenzij het een droog bijbaantje is bij een callcenter, zou ik me er niet zo snel aan wagen.
Helaas draaien veel fuckbuddyschappen daar uiteindelijk wel op uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Als het puur fuckbuddy is en je verder niks met elkaar hebt? Houdt het fucken op, ga je gewoon terug naar collega-omgang. Je moet niet verliefd worden, dan heb je wel een probleem.
Dan zal ze wel lelijke tieten hebben of iets dergelijks anders was je er echt wel opgekropen bij je thuisquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
Update: er is niets gebeurd. In het weekend zien/spreken we elkaar eigenlijk nauwelijks. Gisteren is ze even bij mij thuis geweest, beetje gekletst en that's it.
Maar ja, aangezien ik toch alles 'verzin' heeft het weinig nut om verder te gaan met dit topic, lijkt mij.
Nee, dat zeker niet.. haar body isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan zal ze wel lelijke tieten hebben of iets dergelijks anders was je er echt wel opgekropen bij je thuis
Ik geloof er nog steeds inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
Update: er is niets gebeurd. In het weekend zien/spreken we elkaar eigenlijk nauwelijks. Gisteren is ze even bij mij thuis geweest, beetje gekletst en that's it.
Maar ja, aangezien ik toch alles 'verzin' heeft het weinig nut om verder te gaan met dit topic, lijkt mij.
Hoeveel tijd heb je nodig met een overkokende fluitketel, ik heb wel eens een wip van 2 minuten gemaakt om de druk eraf te krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.. haar body is![]()
Maar we hadden simpelweg weinig tijd.
QFT!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig met een overkokende fluitketel, ik heb wel eens een wip van 2 minuten gemaakt om de druk eraf te krijgen
je bent met haar naar bed geweest bedoel je neem ik aan? Krijgen we niet wat meer details? En Dumpen?.. Dat ligt eraan wat jij wilt. dat kunnen wij niet beantwoorden voor je. Maar je klonk niet echt positief meer over je relatie iig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |