whehequote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef Bill_E het volgende:
Ik kom vandaag achter iets lulligs..
In mijn bagage had ik ineens een extra onderbroek en handdoek. Deze waren niet van mij, dus ik dacht van een van mijn vrienden. Vandaag eens nagevraagd en niemand mist wat.
Teruggedacht, bestaat de kans dat ik na het douchen per ongeluk dus de handdoek en onderbroek van iemand anders mee heb genomen, samen met mijn eigen handdoek.
Best lullig als je de douche uitkomt en je handdoek is weg
Sorry!
Nou had je weer een uurtje Acid Classics was fantastisch.quote:Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Als je dan iets van vroeger wil doen haal dan Quazar weer eens ofzo. Lekker tof in de Xray
Hey, dat is onze toren.quote:
De rest was goed te nassenquote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een oplichters trouwens bij die Surinamer, dat bakkeljauw is niet te vreten. En plak voortaan even alles af wat je niet meer hebt.
Dat is een beetje de Pinkpop band.quote:Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef Partingglass het volgende:
een schande? nee hoor die hebben daar niets te zoeken
De Heideroosjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar miste ik ook wel een "oude lullen" band inderdaad. Of heb ik iets gemist?
Toen ik er stond hadden ze alleen bakkeljauw, en ik met mijn stomme kop dat halen ook. 1 hap was 6 euro. Daarna bij de Thai daar vlakbij geprobeerd wat te halen maar alles was op dus ik heel dat lijstje opnoemen en bij elk product zei die vent nee waarna die meteen over ging op een andere klant tot ik uiteindelijk weer bij de loempia's uitkwamquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest was goed te nassen
En op de laatste dag hebben ze veel bordjes weggehaald van wat ze niet meer hadden.
Niks mis mee
Ik had 'm niet bij. Op goed geluk naar de ingang gelopen, liet die bewaker me erdoor dankzij m'n OV-Chipkaart met foto en volledige naam. Damn, wat een opluchting dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was idd geen hond op de dijk en bij het festivalterrein was het ook goed doorlopen. Maar de doorstroom voor de ingang was toch wel behoorlijk kut. Sinds 2005 niet zo lang hoeven wachten om binnen te komen. Waarschijnlijk te danken aan mensen die geen ID-kaart paraat hadden.
Ik heb een stuk op die dijk stilgestaan maar waar iedereen rechtdoor ging, gingen wij linksaf waardoor we van de andere kant kwamen bij de parkeerplaatsen ( taxi route ). Volgend jaar ga ik wel eerder weg, weet niet hoe gezellig het is woensdagavond daar voor de ingang?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het niet te druk. Geen file op de dijk voor ons (amper), geen drama's bij de ingang (waar je je bandjes kreeg), geen file bij de ingang van het terrein op de eerste dag, geen rijen bij de barrenHeerlijk!
Een stuk rustiger dan 2011 en 2010. Je kon bij sommige artiesten waar er voorgaande jaren echt geen doorkomen aan was geweest nu zo vooraan komen, maar dat kwam dan grotendeels door de warmte denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Hoe was het dit jaar eigenlijk met de drukte op het festival. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er nog duizenden kaarten op marktplaats te koop stonden een paar dagen voor het festival.
Dat vind ik echt zo een aso instelling, kom gewoon op tijd en dender niet door het publiek heen als Mozes door de rode zee. Wordt elk jaar erger dit fenomeen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Een stuk rustiger dan 2011 en 2010. Je kon bij sommige artiesten waar er voorgaande jaren echt geen doorkomen aan was geweest nu zo vooraan komen, maar dat kwam dan grotendeels door de warmte denk ik.
Nu kon je gewoon door 'paden tussen de mensen' doorlopen, geen gedruk of geduw wat jij beschrijft dat zijn inderdaad vervelende mensen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo een aso instelling, kom gewoon op tijd en dender niet door het publiek heen als Mozes door de rode zee. Wordt elk jaar erger dit fenomeen.
Vaak doen ze het ook nog met vijf pils en zoeken ze 'dat ene groepje' ergens vooraanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu kon je gewoon door 'paden tussen de mensen' doorlopen, geen gedruk of geduw wat jij beschrijft dat zijn inderdaad vervelende mensen.
Nee, jij gaat niet voor iemands neus staan zeker...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu kon je gewoon door 'paden tussen de mensen' doorlopen, geen gedruk of geduw wat jij beschrijft dat zijn inderdaad vervelende mensen.
De auto's konden dit jaar al om 10:00 naar binnen, dus er stond minder op de Dijk, maar al die mensen waren dus eerder bij het knelpunt: de ingang. Ik denk dat het daar aan lag. Dus ach, of je nu bij de ingang-ingang of op de Dijk staat te wachten, maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was idd geen hond op de dijk en bij het festivalterrein was het ook goed doorlopen. Maar de doorstroom voor de ingang was toch wel behoorlijk kut. Sinds 2005 niet zo lang hoeven wachten om binnen te komen. Waarschijnlijk te danken aan mensen die geen ID-kaart paraat hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |