van: Lance Armstrong geeft dopingstrijd opquote:USADA heeft in een reactie verklaard dat het agentschap Armstrongs zeven tourzeges wil afnemen. Ook kan hij een levenslange schorsing tegemoet zien.
Ik denk ook dat de USADA hier voorbarig in is of is het de media die de woorden van de USADA zo verdraait?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef Bluurgh het volgende:
Of Armstrong nou wel op niet iets gebruikt heeft laat ik even hierbuiten, maar toch snap ik iets niet
[..]
van: Lance Armstrong geeft dopingstrijd op
- De ASO organiseert de Tour
- De Tour maakt onderdeel uit van de UCI World Tour
Hoe het met die schorsing zit weet ik niet, maar de ASO en (in mindere mate?) de UCI zijn lijkt mij verantwoordelijk voor (de verificatie van uitslagen van) de Tour. Als de uitslag positief is dan kan de ASO en/of de UCI hem schrappen, maar ze kunnen het net zo goed laten staan vanwege een of andere reden (verjaring, het toevoegen van * aan zn naam ofzo). Dan kan de USADA zo hard schreeuwen als ze willen dat Lance z'n zeges kwijtraakt maar daar hebben ze toch helemaal geen invloed op? Ze kunnen hooguit advies geven..
Tenzij ze al aan de UCI gevraagd hebben of die sowieso het oordeel van USADA zullen volgen en dat nu als reclame voor zichzelf gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de USADA hier voorbarig in is of is het de media die de woorden van de USADA zo verdraait?
Daar gaat het niet om. Feit is dat hij de meest gecontroleerde renner ooit is, die nooit positief bevonden is. Binnen de rechtspraak ben je dan gewoon onschuldig, zelfs als je wel gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand vanuit gaat dat Armstrong clean is geweest tijdens zijn hele carriere
Ik denk dat de UCI het USADA voor het CAS daagt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
http://nos.nl/artikel/410406-armstrong-is-tourzeges-kwijt.html
Hij is ze nu echt kwijt, lijkt het.
Ben benieuwd wat de UCI, CAS en ASO hiermee doen.
De nummers twee natuurlijk!quote:
Ik vermoed het ook. UCI zal hiermee niet akkoord gaan. Ben wel benieuwd of de hele beerput dan nog open moet voor het CAS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat de UCI het USADA voor het CAS daagt.
Ik kan het me totaal niet voorstellen eigenlijk. Twaalf jaar keihard werken en je beloning word je ontnomen omdat 'je geen zin meer had'... Serieus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan me prima voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent, de Franse drugsgestapo zaten al die jaren op z'n lippen. En nu weer dit.
Er is volgens mij geen enkele renner clean, geen een.
Omdat dopinggebruik uit meer kan blijken dan enkel een positieve test.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef peaceman het volgende:
Hoe kun je nou iemand zijn overwinningen afnemen als ie nooit positief bevonden is. De waanzin ten top!
Ik denk dat jij onderschat hoeveel shit deze man de afgelopen 10 jaar over zich heen gekregen heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik kan het me totaal niet voorstellen eigenlijk. Twaalf jaar keihard werken en je beloning word je ontnomen omdat 'je geen zin meer had'... Serieus?
Dat is waar. Maar uiteindelijk moet je een winnaar aanwijzen die de zege van Armstrong overneemt. Maar wie kun je nog in godsnaam als winnaar aanwijzen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat dopinggebruik uit meer kan blijken dan enkel een positieve test.
Je kan ook gewoon geen winnaar aanwijzen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar uiteindelijk moet je een winnaar aanwijzen die de zege van Armstrong overneemt. Maar wie kun je nog in godsnaam als winnaar aanwijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |