Heul niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze pyjama doet altijd zo draaien dat ik met blote tetten wakker word.Ik merk het nu al, terwijl ik achter de laptop zit, dat ie die neiging heeft.
slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud is
Ik ook. Truste!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
sterkte alvast!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is mij tot nu toe niet gebeurd. Maar ik was van plan deze pyjama ook te dragen op de meet, dus wie weet wat Nagel doet...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n sims zijn aan het neuqen in de tuin waar alle andere sims bij zijn![]()
O hai
Een beetje zoals de laatste meet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Het oogbal-likken?quote:
Welk een vulgaire sims heb jij dan? Ik heb alleen sims 1, die doen niet aan neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Is het weer zo verquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
GVD KL*TE T*FUS KUT NS
Dat is dus vertraging nummer 3 deze week en weerrrrrrr 45 min te laat![]()
![]()
Ehm, ik bedoel dus ohai!![]()
Sims freeplay op de ipadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welk een vulgaire sims heb jij dan? Ik heb alleen sims 1, die doen niet aan neuken, en sims 2 maar die doen het ook niet buiten volgens mij
Ja, ik heb ze net allemaal maar ff geclaimd. Krijg dus zo'n 20 euro terug voor de vertragingen van deze week. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is het weer zo verIk hoop dat ik geen vertraging heb, maar heb er geen vertrouwen in
Een of andere pipo had voor Ken wel opplak pen0rs gemaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger, toen je ken en barbie nog uitkleedde en zelf de actie moest simuleren
Met hun blur-areaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
action manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Mss het volgende:
Ik misbruikte daar de action man van mijn broertjes voor.
jouw sims hebben een enyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek die geile donders nou!
[ afbeelding ]
Zelfs de pousse kan het niet aanzien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
dat je youp van 't hek keek....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Mijn Ken en Barbie's deden dat nooit, want Youp van 't Hek had gezegd dat Ken het alleen met andere mannen deed...
En Ken was stom
Is die Sims freeplay leuk? Zitten daar dingen als huisdieren etc al gewoon ingebouwd, of heb je veel limitaties?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek die geile donders nou!
[ afbeelding ]
Zelfs de pousse kan het niet aanzien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hadden zijn shows op een cassette-bandje in de autoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat je youp van 't hek keek....
Is zeker leuk. Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die Sims freeplay leuk? Zitten daar dingen als huisdieren etc al gewoon ingebouwd, of heb je veel limitaties?
Of moet je opdrachten doen of zo?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden zijn shows op een cassette-bandje in de auto.
Ik kon de halve show uit mijn hoofd vertellen, inclusief de dingen die ik heul niet begreep omdat ik er te jong voor was
Ga ik zeker uitproberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is zeker leuk. Probeer het uit zou ik zeggen![]()
Kan prima zonder betalen ofzo.
En ik had de opdracht gekregen om ze te laten neuqen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op schiphol! Yay!
Ik heb de nagellaklijstjes op mijn telefoon gezet dus ik zal shoppen.
Tot donderdag
Die voorkomen alleen besmetting geloof ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En zo'n transparant pleistertje? Of werken die dingen niet?
Ghehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !
Jurkje aanToch wat frisjes; maar boeit me niet. Ik zou en moest mn nieuwen jurkje aan
Het is blauwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe
Welke? Groen of kers?
Super leukquote:
Die jurk is toch groen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is blauwMaar de blauwe dus
Krijg nou wat!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)ge-flower-dress-aquaAqua
Klinkt echt superleuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Super leukwe zijn naar het park geweest en hij had allemaal fruit gekocht enzo. En daar zijn we gebleven tot we het kiud kregen, toen naar zijn appartement en dat was ook heel gezellig
![]()
Ook heel veel (en makkelijk) gepraat en het was gewoon heel fijn zo samen. Opeens lagen we dan op de bank en toen zei hij ook dat hij wel rustig aan wilde doen omdat hij mij wel echt leuk vond. En toen werd ik heel blij
Hoewel het daarna wel moeilijk was en toen was ik ook wel "blij" dat ik in mijn stopweek zat mhehe.
Volgende week weer
Ow, haha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)ge-flower-dress-aquaAqua
Haha, had mijn man ook kunnen overkomen.. Alleen zou ik hem er dan al heel vaak aan herinnerd hebben tussendoor hehe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat superleuk megamandy! Echt tof voor je!
Ik ga eens boodschappen doen. Meneer viert zijn verjaardag vanavond, heeft allemaal mensen uitgenodigd en is het toen zelf vergeten![]()
En hij zit net met een deadline van een project.... zeeeeeer handig!
Maar goed, feestje is wel altijd leuk
Jaquote:
Ik las kindquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Super leukwe zijn naar het park geweest en hij had allemaal fruit gekocht enzo. En daar zijn we gebleven tot we het kiud kregen, toen naar zijn appartement en dat was ook heel gezellig
![]()
Ook heel veel (en makkelijk) gepraat en het was gewoon heel fijn zo samen. Opeens lagen we dan op de bank en toen zei hij ook dat hij wel rustig aan wilde doen omdat hij mij wel echt leuk vond. En toen werd ik heel blij
Hoewel het daarna wel moeilijk was en toen was ik ook wel "blij" dat ik in mijn stopweek zat mhehe.
Volgende week weer
Zo heel veel ouder dan jij is hij dan ook niet he. En fijn dat het zo goed voeltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja![]()
En heb toch maar gevraagd hoe oud hij was en hij is dus 28, vind ik wel een fijne leeftijd en ook wel meer bij mijn eigen leven passen, geen typische student meer of weet ik wat. Ben helemaal blij
Oeps koudquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik las kind
klinkt als een goeie date
Nee ik word in oktober ook alweer 23 maar dat vergeet ik steedsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo heel veel ouder dan jij is hij dan ook niet he. En fijn dat het zo goed voelt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herpes
Zo en nu weer mijn ex duidelijk maken dat ik toch echt niets meer wil
Naja hij heeft mij niet echt "samen" gezien met die andere jongen denk ik. Die klik kwam namelijk pas toen we met de groep naar zijn appartement waren gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het is niet interessant, totdat iemand het heeft en dan moet hij het ook.
Herpes en aidsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herpes
Zo en nu weer mijn ex duidelijk maken dat ik toch echt niets meer wil
Score de hele bingokaartquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Herpes en aids. Mijn volgende doel is chlamydia!
Ik zou die jongen er buiten laten denk ik. Want ook zonder die jongen ben jij er helemaal klaar mee. En anders loop je het risico dat hij gaat 'wachten' tot het fout gaat met die jongen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja hij heeft mij niet echt "samen" gezien met die andere jongen denk ik. Die klik kwam namelijk pas toen we met de groep naar zijn appartement waren gegaan.
Nu gaat hij dus allemaal dingen beloven dat hij wel meer wil reizen en initiatief tonen en alles. Je zeker voor 3 maanden en dan is het weer hetzelfde, ik kan geen toekomst meer voorstellen met hem. Het is gewoon over. En een beetje stom dat hij daar nu dus over blijft doorzeuren![]()
Ik moest het toen ook maar van de een op de andere dag aanhoren toen het uitging, en dan komt hij nu eigenlijk smekend terug?Ja dag, daar ben ik veel te nuchter voor.
Sorry als ik nu het hele topic kaap maar moet het even delen met iemand omdat ik er best wel pissig over benWeet ook niet of ik nou die nieuwe jongen moet noemen om het nog eens duidelijker te maken of juist niet. Blegh!
Hij heeft het destijds zelf uitgemaakt en stond daar toen achter. Dan is het nu dikke pech voor hem als hij zich nu bedenkt wat hij heeft laten lopen. Als hij eerder geen zin had om te reizen en er van hem uit geen initiatieven kwamen, dan hoef je die nu ook niet te verwachten denk ik.. Of hij stelt 1x iets voor en dat was het dan weer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja hij heeft mij niet echt "samen" gezien met die andere jongen denk ik. Die klik kwam namelijk pas toen we met de groep naar zijn appartement waren gegaan.
Nu gaat hij dus allemaal dingen beloven dat hij wel meer wil reizen en initiatief tonen en alles. Je zeker voor 3 maanden en dan is het weer hetzelfde, ik kan geen toekomst meer voorstellen met hem. Het is gewoon over. En een beetje stom dat hij daar nu dus over blijft doorzeuren![]()
Ik moest het toen ook maar van de een op de andere dag aanhoren toen het uitging, en dan komt hij nu eigenlijk smekend terug?Ja dag, daar ben ik veel te nuchter voor.
Sorry als ik nu het hele topic kaap maar moet het even delen met iemand omdat ik er best wel pissig over benWeet ook niet of ik nou die nieuwe jongen moet noemen om het nog eens duidelijker te maken of juist niet. Blegh!
Desperate muchquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
omg ik krijg nu het letterlijke smsje Ik ben volwassener nu, laat me je dat bewijzen.
Serieus nu ga ik hem even negeren want het dringt maar niet tot hem door
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
omg ik krijg nu het letterlijke smsje Ik ben volwassener nu, laat me je dat bewijzen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
Datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
ik zou hem gewoon letterlijk zeggen dat hij op moet tiefen..jij wilt niks meer van hem, hij gedraagt zich als een idioot en moet zich er bij neerleggen dat hij je niet kan krijgen..
waarom dan niet gewoon hard afkappen?
Eind mei is het uitgegaan. Dus drie maanden ongeveer. Maar ik ben nogal zwart/wit en was eigenlijk binnen twee weken eroverheenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe lang was dit alles ook al weer geleden? En hoe lang heeft hij bedacht je terug te willen?
Dat probeer ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
ik zou hem gewoon letterlijk zeggen dat hij op moet tiefen..jij wilt niks meer van hem, hij gedraagt zich als een idioot en moet zich er bij neerleggen dat hij je niet kan krijgen..
waarom dan niet gewoon hard afkappen?
"Even zodat alles duidelijk is: Ik wil je NIET terug. NIET. Echt NIET. Ook niet als je me probeert te overtuigen. Het blijft NEE. Dit is mijn laatste sms van vandaag"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eind mei is het uitgegaan. Dus drie maanden ongeveer. Maar ik ben nogal zwart/wit en was eigenlijk binnen twee weken eroverheen
[..]
Dat probeer ik ookzeg in iedere sms nee. Misschien moet ik een sms sturen met alleen zijn naam en nee erachter. Dat hij het dan wel snapt.
Ja maar, na 3 maanden kan je toch niet hard maken dat je volwassener bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eind mei is het uitgegaan. Dus drie maanden ongeveer. Maar ik ben nogal zwart/wit en was eigenlijk binnen twee weken eroverheen
[..]
Dat probeer ik ookzeg in iedere sms nee. Misschien moet ik een sms sturen met alleen zijn naam en nee erachter. Dat hij het dan wel snapt.
Precies in die tussentijd is hij o.a. verhuist naar een "echt" studentenhuis en volgens mij ook geen flikker opgeschoten met zijn scriptie voor mij allemaal dingen die niet echt juist een volwasser iemand laten zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, na 3 maanden kan je toch niet hard maken dat je volwassener bent.Laat hem dat eerst maar eens aan zichzelf en z'n omgeving bewijzen, voordat hij zich aan jou probeert te bewijzen.
Idd gewoon zeggen: Ik ben het zat. Nee is nee. Bij deze is het ook de laatste sms die ik naar je stuur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Loqi het volgende:
of gewoon:
Nee, ik wil je niet terug, laat me met rust, het is klaar tussen ons, PUNT
ziekenhuis eindhoven hoorde ik net, maar of tilburg daar ook voor wordt opgetrommeld..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brand bij Lindy? Er rijdt keihard een brandweerauto met sirenes langs station Tilburg
Lindy heeft de toko in brand gezetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brand bij Lindy? Er rijdt keihard een brandweerauto met sirenes langs station Tilburg
Nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Miss waar zou jij in Breda centrum gaan hardlopen? Wil morgen gaan maar wil wel een beetje in mijn hoofd hebben hoe ik ga lopen
Ja fellenoordstraat is alleenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet![]()
Ehm, bij de Fellenoordstraat of zo? Is in de buurt van de KMA. En dan Arsenaalpad, Vredenburchtsingel, Markendaalseweg of zoiets?
Je moet alleen even kijken bij Google Maps, staan ook vaker straten op die in het "echt" afgesloten zijn, dus bij een bedrijf horen of hier bij ons bij een afgesloten speeltuinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja fellenoordstraat is alleenz'n straat uitlopen dus is wel fijn. Zal eens Google maps doen straks
Ja ik ga ff ongeveer kijken samen metquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je moet alleen even kijken bij Google Maps, staan ook vaker straten op die in het "echt" afgesloten zijn, dus bij een bedrijf horen of hier bij ons bij een afgesloten speeltuin
Dat is wel fijn en lief van je maquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga ff ongeveer kijken samen metzodat ik niet in een wazige buurt terecht kom
![]()
En dat ik de weg terug nog weet. Heb er al zin in maar kan vandaag nog niet gaan. Onderweg naar zijn ouders met een tussenstop in Boxtel want mama komt mijn hardloopschoenen naar het station brengen. En ze had al heel lief speciale hardloopsokken gehaald
Je kan ook zo'n app op je iPhone zetten he, die een route voor je bedenkt (bv Blokje Om of Endomondo of zo). Dan hoef je ook niet bang te zijn dat je de weg kwijt raakt en weet je ook hoe groot je ronde gaat zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga ff ongeveer kijken samen metzodat ik niet in een wazige buurt terecht kom
![]()
En dat ik de weg terug nog weet. Heb er al zin in maar kan vandaag nog niet gaan. Onderweg naar zijn ouders met een tussenstop in Boxtel want mama komt mijn hardloopschoenen naar het station brengen. En ze had al heel lief speciale hardloopsokken gehaald
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi vanuit Nederland.in een.vliegtuig die stuk is, mag niet uitstappen en.had al in italie moeten zijn
Faalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoi vanuit Nederland.in een.vliegtuig die stuk is, mag niet uitstappen en.had al in italie moeten zijn
Oh dat is kutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
That sucksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
fffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
het treurige is dat ik hem er ook heel vaak aan heb herinnerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, had mijn man ook kunnen overkomen.. Alleen zou ik hem er dan al heel vaak aan herinnerd hebben tussendoor hehe.
ja dattus,... kutbegin van je vakantiequote:
Die van mij had in maart een save-the-date mail gestuurd om z'n 30e verjaardag in juli te kunnen vieren op de dag zelf (juni en juli zijn bij ons altijd nogal druk met verjaardagen) en vervolgens besloten we toch op zijn verjaardag met vakantie te gaan dus toen moest ie oh-nee-toch-geen-feestje mail sturenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het treurige is dat ik hem er ook heel vaak aan heb herinnerd
Maar goed, komt wel weer goed
Ben er ook misselijk van volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van mij had in maart een save-the-date mail gestuurd om z'n 30e verjaardag in juli te kunnen vieren op de dag zelf (juni en juli zijn bij ons altijd nogal druk met verjaardagen) en vervolgens besloten we toch op zijn verjaardag met vakantie te gaan dus toen moest ie oh-nee-toch-geen-feestje mail sturen
wat balen zeg, urgh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben er ook misselijk van volgens mijWas al niet heel lekker maar het zit mij gewoon dwars om een of andere reden terwijl ik wel helemaal klaar met hem ben.
hij probeert gewoon op je emotie in te spelen. Dat maakt hem des te irritanter en walgelijker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben er ook misselijk van volgens mijWas al niet heel lekker maar het zit mij gewoon dwars om een of andere reden terwijl ik wel helemaal klaar met hem ben.
Ja dat ik nu een andere jongen ontmoet heb maar dat vind ik ook weer zo grofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij probeert gewoon op je emotie in te spelen. Dat maakt hem des te irritanter en walgelijker.
Heb jij niet iets om hem nog te kwetsen? Dat helpt altijd
Neh da's niet echt iets wat hem raakt denk ik, en dan heb je inderdaad de kans dat hij gaat zitten wachten tot "het uit is" of gaat zitten stoken omdat hij zogenaamd leuker is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat ik nu een andere jongen ontmoet heb maar dat vind ik ook weer zo grof![]()
Maar hij is nu stilEn nu zit ik mijn nieuwe project van zijn werk af te houden
Gewoon negeren en anders een hele duidelijke sms sturen (staan wel wat voorbeelden verder terug hehe) en geen aandacht meer aan besteden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja dat, ik zou gewoon lomp tegen hem zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh da's niet echt iets wat hem raakt denk ik, en dan heb je inderdaad de kans dat hij gaat zitten wachten tot "het uit is" of gaat zitten stoken omdat hij zogenaamd leuker is.
"Je bent een mongool, jij wilde me toen niet en ik wil jou nu niet meer. Mijn leven is veel leuker zonder jou, dus sms of bel me niet meer. DAAAAAG"
Nee, want ik had hem woensdag zelf ook gezien op stratum maar had geen idee wat ik tegen hem moest zeggen en het deed mij ook helemaal niets. Hij wil het wel, want kon zogenaamd goed met mij praten. Toen heb ik gestuurd dat ik dat de laatste maanden toch echt niet gemerkt had toen ik bepaalde dingen aan hem vroeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat, ik zou gewoon lomp tegen hem zijn
hopelijk snapt hij het dan wel
of wil je nog vrienden blijven ofzo?
ja dat zou ik ook doen, maar ik ben dan ook een lompe hork en vind "uit is uit". Met vriendschappen ook, als het klaar is is het klaar en ga ik verder. Niet meer terug kijken, maar vooruit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:15 schreef Loqi het volgende:
ik zou niet met hem chatten eerlijk gezegd, ik denk dat dat alleen aanmoedigend werkt
als je geen vrienden meer met hem wilt zijn, en niks meer van hem wilt... zou ik er gewoon een radicale punt achter zetten: lomp zijn, dan houdt hij hopelijk op
Ja die hebben dus ook pas een paar maanden een relatiequote:
Snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:46 schreef Dwyn het volgende:
Wow, ik heb mijn OVchipkaartmapje uit engeland nu al binnen.
Sterke tettersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Fuuuu in het kader van alle dingen die bij mij kapot gaan: mijn bhbeugel breekt net doormidden.
Tetters die vrijheid ruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Fuuuu in het kader van alle dingen die bij mij kapot gaan: mijn bhbeugel breekt net doormidden.
Doormiddenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Die snap ik even niet..?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh, ik heb een nieuwe versie van hardloopdinges gevonden maar brum zeikt over iTunes op z'n laptop dus dan moet ik morgen weer die oude met kutmuziek lopen
Een hardloopding als podcast op je telefoon. Maar ik heb iTunes nodig om dat op m'n telefoon te zetten. Maar ik mag geen iTunes op brum z'n laptop zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die snap ik even niet..?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een hardloopding als podcast op je telefoon. Maar ik heb iTunes nodig om dat op m'n telefoon te zetten. Maar ik mag geen iTunes op brum z'n laptop zetten.
Hij hoeft het zelf niet te gebruiken, hoezo heb je er last van. Hij mag het zelfs daarna eraf pleuren kan me niet schelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook geen itunes op mijn laptop willenSchijtprogramma
Je hebt alleen zo weinig aan een iPhone of iPad zonder iTunes helaas..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook geen itunes op mijn laptop willenSchijtprogramma
Dat zal em lerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij mag gewoon geen spelletjes meer op mijn iPad doen als ik geen iTunes mag, doei![]()
Dat vind ik een helen goedenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij mag gewoon geen spelletjes meer op mijn iPad doen als ik geen iTunes mag, doei![]()
Omdat het kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Waarom gebruik ik overal de afkortingen voor fok-smileys
Omdat gewoonte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Waarom gebruik ik overal de afkortingen voor fok-smileys
Omdat je geen blessures wiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En waarom heb je dat schema nodig want iedereen loopt toch gewoon. Gewoon aanlopen zonder iets te timen of een schema ofzo, right
Ik zou ook alleen met een schema oid gaan lopen hoor. Echt niet 'gewoon maar een eindje', das gewoon niet handig als je net begint..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En waarom heb je dat schema nodig want iedereen loopt toch gewoon. Gewoon aanlopen zonder iets te timen of een schema ofzo, right
Ja dat weet ik, maar dat zei hij dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen met een schema oid gaan lopen hoor. Echt niet 'gewoon maar een eindje', das gewoon niet handig als je net begint..
I know, bedoelde dus eigenlijk ook dat hij stom deedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dat zei hij dus
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
I know, bedoelde dus eigenlijk ook dat hij stom deed![]()
Doegdoeg
quote:
Lijersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef Mss het volgende:
Ik stond om 18.01 voor de deur. Alles dicht, alles donker, rolluiken naar onder. Die zijn echt niet om 18.00 uur dicht gegaan.
Pffff!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef Mss het volgende:
Ik stond om 18.01 voor de deur. Alles dicht, alles donker, rolluiken naar onder. Die zijn echt niet om 18.00 uur dicht gegaan.
Ja en zonder gaatjes!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef Mss het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal heel zijn.
*afklopt*
Dat heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijnpakket is raar. Ik heb één pakket er twee keer instaan, alleen beweren ze dat de ene door mijzelf verzonden is. Daklopnie.
Ik vind het maar raar.quote:
HET VERWOEST MIJN MOOIE LIJST.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat ding is sowieso regelmatig van slag bij mij.
Autist!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET VERWOEST MIJN MOOIE LIJST.
Volgens de score niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
Gewoon picknicken indien goed weer
* megamandy heeft ook eens een date gehad mhehe
Sowieso niet meerdere dingen plannen want dalijk is hij toch niet zo leuk als je dacht en dan zit je de hele dag met hem opgescheeptquote:
Och, dan vermaak ik me alsnog wel hoor. Ik dacht kermis ofzo, maar dat is nergens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso niet meerdere dingen plannen want dalijk is hij toch niet zo leuk als je dacht en dan zit je de hele dag met hem opgescheept
Kom hierheen, wij hebben kermis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, dan vermaak ik me alsnog wel hoor. Ik dacht kermis ofzo, maar dat is nergens.
Volgens internet is er volgende week nergens kermis! Maar jij bent heel niet makkelijk bereikbaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom hierheen, wij hebben kermis.
HEUL WEL.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens internet is er volgende week nergens kermis! Maar jij bent heel niet makkelijk bereikbaar.
Hoe lang is het reizen vanaf Utrecht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HEUL WEL.
En heul wel makkelijk. Alleen niet in de buurt.
Jaloers! Die wil ik zo graag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
https://topvintage.nl/nl/(...)wing-dress-aqua-jurk
Besteld
You're mean!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
https://topvintage.nl/nl/(...)wing-dress-aqua-jurk
Besteld
Uhm, uurtje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe lang is het reizen vanaf Utrecht?
Ik las, toen ik het kind kreegquote:
HAHAHA, icm facebookberichten is dat best erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat kun je wel zeggen dat je niet te veel met Fiets omgaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las, toen ik het kind kreegOh, verder ga ik niet te veel met Fiets om
!
Wat leuk voor je Mandy![]()
[..]
HAHAHA, icm facebookberichten is dat best erg.
Jouw kindjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
De volgende swapkofferaar staat in den topique
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen dat je niet te veel met Fiets omgaathaha
And you have nice bags!
Zwartquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wist echt niet dat hij dat ook gelezen had
![]()
Jaa! I has happy. Ik weet niet welke ik het mooiste vind.
Eigenlijk is hij donkerblauw, maar dat vond ik ook wel classyquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij donkerblauw, maar dat vond ik ook wel classyEn hij is wat kleiner, dus handzamer. Ik kreeg het geld maar niet op
Ik kon 'm niet laten.quote:
Doe het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb fucking honger en ik heb macdonaldsbonnen
Ik had eerst twee tassen. Toen zag ik die donkerblauwe en die wou ik graag, dus moest die ene tas afvallen. Toen zag ik die beige tas en die vond ik ook wel tof, als ik naar de stad ga ofzo.quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had eerst twee tassen. Toen zag ik die donkerblauwe en die wou ik graag, dus moest die ene tas afvallen. Toen zag ik die beige tas en die vond ik ook wel tof, als ik naar de stad ga ofzo.
Nou ja, toen was dat bij elkaar zo'n 350-400 euro........Dus nog een portemonee, kado voor mam, toen zat ik zo rond de 600 zoveel, en toen nog een parfum en toen was het op, maar echt met moeite
Ja maar da's toch hendig, dat je niet zo'n enorm dure smaak hebt dat het bij 1 tas op is? Drie toffe tassen is leukerder dan één toffe tas.quote:
Naja 1 hele dure tas had ik voor mezelf leuker gevonden denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's toch hendig, dat je niet zo'n enorm dure smaak hebt dat het bij 1 tas op is? Drie toffe tassen is leukerder dan één toffe tas.Want MOAR.
![]()
Ja, hij was heel aardig! Ik voel me altijd tot last, maar hij gaf me niet de indruk het vervelend te vinden om met mij de stad in te moetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat leukEn was die man ook leuk die alles betaald heeft?
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's toch hendig, dat je niet zo'n enorm dure smaak hebt dat het bij 1 tas op is? Drie toffe tassen is leukerder dan één toffe tas.Want MOAR.
![]()
Want heel duur is automagisch heel tof?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja 1 hele dure tas had ik voor mezelf leuker gevonden denk ik
Nee maar ik ben speesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want heel duur is automagisch heel tof?
Ja, dat dan wel weer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
Bij mij is het juist wel vaak dat ik de duurste dingen leuk vindBehalve met normale kleding.
Dan ben ik heel goedkoop
Dat vraag ik mij ook al heel lang af en nog steeds niet besteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is een chicken sensation lekker?
een echte bag-in-bag, ze vindt die zó handig, maar had een lelijk plastic exemplaar, en stiekem keek ze heel enthousiast naar de leren echte versiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat had je voor je mams gekocht dan
Ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is een chicken sensation lekker?
Ooh dit was dat snel geregelde afscheidsdiner? Haha maar was dus wel gezelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En wokken was lekker omnomnom![]()
Maar wat kunnen mijn collega's vreten!![]()
3x sushi, 1x buffet (en geen klein beetje), nog een keer wokken en dan nog een toetje.. Geen idee waar ze het laten want ze zijn niet bepaald dik![]()
Maar was leuk afscheidsdiner
Ja! Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dit was dat snel geregelde afscheidsdiner? Haha maar was dus wel gezellig
Buitenlanders zijn zo grappigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Haha
We waren toch nog met 12 en ik zat bij een leuk clubje. En dan proberen om buitenlanders Belgenmoppen, Kermit-moppen en Nederlanfse spreekwoorden uit te leggen, ze snapten er geen kut van en wij werden hoe langer hoe meliger
Ik ook, en ik kan gewoon niet geloven dat ze elkaar niet uitwonen onderling. Maar schijnbaar gebeurt dat dus niet. Echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
Blijf mij toch iedere keer verbazen over die kleding wat ze dragen
Nee klopt maar dat komt denk ik meer omdat ze echt NOOIT alleen mogen zijn als ze nog niet getrouwd zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, en ik kan gewoon niet geloven dat ze elkaar niet uitwonen onderling. Maar schijnbaar gebeurt dat dus niet. Echt niet te geloven
Ik denk dat niete alleen, ik denk dat die meiden zich ook niet laten verleiden als ze alleen zijn omdat die principes zo anders zijn dan ik me kan voorstelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat komt denk ik meer omdat ze echt NOOIT alleen mogen zijn als ze nog niet getrouwd zijnDat is ook echt zo.
Maar die pa, eerst zijn dochter een hoer noemen omdat ze trouwt met iemand en daarna haar weer omhelzen terwijl ze een pakje aanheeft die zelfs in de Moulin Rouge als ordinair bestempeld zou worden.
Ja en misschien iets wat je toch nog nooit gedaan hebt mis je ook niet zo erg, of is in ieder geval niet zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat niete alleen, ik denk dat die meiden zich ook niet laten verleiden als ze alleen zijn omdat die principes zo anders zijn dan ik me kan voorstelen.
Ja!Maar dat kan dus. Een hoer is iemand die scheidt, niet iemand die zich zo kleedt. Dat snap je toch ook wel
Ik denk dat het enorme geloof in god daar een grote rol in speelt. Maar ook dat je anders niet meer trouwt, ik denk dat dat het enige is waar die vrouwen voor leven, trouwen, babies, schoonmaken en sterven. En dat j vader je doodslaat als je rondneuktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en misschien iets wat je toch nog nooit gedaan hebt mis je ook niet zo erg, of is in ieder geval niet zo vanzelfsprekend.
En dat snap ik heus wel hoor
Bruiloft is de dag van hun leven en daarna is hun leven eigenlijk ook voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat het enorme geloof in god daar een grote rol in speelt. Maar ook dat je anders niet meer trouwt, ik denk dat dat het enige is waar die vrouwen voor leven, trouwen, babies, schoonmaken en sterven. En dat j vader je doodslaat als je rondneukt
Ja en neuken, ik denk dat dat ook wel een hoogtepunt van de dag isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bruiloft is de dag van hun leven en daarna is hun leven eigenlijk ook voorbijIedere dag de caravan poetsen
Slaap lekker, met al je tassenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind ze er echt relatief mooi uitzien.
Ik ga slapen, want ben op. Trusten lieve meiden![]()
Goei busyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
zow, schutting besteld met 50% korting
Gamma? Goeie dealquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
zow, schutting besteld met 50% korting
All the prettiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gamma? Goeie deal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja mja... kweenie. Word er zo nog niet warm of koud van eikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gamma? Goeie deal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet ze ook zien iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja mja... kweenie. Word er zo nog niet warm of koud van eik
mehquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gamma? Goeie deal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen geld! Doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie een mooi jasje maar hij kost 180
En nu zie ik een andere voor 220 en een voor 280quote:
Famous last wordsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga ze niet kopen x1000000000000000000
Mijn jas koste oorspronkelijk ook 280. Baalde er gruwelijk van.... Paar maand later moest de collectie de duur uit. Whoppa jas voor 60 euroquote:
Kut. Die vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef Dwyn het volgende:
http://nailpron.blogspot.(...)wn-glitter-ball.html
Models Own Glitter
Gij big spender gijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb er nu geen geld voor dus dat is heel simpel
Hoezo big spender, ik koop hem toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij big spender gijMoet jij een keer niet gaan sparen ofzo... Weet wel.. voor 'later'
Le fu, zijn dat nieuwe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |