Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, toen ik ging kijken waren ze net die vitrine aan het openschroeven, dus ik dacht dat het een samenvatting was.
[..]
heb ik wel vaker last van.
Dat er een vacature isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef -Amber- het volgende:
Vond vanmorgen een notitie van me vrouw met een magneetje aan de ijskast bevestigd. "Het werkt niet, ik ga terug naar mijn ouders." Ik opende de ijskast een het lichtje brande gewoon, ook het bier was gewoon koud. Waar heeft dat mens het in Godsnaam over?
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.quote:
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grijp je kans. Kun je weer naar de VS.
Ik weet mijn plek hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies, daarom hebben vrouwen ook kleinere voetjes dan mannen. Kunnen ze beter bij het aanrecht.
Is trouwens het enige recht dat vrouwen hebben.
Zonde om je weekend te verslapen, maar slaap lekkerquote:
quote:
Esses leeft niet meer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De OP is kapot geloof ik
Hoe is het?
Jawel, maar die is nog aan het opdrogenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Esses leeft niet meer?
quote:Gaat goed. Moe maar voldaan
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Schild het volgende:
Gelukkig zit Wijnand nu ergens op de hei zielig te doen en hangt hij niet hier rond...
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel, maar die is nog aan het opdrogen
Nat geworden in Thailand, geen verdere details bekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heeft Esses nou weer uitgevroten dan?
Avond ERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |