quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
En het laatste nieuws:quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
quote:Zaak tegen Badr Hari steeds sterker
Voorarrest met 90 dagen verlengd
De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.
De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.
Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.
Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.
Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.
Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'quote:Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.
"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.
Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.
Of deze getuigenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt met deze vraag.
vasthouden aan hun verklaring.quote:Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli
Hij sloeg! Nee, hij sloeg! Echnie!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef WRH het volgende:
Tsja, zijn dat nu echte stoere mannen? Elkaar een beetje lopen beschuldigen?
Is niet bekend, maar is ook niet perse doorslaggevend. Als je eenmaal een verklaring hebt afgelegd, kan die meewerken aan het bewijs, ook als je later een andere verklaring hebt afgelegd. Natuurlijk zal dat niet "zomaar" gebeuren maar als de rechters denken dat getuigen onder druk hun verklaringen hebben aangepast is dat geen probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Of deze getuigen
[..]
vasthouden aan hun verklaring.
Dat ligt aan de situatie. Als de video kraakhelder is en niets aan de verbeelding overlaat natuurlijk wel, maar de meeste beveiligingsvideo's lijken wel opgenomen met een aardappel.quote:Tellen video beelden trouwens niet meer dan getuigenverklaringen?
Ik heb ook liever Tanja Overeemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die Overeem toch weer een veel slechter voorbeeld.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor gewoon de hele groep bestraffen met de hoogste straf die op het misdrijf staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef LXIV het volgende:
Wel slim om elkaar te beschuldigen. Want dan kan moeilijk bewezen worden wie nu wat gedaan heeft en gaat iedereen vrijuit! Daarom moet je mishandelingen of moord ook altijd groepsgewijs uitvoeren. Dan staat de politie en de rechterlijke macht volkomen machteloos.
Ho, ho. Denk aan de principes van de rechtstaat!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor gewoon de hele groep bestraffen met de hoogste straf die op het misdrijf staat.
Dan gaat het snel wel eens iemand praten ..
Het schijnt te kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ho, ho. Denk aan de principes van de rechtstaat!
bronquote:Badr Hari werd 'zwaar beledigd' tijdens Sensation White
Kickbokser Badr Hari heeft de recherche gezegd dat slachtoffer Koen Everink hem zwaar had beledigd en dat hij hem daarom heeft geslagen tijdens dansfeest Sensation in de Arena.
Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, zegt dat haar cliënt 'hels' werd toen een dronken Everink opmerkte dat (ex-voetballer Ruud) 'Gullit zeker geen geld meer had', suggererend dat Estelle Cruijff daarom een relatie met de vechtsporter was begonnen.
Volgens Ficq heeft Everink gezegd dat hij 'maar twaalf baco's' gedronken had. 'Al zou dat waar zijn: dat vind ik nogal wat,' zegt Ficq.
Slachtoffer Everink zegt via zijn raadsman Alexander de Swart dat hij 'helemaal niets' heeft gezegd tegen Hari. 'Hij kende die mannen in de box niet en heeft ze niet gesproken. Hij is ongeveer een kwartier in die skybox geweest en werd aangevallen toen hij van de wc kwam. Hij zegt dat hij lichtelijk aangeschoten was, maar had absoluut geen drugs gebruikt.'
Medeverdachte Fehrat Y. vindt dat Hari hem ten onrechte een hoofdrol in de schoenen schuift bij de mishandeling. Hij zegt dat hij Everink juist tegen Hari wilde beschermen, die hem schopte en sloeg. De politie heeft maandag nog een derde verdachte aangehouden, die gisteren weer is vrijgelaten. Ook die man wordt verdacht van poging tot doodslag op Everink, en zware mishandeling.
En ook steeds de verklaringen bij moet stellen. Van 'helemaal niets gedaan' naar 'alleen maar met de rug van de hand geslagen' naar 'toch geslagen omdat een dronken Everink hem beledigd heeft'.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Samson het volgende:
Bizar beroep, advocaat, mensen verdedigen waarvan je waarschijnlijk al weet dat ze schuldig zijn.
Geen poep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gezien de verwondingen van het slachtoffer acht ik het waarschijnlijk dat Badr Hari meer heeft gedaan dan alleen een klapje uitdelen met de vlakke hand.
Misschien op z'n ninjas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gezien de verwondingen van het slachtoffer acht ik het waarschijnlijk dat Badr Hari meer heeft gedaan dan alleen een klapje uitdelen met de vlakke hand.
Schuim der natie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Samson het volgende:
Bizar beroep, advocaat, mensen verdedigen waarvan je waarschijnlijk al weet dat ze schuldig zijn.
Badr wilde ook nog praten met Koen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook steeds de verklaringen bij moet stellen. Van 'helemaal niets gedaan' naar 'alleen maar met de rug van de hand geslagen' naar 'toch geslagen omdat een dronken Everink hem beledigd heeft'.
Vaak willen ze niet eens weten óf iemand de daad wel of niet gepleegd heeft. Het gaat er alleen maar om of dat te bewijzen is. Ik heb er niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Samson het volgende:
Voor Hari is dat reden genoeg. Ik geloof niet dat hij volledig uit het niets in elkaar is gebeukt. Hij zal wel zoiets gezegd hebben of tegen Hari aangelopen zijn en z'n drankje om hebben gestoten of zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als dat al een reden is er zo op los te slaan voor Hari....
Oh ja, dat zei hij de eerste week na het incident. Hij speelde wel blufpoker zeg. Tenzij hij 'praten' op zijn maffia's bedoelde om hem subtiel nog een extra bedreiging in het oor te fluisteren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Badr wilde ook nog praten met Koen.
Ja dat was een overduidelijke bedreiging, dat begrijpt iedereen behalve WS.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Badr wilde ook nog praten met Koen.
Hij was eerst toch zwaar aangeslagen dat hij er zonder iets mee te maken te hebben weer mee in verband werd gebracht? Even huilen in de media snik snik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook steeds de verklaringen bij moet stellen. Van 'helemaal niets gedaan' naar 'alleen maar met de rug van de hand geslagen' naar 'toch geslagen omdat een dronken Everink hem beledigd heeft'.
Uiteraard wilde hij hem een aanbod doen die hij niet kon weigeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat zei hij de eerste week na het incident. Hij speelde wel blufpoker zeg. Tenzij hij 'praten' op zijn maffia's bedoelde om hem subtiel nog een extra bedreiging in het oor te fluisteren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef Mylene het volgende:
Bénédicte Ficq, de advocaat van Badr, is te gast in Knevel & Van den Brink, om 23:00.
Tenzij zij iets weet wat wij (nog) niet weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ficq staat bekend als topadvocate, maar ik vind haar in deze zaak tot nu toe niet echt geweldig optreden.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar haar optreden tot nu toe is sowieso niet optimaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tenzij zij iets weet wat wij (nog) niet weten.
Je bedoelt haar optreden in de media? Hoe ze verder haar werk doet daar zien we natuurlijk weinig van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ficq staat bekend als topadvocate, maar ik vind haar in deze zaak tot nu toe niet echt geweldig optreden.
Je ziet het ook in de opstelling. "Schoon schip maken" doe je niet door alleen precies datgene toe te geven dat blijkbaar onbetwistbaar door bepaalde bewijsmiddelen wordt aangetoond. Maar goed, dat betreft eigenlijk ook haar optreden in de media.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je bedoelt haar optreden in de media? Hoe ze verder haar werk doet daar zien we natuurlijk weinig van.
Wel bijzonder verder, want in verkiezingstijd hebben ze normaal overal een mening over....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Minister Schippers heeft er geen oordeel over want het is onder de rechter.
Nog een liegebeest, mag ik ook zeggen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel weer een beter (en herkenbaar) optreden van Ficq vind.
Stuur hem een kaartje, in welke gevangenis verblijft hij??? dat is nergens bekend tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme Badr, zo zwartgemaakt door de media
Weet hij ook hoe het is om (te)neergeslagen te zijn, dat wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongelofelijk he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Buitendam het volgende:
Iedereen de tyfus in trappen en dan door een topadvocaat 'bijzonder gepassioneerd' worden genoemd.
Ik word ook zo'n figuur.
okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huis van bewaring in Nieuwegein.
Misschien tijd voor hem om humble pies te eten. Koekje van eigen deeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Weet hij ook hoe het is om (te)neergeslagen te zijn, dat wel.
Ik vind het optreden van Ficq helemaal niet goed (beter) Ik zal niet zeggen dat ze niet terzake kundig is, maar ik vind haar zeer onsympathiek overkomen. En dan kun je natuurlijk zeggen, ja maar het is niet haar taak om sympathiek over te komen, maar ze zit daar te ageren tegen de rol die de media speelt in dit verhaal. Ik denk dat ze de media op deze manier alleen maar meer tegen zich en ook tegen haar client in het harnas jaagt. Je zou dus kunnen stellen dat haar optreden van vanavond haar client geen goed gedaan heeft. Ze heeft haar werk dus niet goed gedaan. Mijn conclusie!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel weer een beter (en herkenbaar) optreden van Ficq vind.
Ze moet alleen niet met zo'n grote stelligheid verkondigen wat er allemaal wel en niet gebeurd is. Zelfs die advocaat van Everink zegt meestal goed "volgens mijn cliënt" of iets dergelijks. Ficq is al een aantal keren op haar woorden teruggekomen ('mijn cliënt heeft hier niks mee te maken') en dan is het nogal misplaatst om de dingen zo voor te blijven stellen alsof ze zelf bij de incidenten is geweest.
Ik vond haar optreden ook wel meevallen idd, maar wat zou haar motivatie zijn om in zo'n programma te gaan zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ze moet alleen niet met zo'n grote stelligheid verkondigen wat er allemaal wel en niet gebeurd is. Zelfs die advocaat van Everink zegt meestal goed "volgens mijn cliënt" of iets dergelijks. Ficq is al een aantal keren op haar woorden teruggekomen ('mijn cliënt heeft hier niks mee te maken') en dan is het nogal misplaatst om de dingen zo voor te blijven stellen alsof ze zelf bij de incidenten is geweest.
Mee eens. Ze heeft haar cliënt geen goede dienst bewezen hiermee, integendeel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het optreden van Ficq helemaal niet goed (beter) Ik zal niet zeggen dat ze niet terzake kundig is, maar ik vind haar zeer onsympathiek overkomen. En dan kun je natuurlijk zeggen, ja maar het is niet haar taak om sympathiek over te komen, maar ze zit daar te ageren tegen de rol die de media speelt in dit verhaal. Ik denk dat ze de media op deze manier alleen maar meer tegen zich en ook haar client in het harnas jaagt. Je zou dus kunnen stellen dat haar optreden van vanavond haar client geen goed gedaan heeft. Ze heeft haar werk dus niet goed gedaan. Mijn conclusie!
Hangt er vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt. Voor de slachtoffers is het immers prima als ze de boel verprutst.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het optreden van Ficq helemaal niet goed (beter) Ik zal niet zeggen dat ze niet terzake kundig is, maar ik vind haar zeer onsympathiek overkomen. En dan kun je natuurlijk zeggen, ja maar het is niet haar taak om sympathiek over te komen, maar ze zit daar te ageren tegen de rol die de media speelt in dit verhaal. Ik denk dat ze de media op deze manier alleen maar meer tegen zich en ook haar client in het harnas jaagt. Je zou dus kunnen stellen dat haar optreden van vanavond haar client geen goed gedaan heeft. Ze heeft haar werk dus niet goed gedaan. Mijn conclusie!
Omdat iedereen zijn conclusie al getrokken heeft n.a.v. publicaties in de media?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Afgezien van Wilders, die overal schijt aan heeft, is het goed gebruik om als onderdeel van de Tweede Kamer of het kabinet niets over lopende zaken te zeggen. Als je dat niet doet, geef je de verdachte ook munitie in een strafzaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
Minister Schippers heeft er geen oordeel over want het is onder de rechter.
Nog een liegebeest, mag ik ook zeggen
Komt Een Vrouw Bij De Knokker ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Toverheks het volgende:
Het is gewoon een soap, wanneer zal Reinout O de filmrechten gaan kopen......
Nou ja, wat ik al zei, ze ageert met name tegen de rol van de media, dus dat is toch schijnbaar belangrijk in deze zaak anders hoeft ze dat niet te doen. Maar ze doet het op een manier, die naar mijn mening alleen maar averechts werkt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat iedereen zijn conclusie al getrokken heeft n.a.v. publicaties in de media?
Het werkt averechts voor jou omdat jij dus al een conclusie hebt getrokken n.a.v. de berichten in de mediaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wat ik al zei, ze ageert met name tegen de rol van de media, dus dat is toch schijnbaar belangrijk in deze zaak anders hoeft ze dat niet te doen. Maar ze doet het op een manier, die naar mijn mening alleen maar averechts werkt!
Ik weet echt wel hoet het zit, maar';quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Afgezien van Wilders, die overal schijt aan heeft, is het goed gebruik om als onderdeel van de Tweede Kamer of het kabinet niets over lopende zaken te zeggen. Als je dat niet doet, geef je de verdachte ook munitie in een strafzaak.
Als lid van de Tweede Kamer of van het kabinet mag je met uitlatingen niet vooruitlopen op het rechterlijk oordeel. Als je dat wel doet, dan moet de rechter daar in beginsel rekening mee houden (in het voordeel van verdachte).
O dus jij bent van mening dat dit wel positief bij de media over is gekomen ...?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het werkt averechts voor jou omdat jij dus al een conclusie hebt getrokken n.a.v. de berichten in de media
Nou het feit dat haar cliënt heeft toegegeven bij bepaalde zaken betrokken te zijn geweest helpt ook wel.... het is niet zo dat er een onschuldig man door de media gecriminaliseerd wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het werkt averechts voor jou omdat jij dus al een conclusie hebt getrokken n.a.v. de berichten in de media
Ik vond haar nu wel oprecht verontwaardigd overkomen, in tegenstelling tot eerdere optredens. Alleen haar suggestieve houding ten aanzien van het drankgebruik van Everink kwam misplaatst en geforceerd over (ik vind persoonlijk een stuk of 12 baco's op een evenement van deze omvang en lengte zeer braaf en waarschijnlijk ver onder het gemiddelde van de overige mensen in die skybox).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het optreden van Ficq helemaal niet goed (beter) Ik zal niet zeggen dat ze niet terzake kundig is, maar ik vind haar zeer onsympathiek overkomen. En dan kun je natuurlijk zeggen, ja maar het is niet haar taak om sympathiek over te komen, maar ze zit daar te ageren tegen de rol die de media speelt in dit verhaal. Ik denk dat ze de media op deze manier alleen maar meer tegen zich en ook tegen haar client in het harnas jaagt. Je zou dus kunnen stellen dat haar optreden van vanavond haar client geen goed gedaan heeft. Ze heeft haar werk dus niet goed gedaan. Mijn conclusie!
Neuh, ik ben van mening dat er al dusdanig veel rellerige (komkommertijd) publiciteit is geweest dat het weinig nut heeft om met een velletje toiletpapier een overstroming op te gaan ruimen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
O dus jij bent van mening dat dit wel positief bij de media over is gekomen ...?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het leukste wat ik vandaag gelezen heb![]()
Is ook zo, maar het is haar taak om de andere kant van de zaak te laten zien en dat deed ze in mijn optiek redelijk, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het feit dat haar cliënt heeft toegegeven bij bepaalde zaken betrokken te zijn geweest helpt ook wel.... het is niet zo dat er een onschuldig man door de media gecriminaliseerd wordt.
12 Baco's is veel, maar idd, over wat voor tijdsbestek praten we?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik vond haar nu wel oprecht verontwaardigd overkomen, in tegenstelling tot eerdere optredens. Alleen haar suggestieve houding ten aanzien van het drankgebruik van Everink kwam misplaatst en geforceerd over (ik vind persoonlijk een stuk of 12 baco's op een evenement van deze omvang en lengte zeer braaf en waarschijnlijk ver onder het gemiddelde van de overige mensen in die skybox).
Heel slecht voorbereid door k&vdb ook. Ze hadden zijn eerdere veroordelingen, zijn vriendschap met Gwyneth en die foto van die Olivier moeten laten zien. Nu lieten ze die voor geld liegende feeks gewoon een zielig verhaaltje over arme Badr en de stoute liegende media (terwijl ze zelf liegt als beroep!) ophangen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een advocaat liegt niet voor zijn beroep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel slecht voorbereid door k&vdb ook. Ze hadden zijn eerdere veroordelingen, zijn vriendschap met Gwyneth en die foto van die Olivier moeten laten zien. Nu lieten ze die voor geld liegende feeks gewoon een zielig verhaaltje over arme Badr en de stoute liegende media (terwijl ze zelf liegt als beroep!).
Totdat hij nét iets te hard slaat. Of totdat hij nét de verkeerde treft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef Toverheks het volgende:
Conclusie, hij had gewoon zijn handen thuis moeten laten, een groot Sportman kan dat onder controle houden maar Badr is vaker de fout in gegaan en dat zal heus nog wel een keer gebeuren weer.
Geloof van 6 uur in de avond, tussendoor had hij nog een hapje gegeten en tot een uur of 3 in de nacht........quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
12 Baco's is veel, maar idd, over wat voor tijdsbestek praten we?
Als dat over een hele avond en nacht is, dan zijn de eerste drankjes allang weer door het lichaam verwerkt.
Dat hebben haar cliënt en zijn vriendin toch echt aan zichzelf te danken, als je net voor zo'n incident de media zo opzoekt en vervolgens iemand zo in puin trapt dan krijg je dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben van mening dat er al dusdanig veel rellerige (komkommertijd) publiciteit is geweest dat het weinig nut heeft om met een velletje toiletpapier een overstroming op te gaan ruimen.
Misschien had hij wel 24 baco's en weet-ik-veel-wat opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof van 6 uur in de avond, tussendoor had hij nog een hapje gegeten en tot een uur of 3 in de nacht........
Nee en Badr liegt ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een advocaat liegt niet voor zijn beroep.
Ook vader Estelle zoekt steeds de media op, dus houd ook hij het vuurtje brandend en niet op een positieve manier voor zijn bloedeigen dochter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben haar cliënt en zijn vriendin toch echt aan zichzelf te danken, als je net voor zo'n incident de media zo opzoekt en vervolgens iemand zo in puin trapt dan krijg je dat.
Sterker nog; ik denk dat als dit gebeurd was terwijl hij (nog) geen relatie met Estelle had, dat de andere slachtoffers dan niet eens aangifte hadden durven doen, want het feit dat het daardoor zo high-profile werd maakte het ook voor hen makkelijker om nu toch over de angst heen te stappen, want nu was er wel een kans dat hij veroordeeld ging worden.
Dat zeg ik niet, maar advocaten als leugenaars wegzetten getuigt van een behoorlijke domheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee en Badr liegt ook niet.
Hij zal ook heus wel wat gezegd hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien had hij wel 24 baco's en weet-ik-veel-wat op
Badr Hari zal echt niet de enige zijn die zijn gedrag een iets positievere swing probeert te geven.
Dat doet hij al jaren, die moet je gewoon met een korreltje zout nemen en verder negeren, niemand neemt die man serieus, als er iemand is die een schande voor de familienaam is, dan is hij het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook vader Estelle zoekt steeds de media op, dus houd ook hij het vuurtje brandend en niet op een positieve manier voor zijn bloedeigen dochter.
Fixed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar advocaten niet als leugenaars wegzetten getuigt van een behoorlijke domheid.
Alles wordt uit de kast gehaald om hem zo slecht mogelijk voor de dag te laten komen, en ik geloof echt wel dat het niet bij 1 klap is gebleven, denk dat hij aardig die man als boksbal heeft gebruikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien had hij wel 24 baco's en weet-ik-veel-wat op
Badr Hari zal echt niet de enige zijn die zijn gedrag een iets positievere swing probeert te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |