Ik ben dan ook nep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef Yreal het volgende:
ik vind het een beetje nep dat Erik gewoon door mag posten na de 300...
Ik had 't niet eens door. Ik zat hier gewoon met een 'gvd kutmod heeft de LaPo en opent niet eens een nieuw topic!" gezichtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef Yreal het volgende:
ik vind het een beetje nep dat Erik gewoon door mag posten na de 300...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had 't niet eens door. Ik zat hier gewoon met een 'gvd kutmod heeft de LaPo en opent niet eens een nieuw topic!" gezicht
Mazarsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet soms ook buiten fok nog aan je denken trouwens. Ik had nog nooit van Mazars gehoord, terwijl ik het kantoor vanuit mijn huis kan zien liggen. Kan het binnen 10 minuten lopen zelfs. Dus elke keer als ik het zie heb ik eengezicht.
Het is ook best een groot kantoor verdommequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet soms ook buiten fok nog aan je denken trouwens. Ik had nog nooit van Mazars gehoord, terwijl ik het kantoor vanuit mijn huis kan zien liggen. Kan het binnen 10 minuten lopen zelfs. Dus elke keer als ik het zie heb ik eengezicht.
Mazars zit toch gewoon in slotervaart?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is ook best een groot kantoor verdomme
Woon jij richting de kant van Oud-Zuid of Sloterdijk?
Que? Mazars zit (uit m'n hoofd) bij S102 ofzo, vlak voorbij Sloterdijk. Als je linksaf gaat voor het gebouw van Mazars rijd je zo Oud-Zuid in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mazars zit toch gewoon in slotervaart?![]()
bij de s106quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Que? Mazars zit (uit m'n hoofd) bij S102 ofzo, vlak voorbij Sloterdijk. Als je linksaf gaat voor het gebouw van Mazars rijd je zo Oud-Zuid in.
Oud-zuid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is ook best een groot kantoor verdomme
Woon jij richting de kant van Oud-Zuid of Sloterdijk?
Estate planning is best leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Yreal het volgende:
Wel jammer dat ze in den haag alleen estate planning doen![]()
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)011205,0.033023&z=16quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wilde 't net corrigeren ja.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wilde 't net corrigeren ja.
Dan kan het best zijn dat ik bij je langsreed afgelopen weekend. Moest in De Lairessestraat zijn. HOE TOF?!quote:
Spannond! Daar heb ik nog een assessment gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Dan kan het best zijn dat ik bij je langsreed afgelopen weekend. Moest in De Lairessestraat zijn. HOE TOF?!
Ik heb er serieus voor gesoliciteerd hoor ! Leek mij fasineerd om te doen..quote:
Ik rijd er alleen met de auto, dan lijkt het alsof je net langs afslag Sloterdijk rijdtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)011205,0.033023&z=16
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef eriksd het volgende:
Ik nam deze vandaag bij het ING-hoofdkantoor trouwens:
[ afbeelding ]
Iets met de heffingstoets voor beleggingsdeelnemingen in EU-rechtelijk perspectief. Moet het nog even laten uitkristalliseren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Nu nog enigszins ontopic: Erik, wat is eigenlijk het onderwerp van je scriptie?
Heb je wel de goede vakken voor estate planning dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb er serieus voor gesoliciteerd hoor ! Leek mij fasineerd om te doen..
Recruiter drukte mij op het hard, tenzij ik een geweldige motivatie kon geven, je eerst in een algemene praktijk moest gaan werken
Hoe moet ik dat voor me zien? Heb je met een blinddoek op een inhoudsopgave opengeslagen en gewoon iets aangewezen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iets met de heffingstoets voor beleggingsdeelnemingen in EU-rechtelijk perspectief. Moet het nog even laten uitkristalliseren.
Zeker wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook heel volwassen voor je leeftijd ofniet?
dat zeg ik, genoeg bier om de stad in te gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je wel de goede vakken voor estate planning dan?
Het is 'hart' overigens :x
Neuh. Enorm uitgebreide memo een keer over geschrevenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Heb je met een blinddoek op een inhoudsopgave opengeslagen en gewoon iets aangewezen?
Ik doelde meer op het 'iets' en 'uit laten kristalliseren'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Enorm uitgebreide memo een keer over geschreven
Luie student. Door mensen zoals jij, die niet 24/7 studeren, krijgen studenten nu een langstudeerboete.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Yreal het volgende:
Zo, ik heb wel genoeg in gedronken, ik ga maar eens naar de stad
De pakkende samenvatting ontbreekt nog. Ik weet ook niet of ik de nadruk leg op CFC-wetgeving of het VPB-gedeelte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 'iets' en 'uit laten kristalliseren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |