En jouw tent is niet hip genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zaterdag is stap, feest, verjaardag avond he.
Gaan ze naar de stad toe
Dat zou ik kunnen, ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun jij een mooie raming maken voor mij?
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jouw tent is niet hip genoeg?
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.quote:
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.
En jij ze allemaal hosselen zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan iedere zaterdag dikke party houden bij jou. Dansen, dit dat. Komen alle chimeids naar je toe.
De barmanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?
Als twi, Mur en ik er zijn, zonder meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn. Zijn er dan ook leuke mannen?
Ja.quote:
Tenzij iemand van de FOK!shortlist er is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij ze allemaal hosselen zeker
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als twi, Mur en ik er zijn, zonder meer.
[..]
Ja.
[..]
Tenzij iemand van de FOK!shortlist er is.
Godverdomme, nu wil ik dit toetsenbord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Capacitieve switches, variabel gewogen toetsen (de a is lichter dan de s is lichter dan de d), n-key rollover (je kan alle toetsen tegelijk indrukken en dan worden ze ook nog allemaal geregistreerd), bouwkwaliteit, PBT keycaps, dye sublimated karakteraanduiding, toetsvormgeving (het toetsenbord is niet alleen een beetje in een halve cirkel, maar de vorm van de toetsen van de rijen onderling is ook nog echt verschillend), voor de rest is er weinig bijzonders aan.
Kun je het adres sturen in een DM?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar een keer een drankje doen
Hosselbaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar een keer een drankje doen
Donequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je het adres sturen in een DM?
Ze hebben nog een verharde weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
Dankje! Maar.. geen Google streetview
Geen ideequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
Dankje! Maar.. geen Google streetview
Lol, 100 km rijden. Word ik dan wel getrakteerd op een drankje?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Lol, 100 km rijden. Word ik dan wel getrakteerd op een drankje?
En een worstenbroodje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Lol, 100 km rijden. Word ik dan wel getrakteerd op een drankje?
Komt goed! Als ik eens in de buurt ben...quote:
Dit keer geen fritessaus zeker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een worstenbroodje.
Royco heeft een speciale voor jou.
Ach als je cafe en woonplaats googled dan heb je me al hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Grappige manier om te stalken, gewoon iemand om z'n adres vragen
HEy TWI OUWWE MAKKER WAAR WOONDE GIJ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef twi het volgende:
Grappige manier om te stalken, gewoon iemand om z'n adres vragen
Nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als je cafe en woonplaats googled dan heb je me al he
Inderdaad! Gelukkig zijn wij nog jongquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die oude mensen liggen allemaal al op bed
Ja hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Inderdaad! Gelukkig zijn wij nog jong
Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die oude mensen liggen allemaal al op bed
Jij zegt hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een jonge god he
He wat heb jij je teevee uitgedaan ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een jonge god he
Genoeg drank hier, maar geen automatische behoefte om aan de fles te lurken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef -Engel- het volgende:
Soms heb je van die dagen die mogen nooit ophouden, maar deze kan mij gestolen worden
... keep it all ... ik heb geen drank meer
niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genoeg drank hier, maar geen automatische behoefte om aan de fles te lurken.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He wat heb jij je teevee uitgedaan ofzo?
Kom maar langs hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef -Engel- het volgende:
Soms heb je van die dagen die mogen nooit ophouden, maar deze kan mij gestolen worden
... keep it all ... ik heb geen drank meer
Dat ben ik ook, ik juich in stiltequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan niet een soort van blij zijn ofzo.
Ik hoor je tot hier!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik juich in stilte
Had je dan eerder moeten zien dat je niet genoeg zou hebben hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag niet meer... ik heb al 2 glazen rosé op :-)
Moi!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die in FoBo lurken zonder zelf een fobo te hebben.
Als ik helderziend was zou ik eindelijk de jackpot in de staatslotterij winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je dan eerder moeten zien dat je niet genoeg zou hebben he
Dat zou wat zijn..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik helderziend was zou ik eindelijk de jackpot in de staatslotterij winnen
En zouden we dan samen op vakantie gaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik helderziend was zou ik eindelijk de jackpot in de staatslotterij winnen
Waarom?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net de klanten al een hartverzakking veroorzaakt
Je zit er op te wachten dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet bang voor.
Dat zeg jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit er op te wachten dan?
Tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil even euforisch jubelen mensen en dit moment met jullie delen
Heb echt een super leuke hondensport ontdekt en zoveel vooruitgang geboekt met mn hond, in slechts 3 lessen!! helemaal leuk leuk![]()
__ einde van dit bericht __
ja why notquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zouden we dan samen op vakantie gaan?
Leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
Heb echt een super leuke hondensport ontdekt en zoveel vooruitgang geboekt met mn hond, in slechts 3 lessen!! helemaal leuk leuk![]()
tof meid .. heel tof/// de vraag die ik alleen heb... is wat voor hond heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
mij kende is die kans eerder 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 %quote:
nee, een met tippiesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tof meid .. heel tof/// de vraag die ik alleen heb... is wat voor hond heb je?
een met spitse oortjes
nee, onderkant van t oor staat en vanaf de helft hangen ze weerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tippies.... pluimpjes bedoel je???
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
nee, onderkant van t oor staat en vanaf de helft hangen ze weer
op foto rechts... de linker hond heeft wel (meestal) hangende oren
[ afbeelding ]
hier ist beter te zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, onderkant van t oor staat en vanaf de helft hangen ze weer
op foto rechts... de linker hond heeft wel (meestal) hangende oren
[ afbeelding ]
Zo liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ist beter te zien
[ afbeelding ]
Hij kijkt zo blijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ist beter te zien
[ afbeelding ]
wat voor bordspel...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n tof bordspel gemaakt voor mn summerschool.Als ik dit vak nu niet haal weet ik het ook niet meer.
Die van mij kan ook zo blij kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat doen sommige honden he... sommige kijken juist weer zo zielig
je hebt toch alleen katten???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij kan ook zo blij kijken.
En zielig als ze iets wil
Een bordspel voor Heineken, waarin je tegen 1 tegenstander speelt. Kan het niet echt uitleggen.quote:
Ja dat doen zequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een bordspel voor Heineken, waarin je tegen 1 tegenstander speelt. Kan het niet echt uitleggen.Ga het laten drukken en dan netjes in plastic. Denk dat mn docenten dat wel waarderen.
Arme zielige hond... helemaal zijn baasje moeten missen... of zijn je ouders een soort van verwenparadijs voor de hond?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hond is nog bij mijn ouders
Dinsdagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fax.
Wanneer was dat concert ook al weer?
Oh ze heeft het goed daar hoor, daar zijn ook haar speelkameraadjes he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme zielige hond... helemaal zijn baasje moeten missen... of zijn je ouders een soort van verwenparadijs voor de hond?
hehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ze heeft het goed daar hoor, daar zijn ook haar speelkameraadjes he.
Maar ze mist me wel, van mij krijgt ze alles gedaan, kan niet boos worden
Vervelende dagen vind ik dat altijd. Dragonforce is ook op een dinsdagquote:
Ik heb een snipperdag woensdagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vervelende dagen vind ik dat altijd. Dragonforce is ook op een dinsdag
Dan kan ik eigenlijk niet er naar toe.
Ja, lekker roddelen op andere kanalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Het blijft hier wel rustig zo rond dit uur
Ja is de laatste tijd elke keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Het blijft hier wel rustig zo rond dit uur
Dat is best jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef [url=http://for
um.fok.nl/user/profile/327059]Royco1[/url] het volgende:
[..]
Ja is de laatste tijd elke keer.
Screw al eens gespot? En roddelen? Jeetje, nu loop ik wel hard achter zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lekker roddelen op andere kanalen.
Weet niet, zit elders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best jammer eigenlijk.
[..]
Screw al eens gespot? En roddelen? Jeetje, nu loop ik wel hard achter zeker?
Ohquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49[/url
] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/176450]Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, zit elders.
Je loopt hard achter ja.
Zal ik je bijpraten?
Dan moet ik het maar met ééntje doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij's gecastreerd, dat maakt em nog geen wijffie he.
Arme katquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar met ééntje doen.
Is het weer niet goed genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar met ééntje doen.
Mag ik Charlie hebben ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 katten in de aanbieding
Ik niet in ieder geval. Daar zijn wel andere topics voor toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:11 schreef Kotsdrol het volgende:
Mensen ervaring hier, die door anti-depressiva nog depressiever worden?
Thanksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Daar zijn wel andere topics voor toch?
Leuke username trouwens
Je mag wel blijven hangen hoor. Het is hier soms best nog gezelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:32 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
ThanksZie ook net dat het de sc voor relaties is, my bad
Gezellig? Iedereen slaapt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag wel blijven hangen hoor. Het is hier soms best nog gezellig
Ik vind het saai, stomme avonddienst, dan kom ik pas thuis als iedereen al op bed ligt..quote:
Ik ben nog net op tijd meestalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het saai, stomme avonddienst, dan kom ik pas thuis als iedereen al op bed ligt..
Mjah, overdag mobiel alles bijhouden lukt toch ook niet, 's avonds kun je rustig alles teruglezenquote:
Is lees tegenwoordig niet meer dan een halve topic terug. Wordt teveel anders hehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, overdag mobiel alles bijhouden lukt toch ook niet, 's avonds kun je rustig alles teruglezen
Maar dat doe ik heel soms alleen..
Ja, soms ben ik gewoon 2 of 3 topics kwijt, fuck datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is lees tegenwoordig niet meer dan een halve topic terug. Wordt teveel anders hehe
Iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik gewoon 2 of 3 topics kwijt, fuck dat
Goeden wisseling van de wacht. Truste.quote:
De 1e 3 weken wel sowieso, dan moet je lichaam wennen en dat is een enorm zware tijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:32 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
ThanksZie ook net dat het de sc voor relaties is, my bad
*present* en goedemorgen.quote:
Nodig je me nu uit voor een kopje koffie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
*present* en goedemorgen.
Ben al tijdje wakker, maar heb eerst meer koffie nodig. gewoon lekker rustig aan opstarten
Lol, nope, zolang ik nog in mijn huispak loop geen bezoekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nodig je me nu uit voor een kopje koffie?
Huispak? Joh, dan doe ik ook mn broek uit. Opgelost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, nope, zolang ik nog in mijn huispak loop geen bezoek
Jij womanizerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huispak? Joh, dan doe ik ook mn broek uit. Opgelost.
ja ja, mijn huispak heeft een broek, dus jij zonder broek? nou neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huispak? Joh, dan doe ik ook mn broek uit. Opgelost.
Je zei dat ik kei leuk was?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
MYRRRR ik had het gisteren over je.
Oh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, andere bewoordingen, maar daar kwam het wel een beetje op neer.
Kom op bro, eerlijk zullen we alles delen dit dat..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas kun je niet altijd krijgen wat je wilt
Ik heb altijd wel honger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom op bro, eerlijk zullen we alles delen dit dat..
Verandering van spijs doet eten enzo.
HAHAHHAHAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nou verder klikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbelklik op eerste is alles open
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Cheater.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou verder klikken?
Dubbelklik op eerste is alles open![]()
Ik ben te brak om moeilijk te doen nu jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Juist dan is dat kleine beetje moeite zo veel waard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te brak om moeilijk te doen nu ja![]()
![]()
quote:Fuck de Kieswijzer
Het regent klachten over de Kieswijzer. Iedereen wordt onaangenaam verrast blijkbaar. Er worden politieke partijen aangeraden waar men nog geen plakje cake van wil aannemen.
Laten we eens beginnen bij de wortel van het kwaad. Wat is het toch voor zotte toestand dat we überhaupt een Kieswijzer nodig hebben? Hoort het niet zo te zijn dat de standpunten van politieke partijen dermate helder zijn en zo duidelijk gecommuniceerd worden, dat je je automatisch thuisvoelt bij een partij?
Het ondoorzichtige gebroddel (ik citeer graag Tita Tovenaar even) van onze politici maakt dat niemand meer de hoofd- en bijzaken kan onderscheiden. We gaan massaal aan de Kieswijzer dus. Dat is ongeveer hetzelfde als een snackbar die preventief een doos Rennies in de plastic zak met frikandellen speciaal laat glijden.
Heren politici… Albert Einstein zei ooit: “If you truly understand something, you should be able to explain it to your grandmother.”
Waar het mijns inziens fout is gegaan dit jaar, is dat ook de mensjes die de Kiezwijzer in elkaar flansen, geen reet meer van de standpunten snappen. We zitten in zo’n laverend en cross-opiniaal klimaat qua politiek, dat mensen totaal verdwalen. We zitten met zijn allen in de shit, willen de poep geruimd zien, maar wie nou die keutel gaat oppakken, joost mag het weten.![]()
Koppen en spijkers enzo. PvdT op 1 hier, dan PVV en dan SP
Echt niet dat ik 1 van die 3 ga stemmen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Je bent dus altijd makkelijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te brak om moeilijk te doen nu ja![]()
En dan te bedenken dat een bijzonder groot gedeelte enkel op die resultaten afgaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef Rafeiro het volgende:
Koppen en spijkers enzo. PvdT op 1 hier, dan PVV en dan SP
Echt niet dat ik 1 van die 3 ga stemmen.![]()
![]()
Vraagje he.
Mannen: spreken jullie vrouwen aan in de kroeg, alleen omdat je hitsig bent?
Vrouwen: Denk je dat je in de kroeg dat je altijd wordt aangesproken omdat de mannen hitsig zijn?![]()
Van die drie zou ik denk ik toch voor de PVV gaan als ik moest, PvdT met Vlemmix en SP vind ik denk ik nog erger dan de PVVquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een bijzonder groot gedeelte enkel op die resultaten afgaat.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hallo, Fok hier, wij spreken niet tegen vrouwen in de kroeg, enkel op het forum en heel soms op een meet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
Vraagje he.
Vrouwen: Denk je dat je in de kroeg dat je altijd wordt aangesproken omdat de mannen hitsig zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
Vraagje he.
Vrouwen: Denk je dat je in de kroeg dat je altijd wordt aangesproken omdat de mannen hitsig zijn?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, ook weleens omdat ik wil dat ze mij iets te drinken brengen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
Mannen: spreken jullie vrouwen aan in de kroeg, alleen omdat je hitsig bent?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Maar meestal juist als ze wel leuk/aardig lijkt of een bekende van een bekende is of ze gewoon toevallig in de buurt is. Bij echt leuke meiden waar ik wel meer mee zou willen durf ik het eigenlijk nooit. Beetje preventief friendzonen dus zodat je geen deksel op de neus krijgt
Zo is het wel altijd gezellig dus, maar dan blijft het daar eigenlijk ook altijd bij
![]()
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
KAK, de tijd een beetje vergeten, nu heb ik nog 25 minuten om boodschappen te doen, nog wat te eten maken en verorberen. AFK maar even dus
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee, ook weleens omdat ik wil dat ze mij iets te drinken brengen.Baas.
En nee, ik praat meestal gewoon omdat ik me verveel, me iets boeiend te binnen schiet, of er iets is aan een meisje waar ik een vraag over heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan dit beamen. Het is geen goedkope manier om te scoren van Mur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, andere bewoordingen, maar daar kwam het wel een beetje op neer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]Baas.
En nee, ik praat meestal gewoon omdat ik me verveel, me iets boeiend te binnen schiet, of er iets is aan een meisje waar ik een vraag over heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor, vaak heb ik gewoon echt interesse in wat ze te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
Vraagje he.
Vrouwen: Denk je dat je in de kroeg dat je altijd wordt aangesproken omdat de mannen hitsig zijn?![]()
Jij weet natuurlijk dat ik altijd stil in een hoekje bier zit te drinken. En dat als een meisje langsloopt ik blozend opzei kijk.quote:![]()
![]()
Hahahhahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak heb ik gewoon echt interesse in wat ze te vertellen hebbenDat je dat uit je vingers krijgt.
![]()
![]()
Je wil natuurlijk weten hoeveel ze willen bestellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak heb ik gewoon echt interesse in wat ze te vertellen hebbenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En het is nog echt zo ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
HahahhahaDat je dat uit je vingers krijgt.
![]()
quote:
Ik moet zeggen dat de gemiddelde meisjes eigenlijk altijd een stuk interessantere dingen te vertellen hebben dan de hele mooie, of ligt dat aan mij?
Bij de mooiste verlies ik het snelste interesse in het gekeuvel, en ga ik het snelste weer met iemand anders praten.![]()
Dat komt omdat je dan wordt afgeleid door een decolletéquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de gemiddelde meisjes eigenlijk altijd een stuk interessantere dingen te vertellen hebben dan de hele mooie, of ligt dat aan mij?
Bij de mooiste verlies ik het snelste interesse in het gekeuvel, en ga ik het snelste weer met iemand anders praten.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Daar heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan wordt afgeleid door een decolleté
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Praat je nou nogsteeds tegen me?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan wordt afgeleid door een decolleté![]()
![]()
Ik heb niet het idee dat dat echt uiterlijk gerelateerd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de mooiste verlies ik het snelste interesse in het gekeuvel, en ga ik het snelste weer met iemand anders praten.![]()
ik moest meer denken aan hoe "we" dat vroeger deden. al ben ik nooit zo enorm direct geweest, dat werd toen al niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk dat ik altijd stil in een hoekje bier zit te drinken. En dat als een meisje langsloopt ik blozend opzei kijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]Baas.
![]()
![]()
Ik kijk nooit opzei, maar de rest is wel waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk dat ik altijd stil in een hoekje bier zit te drinken. En dat als een meisje langsloopt ik blozend opzei kijk.![]()
Of de mooie ogen, Joyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan wordt afgeleid door een decolleté![]()
![]()
Op een willekeurig verhaal komen met een droog doch sarcastisch 'balen man' doet het ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest meer denken aan hoe "we" dat vroeger deden. al ben ik nooit zo enorm direct geweest, dat werd toen al niet gewaardeerd.![]()
Burn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kijk nooit opzei, maar de rest is wel waar.
Ik zeg zulke dingen best vaak eigenlijk, maar dan wel bij mensen die me kennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest meer denken aan hoe "we" dat vroeger deden. al ben ik nooit zo enorm direct geweest, dat werd toen al niet gewaardeerd.![]()
![]()
Ik wil je nog wel een keer verassen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbaast me niet.
Mensen die niet de Lambada dansen.![]()
Doe dat. Ik heb trouwens gedroomd dat drommel me wilde behoeden voor te veel upper body training.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel een keer verassen.
ja dat telt niet heh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
Ik zeg zulke dingen best vaak eigenlijk, maar dan wel bij mensen die me kennen.![]()
![]()
Ik kom niet in de kroeg, dus geen denkwijze daarover.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
Vraagje he.
Vrouwen: Denk je dat je in de kroeg dat je altijd wordt aangesproken omdat de mannen hitsig zijn?The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Niet hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Waar zijn alle hete chicks?![]()
Die zijn vast elders aan het scorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Waar zijn alle hete chicks?
The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
En waarom ben jij dan niet aan het scoren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die zijn vast elders aan het scoren![]()
Wie zegt dat ik een hete chick ben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan niet aan het scoren?The reward of a thing well done is to have done it.
Jij laatst bij het tankstationquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een hete chick ben?![]()
Ja... blijkbaar wel een chick... maar hete?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Navondquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Mooie vrouw dan als dat je beter bevaltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... blijkbaar wel een chick... maar hete?![]()
Ben ik nog niet over uit. Maar jij met jouw icoontje... waarom zit je dus niet in de kroeg als je er baas van bent?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie vrouw dan als dat je beter bevaltThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat zit ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit. Maar jij met jouw icoontje... waarom zit je dus niet in de kroeg als je er baas van bent?![]()
Je kunt ook met een iPad in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit. Maar jij met jouw icoontje... waarom zit je dus niet in de kroeg als je er baas van bent?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Jij gaat door naar de volgende rondequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt ook met een iPad in de kroeg zitten![]()
Dan moet je daar de chicks toch versieren en niet hier online hangen?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt ook met een iPad in de kroeg zitten
Yes!! Wat is de volgende vraag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Zitten geen chicksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan moet je daar de chicks toch versieren en niet hier online hangen?![]()
Dat moet ik nog bedenkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yes!! Wat is de volgende vraag?![]()
Oo, ik heb de hele avond tijdquote:
Dan zit je in de verkeerde kroeg en als je echt baas van de kroeg bent, moet je daar iets aan gaan doen dan.quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Eerder een kwestie van in het verkeerder dorp zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan zit je in de verkeerde kroeg en als je echt baas van de kroeg bent, moet je daar iets aan gaan doen dan.![]()
Ander dorp proberen of sowieso een hele andere plekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerder een kwestie van in het verkeerder dorp zittenThe reward of a thing well done is to have done it.
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Het cafe staat nu eenmaal hier he, kan het moeilijk verplaatsenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ander dorp proberen of sowieso een hele andere plek![]()
Is het je eigen kroeg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het cafe staat nu eenmaal hier he, kan het moeilijk verplaatsenThe reward of a thing well done is to have done it.
Je kan het verkopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het cafe staat nu eenmaal hier he, kan het moeilijk verplaatsen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Waaaaaaaaaah ik haat mn nieuwe uitzendbureau..
Digitaal uren systeem, waardoor ik nu mn uren niet in kan dienen omdat ik maandag en woensdag meer dan 12 uur gewerkt heb..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waaaaaaaaaah ik haat mn nieuwe uitzendbureau..
Digitaal uren systeem, waardoor ik nu mn uren niet in kan dienen omdat ik maandag en woensdag meer dan 12 uur gewerkt heb..![]()
![]()
Zorgen dat je chicks uit de omgeving jouw kroeg gaat inkrijgenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Dat gaat gewoon niet lukken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zorgen dat je chicks uit de omgeving jouw kroeg gaat inkrijgen![]()
nee niet..wat is dat nou voor een achterlijk systeem.. in de horeca maak je vaker dagen langer dan 12 uur.. tenzij je in boven leeuwen een kroeg hebt zitten.quote:
die leuke zwart wit gevlekte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zorgen dat je chicks uit de omgeving jouw kroeg gaat inkrijgen
Zelfs dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee niet..wat is dat nou voor een achterlijk systeem.. in de horeca maak je vaker dagen langer dan 12 uur.. tenzij je in boven leeuwen een kroeg hebt zitten.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die leuke zwart wit gevlekte?![]()
in de kroeg zelf echt nietusquote:
Op zondag wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in de kroeg zelf echt nietus
En de rest van de week ook wel als ik alle werkzaamheden tel![]()
Die dingen met die flinke tepelsquote:
Jij en hups?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die dingen met die flinke tepels![]()
Aanwezig zijn is niet hetzelfde als werken he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op zondag wel.
En de rest van de week ook wel als ik alle werkzaamheden tel
Ja die ja hahaha of van diequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die leuke zwart wit gevlekte?
quote:het wordt tijd om je weer eens af te richten..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]het wordt tijd om je weer eens af te richten..
![]()
![]()
*Pakt naald*quote:
Vooral zo die tong uitsteken ja..
Maar ik ga eens richting huis. Adios.
Het was weer gezellig hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik ga eens richting huis. Adios.![]()
![]()
![]()
quote:beter moedig je dat soort gedrag niet aan, hij wordt er later enorm voor gestraft.
Nee, want ik ben sjaggie.quote:
Jij hebt geen liefde voor konijnen. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]beter moedig je dat soort gedrag niet aan, hij wordt er later enorm voor gestraft.
konijnen zijn dan ook de meest saaie beesten everquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt geen liefde voor konijnen. Dan krijg je dat.
Verdorie, die striemen van de vorige keer zijn net wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]beter moedig je dat soort gedrag niet aan, hij wordt er later enorm voor gestraft.
![]()
Hater.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
konijnen zijn dan ook de meest saaie beesten ever
Ik heb nu roestige spijkers in die houten plank zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdorie, die striemen van de vorige keer zijn net weg
Kinkyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu roestige spijkers in die houten plank zitten![]()
Ja, Varken ownt die konijntjes gewoon big time...quote:
Hoe is het met varken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, Varken ownt die konijntjes gewoon big time...14 SHADES OF GREY
Mijn konijn is een fucking baas. Hij verjaagt altijd katten en vogels. En soms ook honden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, Varken ownt die konijntjes gewoon big time...
Hij heeft nog een litteken op zijn rug waar een sperwer hem aanviel.
die vermaakt zich prima in de nieuwe crib, ondanks dat er nog geen bank staat die ze kan proberen tevernielenquote:
Genoeg andere dingen om te vernielen zeker?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vermaakt zich prima in de nieuwe crib, ondanks dat er nog geen bank staat die ze kan proberen tevernielen14 SHADES OF GREY
Varken zou m bruut af slachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn konijn is een fucking baas. Hij verjaagt altijd katten en vogels. En soms ook honden.
Hij heeft nog een litteken op zijn rug waar een sperwer hem aanviel.
nee, maar in verf bakjes liggen is gewoon zeer chillquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg andere dingen om te vernielen zeker?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar in verf bakjes liggen is gewoon zeer chill
14 SHADES OF GREY
quote:Hij is wel oud nu. Dus het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken zou m bruut af slachten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: