abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115965481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zou verboden moeten worden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als een chinees het draagt?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:14:40 #27
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_115965712
Sja,dat kun je heel vreemd vinden,toch niet zo lang geleden was dat hier ook zo.
pi_115966271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ook als een chinees het draagt?
Hangt er vanaf of je consequent wil zijn in het moslimpje pesten of dat je alle achterlijke culturen wilt treffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:32:11 #29
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_115966591
Net zo mallotig als dat persé bruin willen worden hier hoor. En het laatste is nog mega ongezond ook + je krijgt er een lelijke huid door.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_115966672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Net zo mallotig als dat persé bruin willen worden hier hoor. En het laatste is nog mega ongezond ook + je krijgt er een lelijke huid door.
Beetje vitamine D kan geen kwaad.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115966795

Chinese Reiziger :').
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:51:25 #32
78780 deedeetee
pi_115967752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Beetje vitamine D kan geen kwaad.....
Helemaal mee eens maar uren in de zon liggen bakken- om nog maar te zwijgen over de zonnebank -da's echt niet gezond.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:53:54 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115967912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Bruin zijn geworden door de zon is zo ongeveer compliment nummer 1 hier in Nederland. We zijn best wel obsessed erdoor idd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:57:11 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115968104
parasolletjes en mondkapjes. Synoniem met china
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:05:02 #35
78780 deedeetee
pi_115968580
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Bruin zijn geworden door de zon is zo ongeveer compliment nummer 1 hier in Nederland. We zijn best wel obsessed erdoor idd.
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad en dat blijkt een voordeel als je ouder wordt en al de rimpelkoppen/decolleté 's van je - gebruinde - leeftijdsgenoten ziet. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:20:12 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115969436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
parasolletjes en mondkapjes. Synoniem met china
Mondkapjes heb ik daar eigenlijk maar 2 keer gezien.... Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in de media :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:22:00 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115969594
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mondkapjes heb ik daar eigenlijk maar 2 keer gezien.... Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in de media :P
Ik heb het niet uit de media :) Ik kwam regelmatig in Taiwan en die waren volkomen paranoïde mbt SARS. Bij het minste hoestje ging er een mondkapje op. Zie je dus op straat hele hordes met die dingen op lopen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:37:41 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115970643
Oja das waar. Die SARS gekte was een ziekte opzich :P
pi_115972589
Het is allemaal status. Als je hier lekker bruin bent, betekent dat dat je geld genoeg hebt om vakantie te vieren ver weg van Nederland (of een zonnebankkuurtje te volgen), als je daar vooral geen kleurtje hebt, betekent dat dat je geld genoeg hebt om niet op het land te hoeven werken.

Zo is het schoonheidsideaal in arme landen om vooral een dikkere vrouw te hebben, en in rijkere landen om vooral een zo slank mogelijke vrouw te hebben.

Het zijn statussymbolen, niets anders dan dat.
pi_115977312
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik had ook een mondkapje toen ik in China woonde. Maar je hebt daar gewoon winkels met mondkapjes waar je leuke prints kunt uitzoeken. De meeste jongeren hadden die ook dus ik heb er ook eentje gekocht. Eigenlijk was het perfect want het was in de winter dus dan blijft je gezicht ook lekker warm. (Was een wat dikkere dan die papierachtige.) De meeste ouderen hebben gewoon van die beetje ziekenhuisachtige kapjes.

En ja, het valt op zich best mee, alleen op echt slechte dagen halen mensen ze ze tevoorschijn. En natuurlijk mensen die veel langs de weg werken, en een bepaald deel van de fietsers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:48:15 #41
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115977370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik had ook een mondkapje toen ik in China woonde. Maar je hebt daar gewoon winkels met mondkapjes waar je leuke prints kunt uitzoeken. De meeste jongeren hadden die ook dus ik heb er ook eentje gekocht. Eigenlijk was het perfect want het was in de winter dus dan blijft je gezicht ook lekker warm. (Was een wat dikkere dan die papierachtige.) De meeste ouderen hebben gewoon van die beetje ziekenhuisachtige kapjes.

En ja, het valt op zich best mee, alleen op echt slechte dagen halen mensen ze ze tevoorschijn. En natuurlijk mensen die veel langs de weg werken, en een bepaald deel van de fietsers.
Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro bijvoorbeeld.
pi_115977468
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro bijvoorbeeld.
klopt
pi_115977510
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat mensen daar ook een mondkapje voordoen omdat ze zelf ziek zijn? Zodat ze andere niet aansteken in de metro.
Meh, niet echt gemerkt in China dat mensen met mondkapjes ziek waren. Het hangt echt af van hoeveel je wordt blootgesteld aan de lucht langs de weg, denk ik. Iedere straatveger had een kapje, en een hoop ouderen ook wel. Denk dat van die mondkapjes en ziekte meer iets is voor Japan. In China roggelen een hoop mensen ook gewoon op straat, dus echt veel rekening met elkaar houden die sowieso al niet.

Oh, en natuurlijk de mensen op van die trage trucks die in de open lucht zitten maar wel door het verkeer moeten, die hebben in de regel ook een kapje, simpelweg omdat ze constant achter auto's aanrijden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:57:32 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115977752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Meh, niet echt gemerkt in China dat mensen met mondkapjes ziek waren. Het hangt echt af van hoeveel je wordt blootgesteld aan de lucht langs de weg, denk ik. Iedere straatveger had een kapje, en een hoop ouderen ook wel. Denk dat van die mondkapjes en ziekte meer iets is voor Japan. In China roggelen een hoop mensen ook gewoon op straat, dus echt veel rekening met elkaar houden die sowieso al niet.

Oh, en natuurlijk de mensen op van die trage trucks die in de open lucht zitten maar wel door het verkeer moeten, die hebben in de regel ook een kapje, simpelweg omdat ze constant achter auto's aanrijden.
Ik weet nog wel dat ik in de trein urenlang tegen die rochels op de grond zat aan te kijken :') Afgelopen keer maar gewoon de HSL gepakt :P Toch een stuk comfortabeler.
pi_115977889
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat ik in de trein urenlang tegen die rochels op de grond zat aan te kijken :') Afgelopen keer maar gewoon de HSL gepakt :P Toch een stuk comfortabeler.
In de trein heb ik 't nooit gezien eigenlijk. Ik weet nog wel één specifieke keer in een park. Ik zag een man lopen langs dezelfde weg waar ik liep. Ineens hoorde ik dus geroggel en liet hij zijn mark achter langs het pad. Ik moest er wel langs en 't was echt gigantisch. Grootste roggel die ik ooit heb gezien, z'n halve long zat erin. :P

Het smerigste is als je denkt aan zomerregens, iedereen loopt met slippers terwijl alle roggels oplossen in plassen. Daarom was ik altijd m'n voeten bij thuiskomst. :P
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:16:33 #46
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115978409
Lol :D Maar officieel is het nu toch verboden te rochelen in het openbaar? Of was dat alleen rond de olympische spelen?
pi_115978663
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lol :D Maar officieel is het nu toch verboden te rochelen in het openbaar? Of was dat alleen rond de olympische spelen?
Geen idee maar als het verboden is lopen er een hoop criminelen rond. :P Het is nou ook niet echt iets wat prioriteit heeft natuurlijk. Niet zolang kinderen plassen in 't openbaar. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')