Ik vond dat echt zo'n ondingquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef Steve het volgende:
Wat heerlijk dat mijn neefjes tegenwoordig de Jimmy/lunapark zelf kunnen doen, hoef ik dat helse ding niet meer in.. Ik was de laatste van de familie die dat nog wel wilde doen met ze.
.
Sinds wanneer houdt jou dat tegen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef MisterO het volgende:
Ik wil dingen roepen, maar misschien ga ik dan te ver
Waarom zitten ze allemaal onder de douche te plassen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik begrijp ik er niets van, maar ik vind het een geweldige video.![]()
Ik begrijp dat het in het kader van een campagne is om het regenwoud te redden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zitten ze allemaal onder de douche te plassen?
Nuwillikwetenwaarhetfilmpjeechtoverging!
Het regenwoud beschermen. Oke die had ik er niet uitgehaald. Had wel de teksten uit het filmpje gegoogletranslated maar dat ging ook niet zo lekker 1-op-1quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het in het kader van een campagne is om het regenwoud te redden.
http://www.xixinobanho.org.br
Redt het regenwoud, plas onder de douche!
Of zoiets.
D'r staat een video onder met engelse ondertitelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het regenwoud beschermen. Oke die had ik er niet uitgehaald. Had wel de teksten uit het filmpje gegoogletranslated maar dat ging ook niet zo lekker 1-op-1
Die campagne was er vorig jaar ook iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het in het kader van een campagne is om het regenwoud te redden.
http://www.xixinobanho.org.br
Redt het regenwoud, plas onder de douche!
Of zoiets.
De boodschap is niet "ga onder de douche als je moet pissen" maar "als je nou toch aan het douchen bent, dan kun je net zo goed meteen een plassen, ipv apart douchen en plassen".quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Cavalinho het volgende:
Alsof douchen geen water kost, en je maar elke keer als je pissen moet, onder de douche moet gaan.
Laten ze maar eens stoppen met kappen als ze zo begaan zijn met het regenwoud.
Scheelt ook nog wat indianenlevens.
Deze campagne slaat totaal de plank mis.
Er zijn huishoudens waar ze al blij zijn dat er water is. Sommigen moeten het soms halen. Die verspillen het echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |