Ik wilde net even erdoorheen scrollen. Maar niet tegen betaling, ook al is het slechts 99 cent. Dus toen heb ik Sterren Springen even heel versneld bekeken. Mijn God!quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil wel een stukje terug gaan kijken, maar meer omdat ik boos ben dat ze die serie na zijn gaan maken![]()
Klopt precies. Jammer voor zo'n show..ik had meer kijkers verwacht..ik blijf gewoon kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:40 schreef remco1993 het volgende:
^^ Klopt niet, bij Strictly heeft de uitslag boven het miljoen gescoord, maar de 'normale' uitzending had slechts 879.000 kijkers
Pinquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:35 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde net even erdoorheen scrollen. Maar niet tegen betaling, ook al is het slechts 99 cent. Dus toen heb ik Sterren Springen even heel versneld bekeken. Mijn God!
Dat dit met droge ogen goedgekeurd voor uitzending is.
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:46 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een troep weer gister met die springende sterren als dieptepuntstompzinnigheid loont nog steeds in NL
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Koudewinter het volgende:
Wie wil schateren van het lachen is dit aanbevolen:
AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-kopje-onder.dhtml
quote:Volgende in de rij is Spangas-actrice Kimberly Klaver. 'Een zeemeermin met een drankprobleem', omschrijft ze haar bijdrage aan Sterren Springen. Ze heeft last van een pijnlijke elleboog, gezien de enorme pleister, maar zet hoog in. Mijlenhoog. Het wordt een 'achterwaartse zweefduik met halve schroef.' Het publiek veert op, want een dwarslaesie ligt op de loer. Helaas loopt het goed af.
Helaas wel spijker -> kop, want wees maar eerlijk, we hoopten allemaal dat er iemand met zijn hoofd ergens tegenaan zou komenquote:
Heb niet gekeken en gun niemand een dwarslaesie. Hoe ze zo een programma verzinnen, is al ziek genoeg!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel spijker -> kop, want wees maar eerlijk, we hoopten allemaal dat er iemand met zijn hoofd ergens tegenaan zou komen
Nee zo erg natuurlijk ook weer niet. Maar je kent toch wel de Homevideo's? Je moet altijd het hardst lachen als iemand valt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Heb niet gekeken en gun niemand een dwarslaesie. Hoe ze zo een programma verzinnen, is al ziek genoeg!
Kijk ik ook niet naar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo erg natuurlijk ook weer niet. Maar je kent toch wel de Homevideo's? Je moet altijd het hardst lachen als iemand valt...
Hier hoef je toch ook niet naar te kijken? En ik denk dat er volgende week ook heel wat minder mensen zullen kijken... de nieuwsgierigheid is wel weg nu.quote:
Dittesquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef Karina het volgende:
Vanavond denk ik toch Beat the Best en zappen naar Sterren Springen.
Hoe kom jij bij NL1: 867.000quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef iBenny het volgende:
Voorspelling:
NL1: 867.000
RTL4: 1.120.000
SBS6: 1.213.000
wel bijna met terugkijken he, en de resultshow zat er ook overheen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige week haalde ze ook geen miljoen
Benny houdt van CO. Omroepenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
wel bijna met terugkijken he, en de resultshow zat er ook overheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |