abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:25:53 #26
14505 OProg
A Life in Music
pi_115941946
http://nyvelocity.com/content/interviews/2009/michael-ashenden

Verder zal het me overigens allemaal een worst zijn, om nu juridisch de tour van 1999 en verder opnieuw te gaan verdelen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_115942040
Ik kan me goed voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent.

Zullen we gewoon de 11e in de tour voortaan als winnaar bestempelen, omdat de eerste 10 vast niet eerlijk op deze plaats zijn gekomen.
pi_115942078
Aangezien schuld nooit bewezen is is hij onschuldig, en is/was dit alles niets meer en niet minder dan een jarenlange ongefundeerde heksenjacht, mogelijk gebaseerd op afgunst, jaloezie e/o wraak.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:35:30 #29
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_115942098
Iemand die onschuldig is zou dit niet hebben gedaan.
pi_115942114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef Toefjes het volgende:
Nou, nog een paar mannen uit het klassement en Boogert wint de tour *O*
Boogerd heeft toch ook toegegeven doping te hebben gebruikt? Misschien kan Maarten den Bakker nog uitgeroepen worden tot winnaar van de tour '99 .......
pi_115942132
Ik word een beetje moe van die hersenlozen die dit als een schuldbekentenis zien. Natuurlijk kun je van mening zijn dat Armstrong doping heeft gebruikt, ieder zijn ding, maar zomaar lukraak roepen dat hij 'dan wel gebruikt zal hebben anders geeft hij niet op' is zo bekrompen dat Henk en Ingrid daar intelligent tegen af steken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_115942206
Iedere renner zoekt de grens op. Dat heeft Boogerd ook gewoon toegegeven. Er waren regels opgesteld door de overkoepelende organisaties. Als die te ruim zijn, dan zoek je die grens toch op? Is dat doping gebruiken? Lijkt me niet. Ga je over die grens heen, dán gebruik je doping. Want dan doe je iets dat volgens de regels niet mag en heb je voordeel ten opzichte van anderen die zich wel aan de regels houden.

Als we dan een paar jaar later die regels aan gaan scherpen, en je past die regels met terugwerkende kracht toe op wat er in het verleden gedaan is, dan heeft iedere renner doping gebruikt.
In Southern Sun
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:50:27 #33
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115942404
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Niet zo makkelijk? :')

Dit is al jarenlang bezig.
Nu pas komt er een rechtszaak en omdat hij die niet weet te voorkomen geeft ie op..hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_115942432
Hij is al die jaren meerdere malen gecontroleerd en nooit positief bevonden. Hoe kunnen ze hem dan nu toch schuldig bevinden. Zal leuk zijn in een rechtzaak bij bijv een moordzaak, ja we hebben dna getest en dat was geen match, maar omdat de andere partij zegt dat u het wel was, bent u schuldig.

Kan mij ook niet voorstellen dat hij clean heeft gereden, want volgens mij deed niemand dat. Dan hadden ze hun methoden maar beter moeten maken. Nu wijzen de feiten gewoon op onschuldig en dat moeten ze dat gewoon accepteren. Natuurlijk is hij er klaar mee. Als je toch geen eerlijk proces krijgt, wat heeft het dan voor nut om er tijd in te steken. De uitspraak staat al vast voor aanvang van de zaak.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115942434
Zonde, als iemand zo duidelijk boven de concurrentie uitsteekt kan dat blijkbaar niet en begint er een jacht op die sporter. Niet een, twee of twintig dopingcontroles, maar nog veel meer. Als mensen de naam Armstrong horen zeggen ze eerder: " oh, doping!" dan "7 prachtige touroverwinningen". Jammer, want het verdoezeld zijn prestaties.

Ik geloof dat er wel teamgenoten van hem betrapt zijn toch? Misschien hebben ze het zo gespeeld... Winnaar altijd clean en wordt geholpen door helpers die wel doping gebruiken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:51:39 #36
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115942436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:15 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Gast :') De heksenjacht op Armstrong is al gaande sinds zijn eerste tour overwinning. Nu wordt hij beschuldigd op basis van enkel veklaringen van oud teamgenoten die allemaal wel betrapt zijn op doping, terwijl Armstrong dat nooit is. Hij is honderden, zo niet duizenden keren gecontroleerd, en nooit betrapt. Deze heksenjacht is belachelijk.
Belachelijk is 7 tour overwinningen opgeven omdat iemand eindelijk een rechtszaak tegen je kan beginnen over vermeend dopinggebruik. Dit is geen heksenjacht, dit is het proberen te zuiveren van een sport.
pi_115942499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

Belachelijk is 7 tour overwinningen opgeven omdat iemand eindelijk een rechtszaak tegen je kan beginnen over vermeend dopinggebruik. Dit is geen heksenjacht, dit is het proberen te zuiveren van een sport.
Omdat hij weet dat hij schuldig bevonden zal gaan worden. Of hij nu schuldig ís of niet, hij zal het bevonden worden. Zo simpel is het helaas.
In Southern Sun
pi_115942500
Ik dacht dat de A.S.O. (Tourorganisatie) over de zeges ging, maar blijkbaar loopt dat nu ook al via de USA :').

Ik vind het persoonlijk vrij triest, hoe moeilijk is het om gewoon positieve testresultaten naar buiten te brengen als je zo zeker bent van zijn dopinggebruik. Ik heb tot nu toe nog niks gezien van positieve tests danwel bewijs dat hij de boel heeft belazerd. Er zijn wat belastende verklaringen maar hoe betrouwbaar zijn die.

Ik ben overigens geen fan van de Lance.
Get it and Bet it
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:55:44 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115942506
Lance was bang voor de beerput die open ging als hij de strijd aan zou gaan en heeft eieren voor zijn geld gekozen. Ik ben in ieder geval blij dat deze lul van een vent eindelijk van zijn voetstuk valt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_115942515
quote:

[..]

Zuiveren van de sport door oneerlijke processen? Geen bewijs is geen veroordeling. Zo werkt dat nou eenmaal. Je kan niet iemand schuldig bevinden op grond van vermoedens.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115942519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Mani89 het volgende:
Lance was bang voor de beerput die open ging als hij de strijd aan zou gaan en heeft eieren voor zijn geld gekozen. Ik ben in ieder geval blij dat deze lul van een vent eindelijk van zijn voetstuk valt.
Die staat nog huizenhoog op het voetstuk hoor. Jammer he.
In Southern Sun
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:56:31 #42
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115942521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat hij weet dat hij schuldig bevonden zal gaan worden. Of hij nu schuldig ís of niet, hij zal het bevonden worden. Zo simpel is het helaas.
Met die logica kun je altijd je gelijk halen.
pi_115942527
quote:

[..]

Bullshit. Er zijn al eerdere rechtzaken geweest. Als je geen kennis ervan hebt, ga hier dan ook niet lopen blaten aub.
pi_115942534
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

Met die logica kun je altijd je gelijk halen.
Er is geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. En toch zal hij schuldig bevonden worden. Lijkt me gekkere logica, is het niet?
In Southern Sun
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:58:02 #45
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115942557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef ssebass het volgende:

[..]

Zuiveren van de sport door oneerlijke processen? Geen bewijs is geen veroordeling. Zo werkt dat nou eenmaal. Je kan niet iemand schuldig bevinden op grond van vermoedens.
Als diverse ex-ploeggenoten verklaren dat je niet clean bent geweest dan lijkt mij dat wel bewijs. Hoe sterk dat bewijs is zou in de rechtszaak blijken die nu dus niet meer hoeft omdat Lance al schuld heeft bekend.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:58:59 #46
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115942584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. En toch zal hij schuldig bevonden worden. Lijkt me gekkere logica, is het niet?
Ik ben onschuldig maar als ik voor een rechtbank moet komen dan geef ik het op want ze gaan mij toch schuldig verklaren...

tja..

ok..

ik geloof je..
pi_115942585
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Mani89 het volgende:
Ja, inderdaad. Iemand die persoonlijk 500 miljoen dollar in verzamelt in de strijd tegen kanker is een lul.. :')
pi_115942606
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

Als diverse ex-ploeggenoten verklaren dat je niet clean bent geweest dan lijkt mij dat wel bewijs. Hoe sterk dat bewijs is zou in de rechtszaak blijken die nu dus niet meer hoeft omdat Lance al schuld heeft bekend.
Die diverse ex-ploeggenoten die wel betrapt zijn en forse strafvermindering in het vooruitzicht hebben gekregen als ze maar zouden zeggen dat Armstrong ook gebruikt heeft? Juistem.
In Southern Sun
pi_115942614
quote:

[..]

Ik ben onschuldig maar als ik voor een rechtbank moet komen dan geef ik het op want ze gaan mij toch schuldig verklaren...

tja..

ok..

ik geloof je..
Het is niet voor het eerst dat ze Armstrong voor het gerecht slepen. Been there, done that. Al tientallen keren. Dat je dat niet weet is niet erg, maar kom dan niet zo hoog van de toren blazen hier.
In Southern Sun
pi_115942624
quote:

[..]

Collega's die zelf wel allemaal betrapt zijn... In ruil voor zelf een lagere of geen straf. Lekker betrouwbaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')