quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:[..]
Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
Really? Ik vond hem een van de zwakkere spelers, maarja, ik heb het dan ook niet zo heel erg op Leerdam, ook nog niet op vormer trouwens, maakt mij niet zo veel uit wie er speelt. Leerdam is een wat betere mandekker, balafpakker, en Vormer heeft meer inzicht, tsja, mij om het even.
Ik vond dat Koeman (wel wat laat, maar ja) in ieder geval goed wisselde, door de zwakste plekken te vervangen. Al had hij Fernandez echt wel VEEEEL eerder naar de kant mogen halen.
Mulder: 8, goed gekeept, rare eerste achterbal
Janmaat: 7, weinig fouten gemaakt, koos wel vaak voor de voor hem makkelijkste oplossing, en ging aanvallend vaak net wat te ver door.
BMI:: 6.5 Zag er niet goed uit bij de twee goals en het allereerste gevaarlijke moment van Praag, herstelde hij wel heel netjes overigensBMI:: 7.5 Zag er niet goed uit bij de twee goals en het allereerste gevaarlijke moment van Praag, herstelde hij wel heel netjes overigens, was aanvallend heerschend, en deed verder verdedigend behoorlijk zijn taak
Mathijssen: 7, Vond ik heel gedegen spelen, won ERG VEEL duels, was veel aanspeelbaar, had ook goede lange passes die WEL aankwamen. Zag er ook niet goed uit bij de 1e goal, en weinig opbouw (maar dat hoeft ook niet per se vind ik)
Nelom
.5 Slecht uitverdedigd voor de 1e goal, speelde verder een behoorlijke wedstrijd, kwam soms iets te kort, maar meestal niet, en de goal
Leerdam: 5.5 Veel aanspeelbaar, maar veel onzuivere passes, durft de steekbal wel te geven, kan het alleen niet zo goed
Clasie: 1e helft: 4, 2e helft 8, had 1e helft veel balverlies, waar daar bij hem niet op gerekend wordt, was erg gevaarlijk. 2e helft stond hij echt op, won veel duels, bepaalde het spel, en jezus, wat een poeier!!
Immers 7, speelde een vrij goede pot vond ik. Hij liep overigens niet erg als nr 10, zwierd te veel, te ver terug en te veel op Cisse zijn flank
Schaken: 7 Gevaarlijkste aanvaller, kwam vaak zijn man voorbij, goede voorzetten, jammer dat alles door de lucht kwam, met die bomen van verdedigers
Cisse 5.5 Vertraagde het spel heel erg, had wel de nodige goede passeerbewegingen, maar ging daarna vaak stilstaan, en passte erg veel terug.
Fernandez:3

Tsja gewoon
Vormer 6 Viel aardig in, vind hem nog steeds te traag, en die corners
Omar: 5 Snelle speler, maar kwam weer niet erg uit de verf, is nog niet ingespeeld met t team
Achahbar: 8

DIE DEKSELSE ACHAHBAR
Scheids: 3 Ik zat in het stadion, maar naar mijn oordeel floot de scheids het eerste half uur toch echt HEEL DRAMATISCH??? Hoor daar weinig over, maar ze kregen toen 1x geel, waar ik toch wel meer zat te denken aan 4-5x geel + 2x rood
Daarbuiten was hij ook niet zo goed met het bepalen van corners en achterballen etc, vond hem echt heel raar fluiten
[ Bericht 2% gewijzigd door ace_eleven op 24-08-2012 13:55:23 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.