De klacht gaat over alle vrouwen, en klasgenootjes zijn een voorbeeldje.quote:
maar je hebt het nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
De klacht gaat over alle vrouwen, en klasgenootjes zijn een voorbeeldje.
Laat maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
maar je hebt het nog nooit meegemaakt.
enfin, dan zeg ik ook maar terechte klacht
Ja, van die chick die aan de basecoke zijn gegaan. Of aan de LSD, die zijn helemaal gek geworden joh!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
Andersom komt het ook vaak voor hoor... dat je van die meiden in je klas hebt die je op je 14e/15e superlekker vond, zie je ze nu: helemaal niets meer van over...
Hahaha, nou dat hoeft vaak niet eens hoor... maar de brave meisjes die een beetje muizerig zijn op de middelbare school drogen soms idd heel lekker op... de lekkerste en populairste meisjes van de klas die worden soms van die tienermoedertjes die vanaf de middelbare school in de bijstand zitten, slecht vreten en veel roken... ja, dan wordt je binnen 10 jaar wel een grauw wijf...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, van die chick die aan de basecoke zijn gegaan. Of aan de LSD, die zijn helemaal gek geworden joh!
Dat was toen even doorbijten maar achteraf een wijze investering geweest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaar ja. Ben toen slim geweest en bevriend met alle nerds. Daar zitten nu ook een paar kanjers bij
Serieus gewoon aardig zijn tegen iedereen payed off.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was toen even doorbijten maar achteraf een wijze investering geweest.
Dit is zo enorm de waarheid!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat hoeft vaak niet eens hoor... maar de brave meisjes die een beetje muizerig zijn op de middelbare school drogen soms idd heel lekker op... de lekkerste en populairste meisjes van de klas die worden soms van die tienermoedertjes die vanaf de middelbare school in de bijstand zitten, slecht vreten en veel roken... ja, dan wordt je binnen 10 jaar wel een grauw wijf...
Ook een heleboel meisjes die juist behoorlijk aankomen na hun middelbare school (net als veel jongens btw)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
Andersom komt het ook vaak voor hoor... dat je van die meiden in je klas hebt die je op je 14e/15e superlekker vond, zie je ze nu: helemaal niets meer van over...
Ik denk in de regel nog wel meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Andersom kan het trouwens ook. Meisjes die toen der tijd helemaal populair waren waarvan je dacht zo hey die nu helemaal op zijn en aan de drugs zitten.
Klopt, dan dank je de goden toch wel op de knieën dat jij daar nooit wat mee bent - of beter gezegd kon beginnnen. Het zijn juist die andere types die er op vooruit zijn gegaan, die populaire types hebben het laten versloffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk in de regel nog wel meerZie ze regelmatig nog hoor met 3 kinderen, crackjunk kop e.d.
Terwijl op de middelbare school elke gast ze wou hebben
Aan de andere kant valt me ook vaak op dat sommige meiden die op de middelbare school graag stoer wilde zijn, (al in de brugklas buiten rookten enzo) en aandachtshoer waren en op schoolfeesten altijd bij de donnies met oorbellen stonden, nu hele rustige meisjes zijn geworden die met hun oma gaan winkelen ofzo..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, dan dank je de goden toch wel op de knieën dat jij daar nooit wat mee bent - of beter gezegd kon beginnnen. Het zijn juist die andere types die er op vooruit zijn gegaan, die populaire types hebben het laten versloffen.
moraal van dit topic: het kan alle kanten uitgaan, met welke chick dan ook dus hou ze allemaal maar te vriendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Aan de andere kant valt me ook vaak op dat sommige meiden die op de middelbare school graag stoer wilde zijn, (al in de brugklas buiten rookten enzo) en aandachtshoer waren en op schoolfeesten altijd bij de donnies met oorbellen stonden, nu hele rustige meisjes zijn geworden die met hun oma gaan winkelen ofzo..
Of die super knappe blonde meid die je dan later met een mocca kindje ziet lopen met zo'n puur zwarte neger ernaastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk in de regel nog wel meerZie ze regelmatig nog hoor met 3 kinderen, crackjunk kop e.d.
Terwijl op de middelbare school elke gast ze wou hebben
Mag het?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef wise het volgende:
[..]
Of die super knappe blonde meid die je dan later met een mocca kindje ziet lopen met zo'n puur zwarte neger ernaast
nou, als ze opeens veel dikker is, ordinaire kleding draagt en doet alsof ze neger is...neequote:
Nee...en nu?quote:
Idd. Of: "In de brugklas was je zo'n kneus! Wie had dat ooit gedacht dat het zo goed met jou zou aflopen!!?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:42 schreef Waaghals het volgende:
Herkenbaar, oud klasgenootjes zeggen ook altijd tegen mij dat ik zo ontzettend lekker ben geworden.
"Dat zo'n irritante teringhomo als jij was nog zo goed kan opdrogen zeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd. Of: "In de brugklas was je zo'n kneus! Wie had dat ooit gedacht dat het zo goed met jou zou aflopen!!?"
Compliment natuurlijk, ik weet wel beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef Piye het volgende:
[..]
"Dat zo'n irritante teringhomo als jij was nog zo goed kan opdrogen zeg."
Maar ja moet je dat nou als compliment of belediging opvatten?
btw bijna alle mooie blonde dames die ik nog ken van vroeger hebben een niet geheel hollands kindjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef wise het volgende:
[..]
Of die super knappe blonde meid die je dan later met een mocca kindje ziet lopen met zo'n puur zwarte neger ernaast![]()
Of dat average meisje waar je altijd goed mee op kon schieten en die je altijd belde voor dingen, maar verder niet boeiend was, die dan 1 of ander supermodel blijkt te zijn geworden![]()
Drugsgebruiksters. Samen vaag en trippy doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Andersom kan het trouwens ook. Meisjes die toen der tijd helemaal populair waren waarvan je dacht zo hey die nu helemaal op zijn en aan de drugs zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |