Boogerd heeft toch ook toegegeven doping te hebben gebruikt? Misschien kan Maarten den Bakker nog uitgeroepen worden tot winnaar van de tour '99 .......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef Toefjes het volgende:
Nou, nog een paar mannen uit het klassement en Boogert wint de tour
Nu pas komt er een rechtszaak en omdat hij die niet weet te voorkomen geeft ie op..hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk?![]()
Dit is al jarenlang bezig.
Belachelijk is 7 tour overwinningen opgeven omdat iemand eindelijk een rechtszaak tegen je kan beginnen over vermeend dopinggebruik. Dit is geen heksenjacht, dit is het proberen te zuiveren van een sport.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
GastDe heksenjacht op Armstrong is al gaande sinds zijn eerste tour overwinning. Nu wordt hij beschuldigd op basis van enkel veklaringen van oud teamgenoten die allemaal wel betrapt zijn op doping, terwijl Armstrong dat nooit is. Hij is honderden, zo niet duizenden keren gecontroleerd, en nooit betrapt. Deze heksenjacht is belachelijk.
Omdat hij weet dat hij schuldig bevonden zal gaan worden. Of hij nu schuldig ís of niet, hij zal het bevonden worden. Zo simpel is het helaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Belachelijk is 7 tour overwinningen opgeven omdat iemand eindelijk een rechtszaak tegen je kan beginnen over vermeend dopinggebruik. Dit is geen heksenjacht, dit is het proberen te zuiveren van een sport.
Zuiveren van de sport door oneerlijke processen? Geen bewijs is geen veroordeling. Zo werkt dat nou eenmaal. Je kan niet iemand schuldig bevinden op grond van vermoedens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Belachelijk is 7 tour overwinningen opgeven omdat iemand eindelijk een rechtszaak tegen je kan beginnen over vermeend dopinggebruik. Dit is geen heksenjacht, dit is het proberen te zuiveren van een sport.
Die staat nog huizenhoog op het voetstuk hoor. Jammer he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Mani89 het volgende:
Lance was bang voor de beerput die open ging als hij de strijd aan zou gaan en heeft eieren voor zijn geld gekozen. Ik ben in ieder geval blij dat deze lul van een vent eindelijk van zijn voetstuk valt.
Met die logica kun je altijd je gelijk halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij schuldig bevonden zal gaan worden. Of hij nu schuldig ís of niet, hij zal het bevonden worden. Zo simpel is het helaas.
Bullshit. Er zijn al eerdere rechtzaken geweest. Als je geen kennis ervan hebt, ga hier dan ook niet lopen blaten aub.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. En toch zal hij schuldig bevonden worden. Lijkt me gekkere logica, is het niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Met die logica kun je altijd je gelijk halen.
Als diverse ex-ploeggenoten verklaren dat je niet clean bent geweest dan lijkt mij dat wel bewijs. Hoe sterk dat bewijs is zou in de rechtszaak blijken die nu dus niet meer hoeft omdat Lance al schuld heeft bekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zuiveren van de sport door oneerlijke processen? Geen bewijs is geen veroordeling. Zo werkt dat nou eenmaal. Je kan niet iemand schuldig bevinden op grond van vermoedens.
Ik ben onschuldig maar als ik voor een rechtbank moet komen dan geef ik het op want ze gaan mij toch schuldig verklaren...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat hij doping heeft gebruikt. En toch zal hij schuldig bevonden worden. Lijkt me gekkere logica, is het niet?
Ja, inderdaad. Iemand die persoonlijk 500 miljoen dollar in verzamelt in de strijd tegen kanker is een lul..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:55 schreef Mani89 het volgende:
Lance was bang voor de beerput die open ging als hij de strijd aan zou gaan en heeft eieren voor zijn geld gekozen. Ik ben in ieder geval blij dat deze lul van een vent eindelijk van zijn voetstuk valt.
Die diverse ex-ploeggenoten die wel betrapt zijn en forse strafvermindering in het vooruitzicht hebben gekregen als ze maar zouden zeggen dat Armstrong ook gebruikt heeft? Juistem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Als diverse ex-ploeggenoten verklaren dat je niet clean bent geweest dan lijkt mij dat wel bewijs. Hoe sterk dat bewijs is zou in de rechtszaak blijken die nu dus niet meer hoeft omdat Lance al schuld heeft bekend.
Het is niet voor het eerst dat ze Armstrong voor het gerecht slepen. Been there, done that. Al tientallen keren. Dat je dat niet weet is niet erg, maar kom dan niet zo hoog van de toren blazen hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig maar als ik voor een rechtbank moet komen dan geef ik het op want ze gaan mij toch schuldig verklaren...
tja..
ok..
ik geloof je..
Collega's die zelf wel allemaal betrapt zijn... In ruil voor zelf een lagere of geen straf. Lekker betrouwbaar ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Als diverse ex-ploeggenoten verklaren dat je niet clean bent geweest dan lijkt mij dat wel bewijs. Hoe sterk dat bewijs is zou in de rechtszaak blijken die nu dus niet meer hoeft omdat Lance al schuld heeft bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |