Oh ja Infadelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping ja, wat een zooi was dat
hoogtepunten voor mij:
The Prodigy
Röyksopp - The Hives - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
Audio Bullys - The Datsuns - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Infadels -Kaiser chiefs - Maxïmo Park - Peter Pan Speedrock - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere
maar vooral social distortion
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu negeer je mijn vraag, verdomme.
Twee dagen gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Ja ik wou dat ik naar The Prodigy was geweest.quote:
weg gaan? wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Och, het went.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Op zich wel. Ik moet morgen wel alweer werken, dus dan sta ik daar met m'n zuiphoofd.
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weg gaan? wat?
placebo heb ik wel op pinkpop eens live gezien
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Juminelle het volgende:
Daft Punk en The Prodigy
[..]
Oh, sorryIk heb alsnog geen kaarten
Was gisteren/vannacht bij m'n intro dus heb die actie niet kunnen volgen. Zag het net toevallig in m'n inbox.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoor
En 4EBE je had gelijk, Selektvracht is de het downie onder de bezorgersBlijkbaar is het door DHL aan Selektvracht geleverd en ik heb de boeken nu maar m'n moeder had het over een slecht Nederlandssprekende man die weg wilde gaan zonder dat er getekend moest worden voor het pakket
![]()
Je doet alsof ik nog 20 benquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?
Dat soort dingen wennen nietquote:
2?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendMaar het was het dubbel en dwars waard..
Ja, voor de grote exodus weggaanHutje mutje met de trein is killing na die 2 dagen in een veel te kleine tent
quote:
MMJquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Ik ging met de trein..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2?
gewoon 4 nachten blijven..
en met de auto gaan..
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Weer een boek van 2000000 pagina's![]()
Mijn arme leven
Welke nummers?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef wise het volgende:
[..]
MMJ![]()
hoezo HIMHebben toch een paar goede nr's hoor
Ik heb geen rem. Dan blijf ik weer plakken tot een uur of 3 en drink ik mijn normale tempo. Niet dat ik last heb van een kater, maar dan ben ik zo laveloos.quote:
zou kunnen, maar bij pukkelpop kon je avond ervoor de camping al op dus dat deden wij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging met de trein..Volgens mij omdat dat bij het kaartje inbegrepen zat?
En ik ging niet al woensdag/ donderdag, maar echt op de dag dat het begon, geloof ik.. of was het nou de dag ervoor.. HMMMGat in geheugen.
En dit.. ik wachtte altijd even totdat ik zeker wist dat ik die boeken ging gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.
Ik ook niet, nu ik eraan denk.quote:
Dan al? Drink een liter water, tegen de kater.quote:Dan blijf ik weer plakken tot een uur of 3 en drink ik mijn normale tempo. Niet dat ik last heb van een kater, maar dan ben ik zo laveloos.
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar bij pukkelpop kon je avond ervoor de camping al op dus dat deden wij.
bij pinkpop ging de camping altijd smorgens pas open, maar daar gingen we ook gewoon al voor de camping liggen.
altijd heel gezellig.
tegenwoordig kan mijn oude lijf daar niet meer tegen
Ik zeg toch dat ik geen kater hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu ik eraan denk.
[..]
Dan al? Drink een liter water, tegen de kater.
Hoe laat moet je eruit dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen kater heb. Gewoon zo lam omdat ik weinig heb geslapen.
ville ofzo is een aparte gast ja. Ken ik ook van viva la bam enzquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke nummers?
Jawel, maar die zanger..![]()
Gaat ie de zon uitschelden op het podium, omdat dat ding in zn gezicht schijnt
Idd, heb een paar boeken waarvan ik heul niet snap waar ik ze voor nodig hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.
Ik mis er nog eentjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ville ofzo is een aparte gast ja. Ken ik ook van viva la bam enz![]()
The Heartless
Buried Alive By Love
The Sacrament
And Love Said No
Pretending
dan gaan we met fok volgende keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha![]()
Argh.. heb zo weer zin in een festival.. maar daar kom ik een beetje laat mee![]()
Sowieso wel leuker als je met een hele grote groep gaat.
Dan zou ik wel op de camping willen staan en maakt het me geen bal uit![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, heb een paar boeken waarvan ik heul niet snap waar ik ze voor nodig heb
camping was ook altijd heel gezellig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha![]()
Argh.. heb zo weer zin in een festival.. maar daar kom ik een beetje laat mee![]()
Sowieso wel leuker als je met een hele grote groep gaat.
Dan zou ik wel op de camping willen staan en maakt het me geen bal uit![]()
Ja, leuk een Pukkelpopfokmeet..quote:
Heartache Every Moment misschien en One Last Time ( die is eigenlijk leuk omdat het uit cky/viva la bam komt)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje
Ik ga ze even luisteren
Nee idd.. niet dat ik vol gas ben gegaan, maar oke. Dat snap ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping was ook altijd heel gezellig.
maar 4 dagen volle gas sloopt je wel.
en rustig aan doen op een feest wil ik niet
Qua tijd is het genoeg, maar je slaapt niet vast met alcohol in je lichaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vijf uur is dan best netjes evengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |