Net als apostrofgebruik.quote:
Ieder zijn eigen gedachten er over. Niks mis mee. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:
Zo zit ie in de autocorrectquote:
Eens!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij eens zijn betekent juist dat je niet hersenloos bent.
Ik heb je nooit hersenloos gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze scene heb ik gemist in True Blood![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hij heeft toch nog niet 3 jaar bij inheemse stammen gewoond he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je zo'n schotel in z'n lip geworden?
Misschien kun je toch beter in de douche zeiken dan over die video.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja darling, pis is grappig. Het is een leuke video maar de boodschap (deze specifieke) is onnodig.
Of pis jij niet in de douche?
Het is de link met het regenwoud die me deed reageren.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze scene heb ik gemist in True Blood![]()
.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Auw man, laat los!!!quote:
ik plas nooit onder de douche...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja darling, dat snap jij en dat snap ik, maar kinderen zien dingen heel anders.
Daarbij doet denk ik zo'n beetje iedereen het vanzelf al, hoef je ze niet aan te leren.
Daarbij, ze doen net of elk huishouden een wc met spoelbak heeft en een douche.
Als ergens buiten pissen normaal is, is het wel in Brazilie.De mensen die de luxe hebben, gaan echt niet besparen. De mensen die geen luxe hebben besparen vanzelf al.
Ja!quote:
zit er een berichtenoptie op grinder?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Steve het volgende:
Ik krijg nooit veel berichten op grindr..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |