abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2012 @ 07:25:51 #276
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116373856
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef Bill_E het volgende:
Ik kom vandaag achter iets lulligs..
In mijn bagage had ik ineens een extra onderbroek en handdoek. Deze waren niet van mij, dus ik dacht van een van mijn vrienden. Vandaag eens nagevraagd en niemand mist wat.

Teruggedacht, bestaat de kans dat ik na het douchen per ongeluk dus de handdoek en onderbroek van iemand anders mee heb genomen, samen met mijn eigen handdoek.

Best lullig als je de douche uitkomt en je handdoek is weg :')

Sorry!
whehe
pi_116375144
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Als je dan iets van vroeger wil doen haal dan Quazar weer eens ofzo. Lekker tof in de Xray
Nou had je weer een uurtje Acid Classics was fantastisch.

Doe eens een hele nacht zoiets, met inderdaad een Quazar, DJ Marcello, DJ Dimitri, Ronald Molendijk, en afsluiten met DJ Rob ofzo. 10x beter dan die Lowlands Rave, en ik denk dat een India de hele nacht afgeladen vol zal zijn!
pi_116375347
Dit jaar miste ik ook wel een "oude lullen" band inderdaad. Of heb ik iets gemist?
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:40:09 #279
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116375550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat is onze toren. :)

Ik sta ook in het middden op de foto. (Blauwe shirt, paarse korte broek)
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:37:41 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116378467
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een oplichters trouwens bij die Surinamer, dat bakkeljauw is niet te vreten. En plak voortaan even alles af wat je niet meer hebt.
De rest was goed te nassen :9
En op de laatste dag hebben ze veel bordjes weggehaald van wat ze niet meer hadden.
Niks mis mee ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:39:16 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116378525
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef Partingglass het volgende:
een schande? nee hoor die hebben daar niets te zoeken
Dat is een beetje de Pinkpop band.
Zonder hen had het festival nl nooit bestaan (is te lezen in Het festivalgevoel).
Maar voor Lowlands zie ik ze ook niete cht zitten nee.
L'Amour menaçant:
pi_116378735
Laats een docu gezien over hun nieuwe album, wat ik trouwens best aardig vond klinken, als je ziet hoe gedreven die gasten nog zijn, en hoe strak ze live nog spelen, zou ik ze best wel eens op lowlands willen zien. Denk dat ze de tent nog plat spelen.

Als de Heidenroosjes al in de Alpha mogen spelen............
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:29:53 #283
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_116379993
Idd mensen die roepen dat ze niet op Lowlands thuishoren hebben waarschijnlijk nog nooit een liveshow meegemaakt. Dan blijkt opeens dat ze net zo op Lowlands thuishoren als een Foo Fighters of andere reeds gevestigde band.

En nee het is idd geen Bravo of X-Ray materiaal. Maar blijkbaar zijn er steeds meer mensen op Lowlands die vergeten dat je ook nog verder kunt lopen dan het eerste gedeelte.

Ik weet zeker dat als je deze gasten in de Alpha neerzet dat ze er een flink feest van bouwen en dat als je ze in de Grolsch neerzet ze niet in dat jasje passen.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:36:51 #284
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_116380132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar miste ik ook wel een "oude lullen" band inderdaad. Of heb ik iets gemist?
De Heideroosjes.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_116380157
Heb ze een paar keer live gezien. maar mij doet het niets. Ee nfeestje zie ik ze niet bouwen. Dat ze een tent vol krijgen ben ik niet zo bang voor dat lukt ze wel.

Ik ben nog elke keer na het ene half uurtjes volgehouden te hebben vertrokken een vriend van me is er heel fan van. Dus dan ga je een keertje mee met die gozer.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_116382023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De rest was goed te nassen :9
En op de laatste dag hebben ze veel bordjes weggehaald van wat ze niet meer hadden.
Niks mis mee ^O^
Toen ik er stond hadden ze alleen bakkeljauw, en ik met mijn stomme kop dat halen ook. 1 hap was 6 euro. Daarna bij de Thai daar vlakbij geprobeerd wat te halen maar alles was op dus ik heel dat lijstje opnoemen en bij elk product zei die vent nee waarna die meteen over ging op een andere klant tot ik uiteindelijk weer bij de loempia's uitkwam :')
pi_116382522
Het liefst zo min mogelijk bands die je op ieder hoek van de straat kan zien spelen (en daar reken ik Golden Earring ook toe).

Het zou me niet verbazen dat ze dit jaar gaan voor Green Day als headliner (en ja ik weet dat niet iedereen daar op zit te wachten).
pi_116383138
Die headliner kan mij gestolen worden eigenlijk. Juist die minder bekende bandjes vind ik altijd zo tof.
pi_116390627
Hoe was het dit jaar eigenlijk met de drukte op het festival. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er nog duizenden kaarten op marktplaats te koop stonden een paar dagen voor het festival.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:03:27 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116391133
Ik vond het niet te druk. Geen file op de dijk voor ons (amper), geen drama's bij de ingang (waar je je bandjes kreeg), geen file bij de ingang van het terrein op de eerste dag, geen rijen bij de barren ^O^ Heerlijk!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:31:17 #291
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_116392189
Er was idd geen hond op de dijk en bij het festivalterrein was het ook goed doorlopen. Maar de doorstroom voor de ingang was toch wel behoorlijk kut. Sinds 2005 niet zo lang hoeven wachten om binnen te komen. Waarschijnlijk te danken aan mensen die geen ID-kaart paraat hadden.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:54:27 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116393253
Echt? Ik heb vorig jaar The Wombats gemist vanwege de rij voor de ingang... en nu kon ik meteen doorlopen en heb ik het eerste optreden gezien :)

O wacht. De ingang-ingang. Nou, erger dan vorig jaar kon niet voor me. Toen plensde het enorm en waren de bandjes-automaten stuk af en toe. Duurde eeuwen.
L'Amour menaçant:
pi_116394018
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was idd geen hond op de dijk en bij het festivalterrein was het ook goed doorlopen. Maar de doorstroom voor de ingang was toch wel behoorlijk kut. Sinds 2005 niet zo lang hoeven wachten om binnen te komen. Waarschijnlijk te danken aan mensen die geen ID-kaart paraat hadden.
Ik had 'm niet bij. Op goed geluk naar de ingang gelopen, liet die bewaker me erdoor dankzij m'n OV-Chipkaart met foto en volledige naam. Damn, wat een opluchting dan. _O_
pi_116395329
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het niet te druk. Geen file op de dijk voor ons (amper), geen drama's bij de ingang (waar je je bandjes kreeg), geen file bij de ingang van het terrein op de eerste dag, geen rijen bij de barren ^O^ Heerlijk!
Ik heb een stuk op die dijk stilgestaan maar waar iedereen rechtdoor ging, gingen wij linksaf waardoor we van de andere kant kwamen bij de parkeerplaatsen ( taxi route ). Volgend jaar ga ik wel eerder weg, weet niet hoe gezellig het is woensdagavond daar voor de ingang? :P
pi_116400316
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Hoe was het dit jaar eigenlijk met de drukte op het festival. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er nog duizenden kaarten op marktplaats te koop stonden een paar dagen voor het festival.
Een stuk rustiger dan 2011 en 2010. Je kon bij sommige artiesten waar er voorgaande jaren echt geen doorkomen aan was geweest nu zo vooraan komen, maar dat kwam dan grotendeels door de warmte denk ik.
pi_116400814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Een stuk rustiger dan 2011 en 2010. Je kon bij sommige artiesten waar er voorgaande jaren echt geen doorkomen aan was geweest nu zo vooraan komen, maar dat kwam dan grotendeels door de warmte denk ik.
Dat vind ik echt zo een aso instelling, kom gewoon op tijd en dender niet door het publiek heen als Mozes door de rode zee. Wordt elk jaar erger dit fenomeen.
pi_116400891
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Dat vind ik echt zo een aso instelling, kom gewoon op tijd en dender niet door het publiek heen als Mozes door de rode zee. Wordt elk jaar erger dit fenomeen.
Nu kon je gewoon door 'paden tussen de mensen' doorlopen, geen gedruk of geduw wat jij beschrijft dat zijn inderdaad vervelende mensen. :{
pi_116401067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Nu kon je gewoon door 'paden tussen de mensen' doorlopen, geen gedruk of geduw wat jij beschrijft dat zijn inderdaad vervelende mensen. :{
Vaak doen ze het ook nog met vijf pils en zoeken ze 'dat ene groepje' ergens vooraan :').
Amen.
pi_116401330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Nee, jij gaat niet voor iemands neus staan zeker...
pi_116402739
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De auto's konden dit jaar al om 10:00 naar binnen, dus er stond minder op de Dijk, maar al die mensen waren dus eerder bij het knelpunt: de ingang. Ik denk dat het daar aan lag. Dus ach, of je nu bij de ingang-ingang of op de Dijk staat te wachten, maakt ook niet uit.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')