abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116058791
Het Parool haalt het stuk uit de Telegraaf aan, maar meldt ook dit:

quote:
Huiszoeking
Niet alleen het SBS6-programma Shownieuws zal vanavond Estelles kant van het verhaal belichten. Ook 'RTL Boulevard' gaat op de zaak in. Het programma meldt dat ze de verklaringen, die Estelle Cruijff bij de politie aflegde na de vechtpartij bij Sensation White, zullen openbaren.

Uit de documenten, die in het bezit zijn van RTL, zou duidelijk worden dat Estelle meerdere keren door de politie ondervraagd is en dat er na het incident een huiszoeking bij haar is gedaan. Ook verklaringen van andere getuigen zijn in het bezit van het programma.
bron
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:20:17 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116058805
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Eef999 het volgende:

Zie hier een ander fragment :P
Estelle geeft het woord goedgelovig nieuwere betekenis.
Maakt niet uit dat Hari al tig keer heeft gezegd zijn leven te willen beteren en dat elke keer weer met rake klappen teniet doet. Nu is het echt, echt, echt zo! Hij wil echt veranderen, kijk maar naar mijn pruillipje en fronshoofd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116058889
Zit Ruud niet te blaten, dan gaat Stellepel wel weer zeiken over hem :') Ik snap niet dat ze nog haar verhaal doet, of in deze misschien eigenlijk wel, omdat ze ook alle shit over zich heen krijgt, omdat hij in de bak zit.
Wat een drama _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_116059154
Gaan we nu ook al Ruuds huidskleur erbij halen :P
Je kunt veel van hem zeggen maar hij hangt in ieder geval amper de vuile was buiten over de twaalf jaren voor de scheiding. Op de opmerking na dat zij nooit interesse voor zijn leven had.

Ik vermoed dat ze met geen woord over de (vermeende) slachtoffers gaat reppen.
En ik gok dat dit interview de beeldvorming eerder kwaad dan goed gaat doen. Sowieso, de enige manier om haar imago nog enigszins op te vijzelen, is bij hem weggaan.

Edit, ze zegt dus wel wat over het slachtoffer, dat valt me weer mee!
quote:
" Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.

[ Bericht 19% gewijzigd door MightyMightyM op 27-08-2012 10:53:09 ]
pi_116059752
quote:
Estelle besloot afgelopen week haar stilzwijgen te verbreken. Over haarzelf, en de situatie waarin zij met Badr terecht is gekomen. „Ik dacht: laat ik dat maar eens doen. Wat weten mensen nu helemaal van me? Wat kennen ze me? En hoe kan dat ook als je zelf nooit wat zegt. Wat nemen ze me kwalijk? Dat ik op zoek ben geweest naar liefde, die ik in mijn jeugd met m’n vader en in de laatste jaren met Ruud zo heb gemist? Als ik soms ook de reacties zie op internet… natuurlijk moet ik wel eens huilen als ik lees hoe slecht mensen over me denken, en dan die eeuwige P.C. Hooftstraat die er altijd wordt bijgehaald.”

Onterecht

„De laatste maanden is dat ook wel gevoed door Ruud. In interviews zei hij dat ik hem niet steunde, me niet voor voetbal en zijn werk interesseerde. Het is allemaal zo onterecht. Ik bén toch meegegaan naar Engeland. Ik heb toch mijn kinderen en alles opgepakt om naar Los Angeles te gaan? Nee, de laatste keer niet naar Grozny. Maar dat wilde hij zelf niet, het kon ook niet, veel te gevaarlijk en de scholen die er waren – zei hij letterlijk – daar zaten geen ramen meer in. Ik heb me altijd heel erg gewijd aan de kinderen en daar heb ik geen dag spijt van. Het zijn lieve kinderen die het natuurlijk ook moeilijk hebben, maar zich goed aanpassen. Van alle toestanden krijgt mijn dochter van vijftien natuurlijk wel alles mee. Maar ik ben blij dat ze op een internationale school zitten en dat aan Maxim van elf veel voorbijgaat.”

Afscheid

Op de achtergrond speelt nog de afwikkeling van de scheiding, die Nederland al op zijn grondvesten deed schudden.

Estelle lacht minzaam: „Dat zou je bijna vergeten hè? Gaat die scheiding je al niet in de kouwe kleren zitten, mijn tijd met Ruud beslaat de helft van mijn leven, je hebt je gevoelens van een nieuwe verliefdheid en dan dit…”

Het kost haar moeite te praten over haar voorlopige afscheid van Badr, op de parkeerplaats van een politiebureau in Amsterdam-Zuidoost.

„We waren even naar vrienden in Spanje gereisd, waar we hun huis niet zijn uit geweest. We wilden als André Kuipers van de aardbodem verdwijnen omdat duidelijk werd dat Badr zich, eenmaal terug in Nederland, moest melden. Gewoon even wat tijd voor elkaar. Vervolgens moest ik naar Amsterdam, voor een kort geding en de voorlopige voorziening in de scheiding en vloog Badr naar Marokko. Zijn vader was ziek geworden en die wilde hij nog even zien. Maar ik heb er steeds op gehamerd dat hij terug moest komen. Niet daar blijven hangen. Naar Nederland komen, je melden, de zaak oplossen en de consequenties onder ogen zien. Ik vind dat dat hoort. Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau. De hele dag hadden daar fotografen staan posten, maar die waren toen al weg. En daar op de stoep, een kus, een zwaai. En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja. Maar ik ben de laatste jaren veel alleen geweest en kan er goed tegen. Het is het me waard te wachten. Omdat ik iemand zie die de wil heeft om te veranderen en ik heb de wil om hem daarbij te helpen.”

Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.

„En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.

Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid. Vooral als heel Nederland nu al denkt dat ik meineed heb gepleegd; ik ben nog helemaal nooit onder ede verhoord. Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”

Estelle Cruijff is vanavond te zien op SBS6 in Shownieuws en haar verhaal is vanaf morgen te lezen in weekblad Privé.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:49:11 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116061275
quote:
Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor.”
Nou, het medelijen druipt er vanaf. Ik geloof er ook geen reet van, aangezien die gast heeft gezegd: "Was Ruuds geld op? "
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_116061366
Wat een mooi en ontroerend verhaal.
pi_116061387
Arme arme Stel toch ;( kind van gescheiden ouders, door de carrière van Ruud geen mogelijkheden om een vervolgopleiding te doen en ipv van liefde kreeg ze een creditcard...

dan is het heeeeeeeeellllll logisch dat je zelf een affaire begint.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 11:56:12 #259
43556 miss_dynastie
pi_116061480
quote:
Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen hoor
Tuuuuurlijk :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:04:59 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116061753
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef roos85 het volgende:
Arme arme Stel toch ;( kind van gescheiden ouders, door de carrière van Ruud geen mogelijkheden om een vervolgopleiding te doen en ipv van liefde kreeg ze een creditcard...
Ja maar, we moeten eens ophouden over die PC Hooftstraat :'( . Ze moet het nu doen met afdankertjes van Gucci ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 12:06:04 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116061790
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Op een woensdagavond moest hij zich melden. En hij kwam. Ik heb hem opgehaald van een vliegveld, nee niet Schiphol, en hem afgeleverd op het bureau.
Ruud zit toch niet meer achter de container? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 12:07:51 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116061849
quote:
Bram Moszkowicz gaat zijn beurt Estelle helpen.

En dan denkt iedereen weer; nou dan zal er wel wat aan de hand zijn. Moszkowicz! Maar dat is het helemaal niet. Ik ken Bram al heel lang, en ik heb er lang genoeg alleen voor gestaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw. Ik heb wel eens een parkeerboete gehad. Meer niet.
Een officier van Justitie, melden bij het parket; het is toch belangrijk dat je daarin wordt begeleid.
Je melden bij het parket is voor haar nog een hele klus. Dan heb je wel een top-advocaat nodig. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116061918
Wat een dramatisch levensverhaal ja. Een scheiding van je ouders, het zal je maar overkomen. Gelukkig komt het zelden voor. Ik ruik een Ware Woensdagavondfilm waar Libelle-lezend nederland haar vingers bij zal aflikken.

En dit nog als redenen durven opvoeren. Des te erger eigenlijk dat ze er zelf als moeder zo' n potje van maakt en de vuile was over de vader van haar kinderen zo buiten hangt.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 12:58:22 #264
184769 crew  Deisyy
pi_116063313
quote:
En toen was ik weer alleen. Voor wie weet hoelang. Ik had het me wel anders voorgesteld ja.
Als ze echt niets gezien had tijdens Sensation en Badr inderdaad de hele tijd bij haar was geweest, had ze hem toch juist snel weer buiten verwacht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_116063709
Maar wat heeft ze nou verklaard? Als je niks ziet en je blijft daarbij (immers, ze zegt dat ze niet heeft gelogen), waarom dan steeds nieuwe verklaringen en een advocaat?
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:19:28 #266
58921 Day
You can fly!
pi_116063896
Als ik dit allemaal zo lees, had ze er beter aan gedaan gewoon d'r smoel te houden.
Het is wel heel erg 'mijn eigen straatje schoonvegen' en 'oh, wat ben ik zielig, want ik heb er al die jaren alleen voor gestaan en toen ontmoette ik mijn grote liefde en zelfs dat wordt me niet gegund' allemaal.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_116064164
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Day het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, had ze er beter aan gedaan gewoon d'r smoel te houden.
Het is wel heel erg 'mijn eigen straatje schoonvegen' en 'oh, wat ben ik zielig, want ik heb er al die jaren alleen voor gestaan en toen ontmoette ik mijn grote liefde en zelfs dat wordt me niet gegund' allemaal.
Ja dit werkt alleen maar tegen haar. Alles werlt tegen haar als ze hem verdedigt en bij hem blijft.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:33:40 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116064310
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:
Maar wat heeft ze nou verklaard? Als je niks ziet en je blijft daarbij (immers, ze zegt dat ze niet heeft gelogen), waarom dan steeds nieuwe verklaringen en een advocaat?
Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.
Die verklaring - niet onder ede, dus ze heeft geen meineed gepleegd, altijd maar die beschuldigingen van meineed, alsof een leugentje om lovers bestwill niet mag, klopt dus niet meer met de werkelijkheid, of in ieder geval Badrs laatste versie van de werkelijkheid.
pi_116064400
quote:
12s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerst verklaarde ze met Badr bij het balkon te hebben gestaan en daardoor niks van de commotie te hebben meegekregen.
Die verklaring - niet onder ede, dus ze heeft geen meineed gepleegd, altijd maar die beschuldigingen van meineed, alsof een leugentje om lovers bestwill niet mag, klopt dus niet meer met de werkelijkheid, of in ieder geval Badrs laatste versie van de werkelijkheid.
Ok en dan huilen dat mensen haar zo slecht neerzetten. Het enige waar ze dan gelijk over heeft, is dat mensen ten onrechte zeggen dat ze meineed heeft gepleegd. Benieuwd of de interviewer haar met haar leugens confronteert.
pi_116064442
Ik scande de tekst en dacht: Andre kuipers? WTF?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:38:48 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116064474
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef MightyMightyM het volgende:

Benieuwd of de interviewer haar emt haar leugens confronteert.
Santegoeds? Die huilt hard mee met de wolven, denk ik.
pi_116064556
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Er worden wel meer mensen ongevraagd bij deze gate betrokken. Leco, Kluun, Syl en Raf...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:38 #273
163650 Greys
pi_116064561
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

... onderwijl heur haar strelend.
Iemand moet het toch doen nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO maandag 27 augustus 2012 @ 13:42:16 #274
22592 crew  Ole
pi_116064580
quote:
9s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, hij zou wel gek zijn! Als ie te kritisch is mag hij haar straks nooit meer interviewen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 13:45:12 #275
43556 miss_dynastie
pi_116064688
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Jaaaa, zo zie je maar dat Extelle niet zo dom is als ze eruit ziet en de actualiteiten volgt. Een beetje dan, want als je verdwenen bent zoals André Kuipers weet natuurlijk wel iedereen waar je precies bent en da's niet de bedoeling als je met een crimineel op stap bent, maar ach, details :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')