Zwommen wij met parasols? Knap van ons.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef DeRakker. het volgende:
Heb je van die rondjes donkere huid bij je mond/neus/ogen![]()
Deden wij dat als Europeanen vroeger wel wat slimmer met parasols.
Gewoon niet zwemmen of een overdekt zwembad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zwommen wij met parasols? Knap van ons.
Godver ik moest lachen. Dat ziet er toch werkelijk niet uit man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef Adfundum het volgende:
[ afbeelding ]
Reptilians, they are alive!!!
Zouden we hier eens moeten zeggen, kun je lachen.quote:een mooie diepbruine huidskleur is vooral een teken van armoede, iets voor hard werkende boeren op het platteland.
Wij hebben dit in Nederland ook gehad... totdat we de revolutie kregen dat iedereen in kantoren en fabrieken ging werken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden we hier eens moeten zeggen, kun je lachen.
Topics op FOK!, alles.
Blijf dan gewoon binnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef Adfundum het volgende:
[ afbeelding ]
Reptilians, they are alive!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zou verboden moeten worden!Ook als een chinees het draagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Hangt er vanaf of je consequent wil zijn in het moslimpje pesten of dat je alle achterlijke culturen wilt treffen.quote:
Beetje vitamine D kan geen kwaad.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Net zo mallotig als dat persé bruin willen worden hier hoor. En het laatste is nog mega ongezond ook + je krijgt er een lelijke huid door.
Helemaal mee eens maar uren in de zon liggen bakken- om nog maar te zwijgen over de zonnebank -da's echt niet gezond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Beetje vitamine D kan geen kwaad.....
Bruin zijn geworden door de zon is zo ongeveer compliment nummer 1 hier in Nederland. We zijn best wel obsessed erdoor idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Net zo mallotig als dat persé bruin willen worden hier hoor. En het laatste is nog mega ongezond ook + je krijgt er een lelijke huid door.
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad en dat blijkt een voordeel als je ouder wordt en al de rimpelkoppen/decolleté 's van je - gebruinde - leeftijdsgenoten ziet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bruin zijn geworden door de zon is zo ongeveer compliment nummer 1 hier in Nederland. We zijn best wel obsessed erdoor idd.
Mondkapjes heb ik daar eigenlijk maar 2 keer gezien.... Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in de mediaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
parasolletjes en mondkapjes. Synoniem met china
Ik heb het niet uit de mediaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mondkapjes heb ik daar eigenlijk maar 2 keer gezien.... Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in de media
Ik had ook een mondkapje toen ik in China woonde. Maar je hebt daar gewoon winkels met mondkapjes waar je leuke prints kunt uitzoeken. De meeste jongeren hadden die ook dus ik heb er ook eentje gekocht. Eigenlijk was het perfect want het was in de winter dus dan blijft je gezicht ook lekker warm. (Was een wat dikkere dan die papierachtige.) De meeste ouderen hebben gewoon van die beetje ziekenhuisachtige kapjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mondkapjes heb ik daar eigenlijk maar 2 keer gezien.... Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in de media
Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had ook een mondkapje toen ik in China woonde. Maar je hebt daar gewoon winkels met mondkapjes waar je leuke prints kunt uitzoeken. De meeste jongeren hadden die ook dus ik heb er ook eentje gekocht. Eigenlijk was het perfect want het was in de winter dus dan blijft je gezicht ook lekker warm. (Was een wat dikkere dan die papierachtige.) De meeste ouderen hebben gewoon van die beetje ziekenhuisachtige kapjes.
En ja, het valt op zich best mee, alleen op echt slechte dagen halen mensen ze ze tevoorschijn. En natuurlijk mensen die veel langs de weg werken, en een bepaald deel van de fietsers.
kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro bijvoorbeeld.
Meh, niet echt gemerkt in China dat mensen met mondkapjes ziek waren. Het hangt echt af van hoeveel je wordt blootgesteld aan de lucht langs de weg, denk ik. Iedere straatveger had een kapje, en een hoop ouderen ook wel. Denk dat van die mondkapjes en ziekte meer iets is voor Japan. In China roggelen een hoop mensen ook gewoon op straat, dus echt veel rekening met elkaar houden die sowieso al niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro.
Ik weet nog wel dat ik in de trein urenlang tegen die rochels op de grond zat aan te kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Meh, niet echt gemerkt in China dat mensen met mondkapjes ziek waren. Het hangt echt af van hoeveel je wordt blootgesteld aan de lucht langs de weg, denk ik. Iedere straatveger had een kapje, en een hoop ouderen ook wel. Denk dat van die mondkapjes en ziekte meer iets is voor Japan. In China roggelen een hoop mensen ook gewoon op straat, dus echt veel rekening met elkaar houden die sowieso al niet.
Oh, en natuurlijk de mensen op van die trage trucks die in de open lucht zitten maar wel door het verkeer moeten, die hebben in de regel ook een kapje, simpelweg omdat ze constant achter auto's aanrijden.
In de trein heb ik 't nooit gezien eigenlijk. Ik weet nog wel één specifieke keer in een park. Ik zag een man lopen langs dezelfde weg waar ik liep. Ineens hoorde ik dus geroggel en liet hij zijn mark achter langs het pad. Ik moest er wel langs en 't was echt gigantisch. Grootste roggel die ik ooit heb gezien, z'n halve long zat erin.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik in de trein urenlang tegen die rochels op de grond zat aan te kijkenAfgelopen keer maar gewoon de HSL gepakt
Toch een stuk comfortabeler.
Geen idee maar als het verboden is lopen er een hoop criminelen rond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
LolMaar officieel is het nu toch verboden te rochelen in het openbaar? Of was dat alleen rond de olympische spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |