Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, toen ik ging kijken waren ze net die vitrine aan het openschroeven, dus ik dacht dat het een samenvatting was.
[..]
heb ik wel vaker last van.
Dat er een vacature isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef -Amber- het volgende:
Vond vanmorgen een notitie van me vrouw met een magneetje aan de ijskast bevestigd. "Het werkt niet, ik ga terug naar mijn ouders." Ik opende de ijskast een het lichtje brande gewoon, ook het bier was gewoon koud. Waar heeft dat mens het in Godsnaam over?
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.quote:
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.
Ik weet mijn plek hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.
Is trouwens het enige recht dat vrouwen hebben.
Zonde om je weekend te verslapen, maar slaap lekkerquote:
quote:
Esses leeft niet meer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De OP is kapot geloof ik
Hoe is het?
Jawel, maar die is nog aan het opdrogenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Esses leeft niet meer?
quote:Gaat goed. Moe maar voldaan
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Schild het volgende:
Gelukkig zit Wijnand nu ergens op de hei zielig te doen en hangt hij niet hier rond...
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel, maar die is nog aan het opdrogen
Nat geworden in Thailand, geen verdere details bekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?
Avond ERquote:
Nee. Ik had alles gescant. Mijn excuses,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt wel dat je bemerkt had dat het maar om een geintje ging
Was toen net wakker..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonde om je weekend te verslapen, maar slaap lekker
Tering..quote:
Ja zie je wel, het is duidelijk een botje en geen gespierde kerel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef hoogvlieger het volgende:
he kijk, foto van Rave_NL gevonden.
[ afbeelding ]
Taaiaap.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Wijnand, hoe gaat ie? Bevalt het? Vertel eens wat
Goed te doenquote:
Nee dat duurt nog 3 dagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
Nou wijnand, al bijna opsporings ambtenaar?
Niet normaal inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Schild het volgende:
Wijnand, zult 't wel niet koud hebben gehad tijdens bivak he...![]()
Ik denk nog wel iets langer ;-)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Goed te doenlekker rondgebanjerd door de bossen en veul meer. Ga wel lekker vroeg naar bed vanavond
[..]
Nee dat duurt nog 3 dagen
Bivak bij de Vijf Eiken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad
Nee, ook geen drie jaar. Maar meneer is in opleiding, tenzij hij over 3 dagen zijn eerste werkstages gaat lopen zal hij nog even geen opsporingsambtenaar wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Schild het volgende:
Denk dat die 3 dagen 3 jaren moeten zijn... zo zie je maar dat een weekje bos niet goed voor je is.
Valt mee, bijkomende van mijn vakantie.quote:
40 tot 60 kilometer per dag gelopen. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef paintmeester het volgende:
ahhh wilde vakantie gehad in Thailand
Dan krijg je ook dikke kuitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
40 tot 60 kilometer per dag gelopen. Dan krijg je dat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
Lance Armstrong zijn prijzenkast nu ook.
Yups. En een verschrikkelijk zere rug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dan krijg je ook dikke kuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |