Heul niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze pyjama doet altijd zo draaien dat ik met blote tetten wakker word.Ik merk het nu al, terwijl ik achter de laptop zit, dat ie die neiging heeft.
slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer irritant is dat... en dan word ik wakker omdat mijn man aan mijn tet zit of omdat mijn tet koud is
Ik ook. Truste!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, half 1, ik ga maar eens slapen
sterkte alvast!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is mij tot nu toe niet gebeurd. Maar ik was van plan deze pyjama ook te dragen op de meet, dus wie weet wat Nagel doet...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n sims zijn aan het neuqen in de tuin waar alle andere sims bij zijn![]()
O hai
Een beetje zoals de laatste meet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Het oogbal-likken?quote:
Welk een vulgaire sims heb jij dan? Ik heb alleen sims 1, die doen niet aan neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Is het weer zo verquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
GVD KL*TE T*FUS KUT NS
Dat is dus vertraging nummer 3 deze week en weerrrrrrr 45 min te laat![]()
![]()
Ehm, ik bedoel dus ohai!![]()
Sims freeplay op de ipadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welk een vulgaire sims heb jij dan? Ik heb alleen sims 1, die doen niet aan neuken, en sims 2 maar die doen het ook niet buiten volgens mij
Ja, ik heb ze net allemaal maar ff geclaimd. Krijg dus zo'n 20 euro terug voor de vertragingen van deze week. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is het weer zo verIk hoop dat ik geen vertraging heb, maar heb er geen vertrouwen in
Een of andere pipo had voor Ken wel opplak pen0rs gemaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger, toen je ken en barbie nog uitkleedde en zelf de actie moest simuleren
Met hun blur-areaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
action manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Mss het volgende:
Ik misbruikte daar de action man van mijn broertjes voor.
jouw sims hebben een enyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek die geile donders nou!
[ afbeelding ]
Zelfs de pousse kan het niet aanzien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
dat je youp van 't hek keek....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
Mijn Ken en Barbie's deden dat nooit, want Youp van 't Hek had gezegd dat Ken het alleen met andere mannen deed...
En Ken was stom
Is die Sims freeplay leuk? Zitten daar dingen als huisdieren etc al gewoon ingebouwd, of heb je veel limitaties?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek die geile donders nou!
[ afbeelding ]
Zelfs de pousse kan het niet aanzien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hadden zijn shows op een cassette-bandje in de autoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat je youp van 't hek keek....
Is zeker leuk. Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die Sims freeplay leuk? Zitten daar dingen als huisdieren etc al gewoon ingebouwd, of heb je veel limitaties?
Of moet je opdrachten doen of zo?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden zijn shows op een cassette-bandje in de auto.
Ik kon de halve show uit mijn hoofd vertellen, inclusief de dingen die ik heul niet begreep omdat ik er te jong voor was
Ga ik zeker uitproberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is zeker leuk. Probeer het uit zou ik zeggen![]()
Kan prima zonder betalen ofzo.
En ik had de opdracht gekregen om ze te laten neuqen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op schiphol! Yay!
Ik heb de nagellaklijstjes op mijn telefoon gezet dus ik zal shoppen.
Tot donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |