Wie is/was ma Smit ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik hoop op minstens net zo'n pareltje als met ma Smit destijds!
Alles is weg!quote:
Met de oudste zal er niet veel meer te eisen zijn, die is boven de 12 en kan in principe zelf beslissen bij wie ze gaat wonen, vooralsnog is er iig nog weinig gevaar voor de kinderen zolang hij in de bak zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef mootie het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk. Stel ze blijft bij Badr, kan Ruud dan met gemak de kinderen opeisen? Staat ze al op -20 omdat ze een relatie heeft met een (nu nog) verdachte en straks misschien veroordeelde misdadiger?
Wat zit er in de planning ?quote:
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estellequote:
Coolquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estelle
In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
In Shownieuws een exclusief interview van Evert Santegoeds met Estelle
Ja, en in die van 22 uur. Maar of het nou 2 delen zijn of 2 x hetzelfde is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In de vroege shownieuws van half 8? Dan kijk ik natuurlijk!!
quote:Exclusief tv-interview EstelleEr is veel over haar gezegd en geschreven de afgelopen weken, maar zelf zweeg Estelle Cruijff. Aanstaande maandag doorbreekt zij dat stilzwijgen en vertelt zij exclusief aan Shownieuws haar verhaal. In een openhartig gesprek met Evert Santegoeds spreekt Estelle over alle gebeurtenissen die de afgelopen periode tot een hele moeilijke maakte. Zo heeft ze het over haar stukgelopen huwelijk met oud-voetballer Ruud Gullit, de breuk met haar vader en de romance met kickboxer Badr Hari van wie ze, ondanks alles, nog steeds houdt.
Afgelopen juni maakten Estelle Cruijff en Ruud Gullit bekend dat ze gingen scheiden. In het exclusieve interview zegt Estelle er, als dochter van gescheiden ouders, alles aan te hebben gedaan om dit te voorkomen. Maar uiteindelijk kon ze niet meer leven met het feit dat het ‘erg druk werd in haar huwelijk’. “Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.
Estelle had veel verdriet, maar viel uiteindelijk voor kickboxer Badr Hari. “Liefde doet liefde vergeten.” In Shownieuws vertelt Estelle Cruijff over de moeilijke periode waarin het liefdeskoppel zich bevindt. Ze blikt terug op alle verhalen die de ronde doen en vertelt over haar bezoek aan hem in de gevangenis. “Het was heel emotioneel voor mij en ik vond het heel fijn om hem te zien.”
In het interview heeft Estelle het ook over de slechte band met haar vader Henny Cruijff. “Hij heeft bepaalde uitspraken gedaan waar je als dochter niet heel vrolijk van wordt. Het laatste was dat ik de naam Cruijff niet waardig ben. Hij heeft natuurlijk ook geroepen dat mijn huwelijk niet goed zat. Nou, daar heeft hij gelijk in gehad.”
Het exclusieve interview met Estelle Cruijff is maandag 27 augustus in de vroege (19.20 uur) en late (22.55 uur) editie van Shownieuws te zien bij SBS6.
Scheiding Estelle-Ruud Gullit te wijten aan vreemdgaan met kickbokser.quote:Zoals prinses Diana zei; het was „a little bit crowded’ in je huwelijk.
„Zei ze dat? Precies!
neem je het wel op?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga voor de janksmoel, ze hoeft niet eens te praten.
Zorgvuldig uitgesproken woordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:
Ik zag net een voorstukje van "het interview"
Ik blijf op hem wachten.....ja, we gaan zeker voor een tweede ronde
Zie hier een ander fragment![]()
Dat is best wel lomp, of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Ole het volgende:
“Dan lag hij op de bank met z’n telefoon, overal een lock op. Nee hoor, ik lig te twitteren. En ondertussen keek ik op mijn telefoon en kwam er geen tweet binnen. Dat zijn kleine dingen,” aldus Estelle.
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.quote:
Ja, dat denk ik wel, Badr was immers lekker rustig op z'n twitter, precies wat Extelle nodig hadquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Kortom, het is allemaal de schuld van Ruud dat ze nu met een meppende tikkende tijdbom zit opgescheept? Ik geloof daadwerkelijk dat ze wil dat wij dat gaan denken![]()
Alsof twitterende Ruud die Badr voor d'r heeft uitgezocht.
Ook leuk voor de kinderen, dat mama papa nog zwarter gaat makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel triest dat ze toch nog weer even een rondje Ruud zwart maken (npi) doet, terwijl ze op dit moment hele andere dingen aan haar hoofd zou moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |