Ja darling, dat snap jij en dat snap ik, maar kinderen zien dingen heel anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De boodschap is niet "ga onder de douche als je moet pissen" maar "als je nou toch aan het douchen bent, dan kun je net zo goed meteen een plassen, ipv apart douchen en plassen".
Ja, poezelewoeps, maar het ging eigenlijk om dat het gewoon een leuk grappige video is. (Ook de bijhorende website is grappig.) Met allemaal leuke lieve pis- en waterdruppeltjes die samen in harmonie ronddansen op vrolijke muziek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja darling, dat snap jij en dat snap ik, maar kinderen zien dingen heel anders.
Daarbij doet denk ik zo'n beetje iedereen het vanzelf al, hoef je ze niet aan te leren.
Daarbij, ze doen net of elk huishouden een wc met spoelbak heeft en een douche.
Als ergens buiten pissen normaal is, is het wel in Brazilie.De mensen die de luxe hebben, gaan echt niet besparen. De mensen die geen luxe hebben besparen vanzelf al.
Dat komt omdat jij elke kamper van 12 tot 80 aanspreekt of beantwoord en ze dan zo lang open laat staan zodat je ze op maandag aan ons kan laten zien. Dat telt nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Grindr is vet irritant! 80 berichten, ik ben de hele reis naar mijn werk bezig met beantwoorden van mensen omdat ik het asociaal vind om geen antwoord te geven, als ik in de middag het weer aanslinger tikt de tellen alweer op tot boven de zestig.
it's difficult being a hot cute guy...
Ik wilde je een onzedelijk bericht sturen maar je bent te ver weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Steve het volgende:
Ik krijg nooit veel berichten op grindr..
Ja moeten we eigenlijk weer eens inplannen! En op zoek naar films die we kunnen kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Erik. Nu ik je zo Serendipititisch spreek hiero: wanneer weer film avondje? Of wil je me niet meer nu ik zo weinig scruff grindr berichten krijg?
Inplannen. Ik haat jouw leven 2.0!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja moeten we eigenlijk weer eens inplannen! En op zoek naar films die we kunnen kijken.
Ja het was makkelijker toen ik me altijd aanpaste aan JOUW roosterquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inplannen. Ik haat jouw leven 2.0!!!!
Je moet kinderen niet onderschatten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja darling, dat snap jij en dat snap ik, maar kinderen zien dingen heel anders.
Ja darling, pis is grappig. Het is een leuke video maar de boodschap (deze specifieke) is onnodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, poezelewoeps, maar het ging eigenlijk om dat het gewoon een leuk grappige video is. (Ook de bijhorende website is grappig.) Met allemaal leuke lieve pis- en waterdruppeltjes die samen in harmonie ronddansen op vrolijke muziek.
Ik zeg nergens dat ik een wereldredder ben. Ik maak me alleen druk over bepaalde problemen in Brazilie die mij persoonlijk treffen. Daar ben ik nogal gevoelig over en ik ben fel als ik net wakker ben. Ik heb nu gegeten en al een stuk milderquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Cavalinho, redder van de wereld, terwijl hij met het vliegtuig de wereld rond gaat voor modelklussen.
Ik weet anders van schrijnende dingen doordat kinderen dingen anders uitgelegd hadden dan bedoeld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet kinderen niet onderschatten.
Zucht... Wat jij wil kerel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik weet anders van schrijnende dingen doordat kinderen dingen anders uitgelegd hadden dan bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |