Ik ook jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pak Blackout vaak uit dat ding.
Geen idee, ik kan er sowieso niet mee omgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb bij mijn Book of Shadows ook een Liquid Eyeliner zitten. Is dat wat?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er sowieso niet mee omgaan.
Geen idee..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb bij mijn Book of Shadows ook een Liquid Eyeliner zitten. Is dat wat?
laat je vriend iets verzinnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maisjes even jullie hulp nodig:
Ik zoek een leuk huwelijkscadeau voor mijn schoonouders ze zijn morgen (ja morgen!) 36 jaar getrouwd maar ik zou niks weten om voor ze te kopen we gaan morgen al met zijn 5en uit eten dus dat valt ook af.
Ze gaan binnenkort waarschijnlijk wel verhuizen, misschien is het dan leuk om ze een cadeaubon/tegoedbon te geven daarvoor maar wat dan?
badrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Swarte: Cadeaubon van IKEA![]()
[ afbeelding ]
en dat. Bosje bloemen eventueel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
36 jaar is toch geen rond getal? daar hoef je toch geen kado voor te kopen?
Gij goeden dochter!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en een sms hebben ze gekregen. Allebei!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en een sms hebben ze gekregen. Allebei!
Mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Die foto maakten wij met de 25e trouwdag, met broertjes afgesproken in de stad. Il zei nog, let op je kleren. Kwam de jongste aan in een shirt vol vlekken en coupe windhoos aankakken
en dan gaan zitten en KRAKquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zak op mn kont waar precies iphone in past, SCORE
Nah, het zit helemaal bovenaan bij d'r onderrug waar je riem zeg maar hoort te zitten.quote:
en dat weet jij omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nah, het zit helemaal bovenaan bij d'r onderrug waar je riem zeg maar hoort te zitten.
t is dr vriendjequote:
mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
Serieus gaat mijn ex uitgerekend vandaag smsen dat hij spijt heeft en mij gister in de stad heeft gezien en dat hij een fout gemaakt heeft blablabla![]()
Ik heb het toch echt gehad met die jongen en dat hij dat vandaag stuurt terwijl ik dalijk naar die jongen van gister ga
En je eet lekker vandaag en morgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
hallon, ik ben bleiblei en ik ben een sukkel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mannen
(ja, ik ben SQ en ik ben te lui om uit te loggen)
had ie dan maar eerder moeten bedenken toch! voordat ie het uitmaakte ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
Serieus gaat mijn ex uitgerekend vandaag smsen dat hij spijt heeft en mij gister in de stad heeft gezien en dat hij een fout gemaakt heeft blablabla![]()
Ik heb het toch echt gehad met die jongen en dat hij dat vandaag stuurt terwijl ik dalijk naar die jongen van gister ga
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mannen
(ja, ik ben SQ en ik ben te lui om uit te loggen)
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
hallon, ik ben bleiblei en ik ben een sukkel.
Heb ik ook gezegd en hij bleef maar bezigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
had ie dan maar eerder moeten bedenken toch! voordat ie het uitmaakte ofzo.
en oe welke jongen tell me more
wat een sukkol, ik ga even teruglezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd en hij bleef maar bezigheb nu het afgekapt (dalijk zit ik bij die andere jongen krijg ik opeens weer zo'n sms had ik geen zin in) voor vandaag. Wil het wel uitleggen maar hij krijgt geen kans meer.
Van die andere jongen staat eind vorige topic zit mobiel en bij vriendin dus ga nu weer gezellig doen
Moest dit even kwijt
Typischquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
Sneue gevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
ja hequote:
penisnijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Typisch. En ik weet precies waarom hij je terug wil
. Wat een slappe zak.
Echt niks dat mee zit vandaag he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
Een uur wachttijd bij de kapper. Nee bedankt
Zonde van de ijsjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja he
[..]
penisnijd
Vrouwen hebben dat overigens ook
En daarom pak ik nú ook een biertje om het met jou te vierenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef bleiblei het volgende:
ik moet zeggen dat ik nog geen verkansie gevoel heb. Iedereen is net weer begonnen met school en werk
Haha, dat had ik met de vorige hittegolf ook idd. Alleen had ik de dag ervoor al waterijs gehaald en kwam ik toen voor het dropijs. Dus ik vond het niet zo erg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:43 schreef bleiblei het volgende:
alle ijsjes waren zondag uitverkocht bij de jumbo behalve de dropijsjes
Priemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En daarom pak ik nú ook een biertje om het met jou te vieren![]()
*plop*
Ik heb nog een week! Onze meet is de afsluiting van mijn vakantie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef bleiblei het volgende:
ik moet zeggen dat ik nog geen verkansie gevoel heb. Iedereen is net weer begonnen met school en werk
Juup is beter dan Dors.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmmm bier
En nog gewoon juupkes in huis hebben![]()
Omdat het kan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
En waarom faalt fb nog steeds*paniek*
Nee hoor; ik pas me aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juup is beter dan Dors.
But, beer is beer!
(ohnee, ik zeg dit tegen nen Belg)
heineken pisquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor; ik pas me aan.Alleen géén heineken. Das geen bier; das pis.
Jij bent een grotere fokbaas dan bbquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:48 schreef bleiblei het volgende:
ik ga toch ff uitloggen want bb heeft die vervelende quotemeldingen en de BUY EVERYTHING banners
dat soberso. Al was dat ooit dit dat lang geleden heel andersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent een grotere fokbaas dan bb
if beer = nicequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Maar juup; bavaria; grolsch; hertdog jan; dit dat alles
if(beer == true){quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
in 2006... toen ik hier es kwam kijken vanwege mijn ex...
Loser-exquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Want want want? Vertel details dit dat alles
![]()
ik heb allemaal prenatal gezanik steeds op FBquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nu al wekenlang elke keer weer een verloving rechtsbovenin bij fb staan.
Mensen, stop eens met al dat verloven!
quote:
NEEE lees verderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Toen hapte je nog
En zeer mooien nick. Wat jammer dat je die niet meer gebruikt
![]()
D'aww.... dissapointed i izquote:
Ooooo gij stalker ex gijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
dat ben ik niet, da's de chick waar hij me voor dumpte.
En hij vertelde via MSN dat zij een topic had geopend.
En toen ging ik kijken en registreren en toen leerde ik bb kennen dit dat alles
quote:Vakantiemaaltje: kip, patat en appelmoes! #lekker! Volgende week įevapįiįi, ajvar en razniįi!
neen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo gij stalker ex gijWel een mooien liefdesverhaal. Ik zou het ook op de trouw laten vertellen
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nichtje doet interessant op FB
[..]
quote:
quote:
Nee, vandaag ben ik echt ontzettend hard toe aan weekendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt niks dat mee zit vandaag he?
of aan verkansie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, vandaag ben ik echt ontzettend hard toe aan weekend.
Joe lurv meequote:
D'awww.... Ik zou ook aan het bier gaan; het helptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, vandaag ben ik echt ontzettend hard toe aan weekend.
Daar was ik ook nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want je was niet naar turkije geweest, het was enen leugen
Bingo!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, canarische eilanden was jij geweest
nou, da's ook mooi!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
Ja, ik heb gekozen voor een rijbewijs ipv verkansie. En nu kan ik wel mooi een nieuwen pc kopen, dat is ook hard nodig.
jullie gaan kankerhard balen. Ik zou m'n trouwring extra opzichtig dragen als ik jou wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wij gaan MISSCHIEN naar turkije..............................Keertje goeikoop op verkansie endezulks. Maar eik zijn we helemaal geen resort mensen.
rijbewijsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
Ja, ik heb gekozen voor een rijbewijs ipv verkansie. En nu kan ik wel mooi een nieuwen pc kopen, dat is ook hard nodig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie gaan kankerhard balen. Ik zou m'n trouwring extra opzichtig dragen als ik jou was
NEE IDD NIET JANKEN JIJ GVD!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Mss het volgende:
Ja precies. En ik ben in januari geweest, dus ik mag eigenlijk ook niet klagen.
yes you will!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik wil gwoon ergens naartoe waar het niet te duur is en gewoon aan zwembad hangen. Keertje niks doen. Onze verkansies zijn altijd veel te druk. En vooral nu met mega drukte op werk en thuis nog vanalles... wil ik eik gewoon lui zijn en niksen.. Maar ik denk dat ik idd alsnog ga balen. Ga ik 1ste dag super vinden en 2de dag mij al vervelen... Ofzo...
![]()
Jawelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Mss het volgende:
Ja precies. En ik ben in januari geweest, dus ik mag eigenlijk ook niet klagen.
Het is privéquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEE IDD NIET JANKEN JIJ GVD!!!
pehehe
Ik haat bevestigingquote:
beetje oefenen, beetje schade rijden, gaat vanzelfquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan alleen écht niet rijden in een benzinebak.
Een vangrailtje meepikken ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beetje oefenen, beetje schade rijden, gaat vanzelf
Irritant is dat he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer. Kut fb.. Ik zie meldingen voorbij komen maar nergens de reacties... Komop zuckerberg. Fix je shizzle eens man.
Dat zie ik bij mij hendig nog es gebeuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
befobbeld, of een zijspiegel...![]()
loser ex; was ook skjoe's ex. Ze wilde sensatie ende spanning lezen van et andere ex-wijffiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben confused door het topic dat Skjoe liet zien.
Wie ben jij dan?
Of heb je daar heul niet gepost?
Of heb ik het gewoon niet gezien?
Dus ze heeft heul zelf niet gepost en een goeden rel geregeld?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
loser ex; was ook skjoe's ex. Ze wilde sensatie ende spanning lezen van et andere ex-wijffie
Jup iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ze heeft heul zelf niet gepost en een goeden rel geregeld?
Teleurstellend
Jij hebt daar toch ook wel een krasschuur he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup idd![]()
Kom... Laten we naar de krasschuur gaan
Wait. Jij bent bevriend geweest met skjoes ex??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de loserex ben ik nog wel eens bevriendachtigiets mee geweest toen ze nog samen met die vent was whehe. Mooi topic, was ik vergeten dat dat bestond
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch ook wel een krasschuur he?
En het nietpistoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zal de mesjes speciaal voor je klaar leggen
ik heb pas nog sushi gegeten met hem en z`n nieuwe liefdequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait. Jij bent bevriend geweest met skjoes ex??
Het is 1 en al gelinkt hier !!!!11!1!1!
Die heb ik nietquote:
Love ya honniequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik nietmaar heb nog wel wat botte scharen voor je
Maar je hebt nooit afgesproken met skjoe erbij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik heb pas nog sushi gegeten met hem en z`n nieuwe liefde
nein toen kende ik hem nog nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit afgesproken met skjoe erbij?
Gemiste kansquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nein toen kende ik hem nog niet
Jij moest toch nog werken morgen?quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij moest toch nog werken morgen?
Welkon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JaDus?
Ik ga ook netjes op tijd naar bed
Ben chick flick aan het kijken
Under the tuscan sun. Met Christina en Addison die een lesbo koppel zijn joh !!!quote:
En jij maar denken "DAT KLOPT HEUL NIET"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Under the tuscan sun. Met Christina en Addison die een lesbo koppel zijn joh !!!Ok ze hebben bijrol; maar dan nog
Ja dat vooral ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij maar denken "DAT KLOPT HEUL NIET"
Zou ik denken tenminste
IK HEB GELOPEN WAAR HUN VOETEN OOK GELOPEN HEBBEN EINZquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja het is wel grappig want ze zijn nu in florence.. en dan denk ik OMG IK LIEP DAAR OOK JOHHHHH DAAR HEBBEN ZE GEFILMD EN ALLESSSDat ook dus
NU VOEL IK ME OOK EEN BEETJE BEROEMD JOH !11!!1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB GELOPEN WAAR HUN VOETEN OOK GELOPEN HEBBEN EINZ
Dat mag niet. Ik voel me nu te goed voor het voetvolkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG IK WIL EEN HANDTEKENING VAN PRIEM!
OP JE TETTERS!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG IK WIL EEN HANDTEKENING VAN PRIEM!
IK WEET NIET OF DAAR WEL GENOEG RUIMTE ISquote:
VOOR PRIEM IS ER ALTIJD PLEK!!!!!11111111quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WEET NIET OF DAAR WEL GENOEG RUIMTE IS![]()
![]()
![]()
Bij jou kan ze er tenminste nog kusjekroel en EINZ enzo bijschrijvenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
[..]
VOOR PRIEM IS ER ALTIJD PLEK!!!!!11111111
D'uh !! Vooral nu ik beroemd benquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
[..]
VOOR PRIEM IS ER ALTIJD PLEK!!!!!11111111
Pahhehehe...........quote:
WHAAA Ik zei het ook op die manier... luidop...quote:
Leuke jurkjes hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef RenRen- het volgende:
KIP, wat heb je mij, fiets en mijn moeder aangedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je googelt op ermagerd krijg je ditSCHAAR VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
JAAAAAAquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaalMisschien mag ik van mijn tassengeld ook wel 100 jurkjes kopen
Wacht, ik maak een kleine *kuch* selectiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAAAA
Hulp nodig met uitzoeken ?Ik heb inmiddels 2 binnen.... van de 8 die ik leuk vind bij topvintage
Jaaaaaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, ik maak een kleine *kuch* selectie
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je googelt op ermagerd krijg je ditDe fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan zij wel charmant op de foto staan?
allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-teal-vintage-dress
Dezon. Of in het zwart.
http://topvintage.nl/nl/v(...)abilly-evening-dress
Of in het rood.
http://topvintage.nl/nl/v(...)etro-jurk-bloem-roze
Maar deze past niet bij de tetten.
topvintage.nl/nl/vintage-retro/steady-clothing-lana-dress-black
Of dezon.
Of deze.
Verder kan ik heel goed keuzes maken en heb ik heel veel zin in morgen want dan kan ik vast ook heel goed kiezen![]()
![]()
okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, geef me dan 200 euro, jij werkt fulltime
Ik blijf bij je hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oke
maar dan wel onder voorwaarden.
Alles behalve de hawaiiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef RenRen- het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-teal-vintage-dress
Dezon. Of in het zwart.
Of in het rood.
Maar deze past niet bij de tetten.
topvintage.nl/nl/vintage-retro/steady-clothing-lana-dress-black
Of dezon.
Of deze.
Verder kan ik heel goed keuzes maken en heb ik heel veel zin in morgen want dan kan ik vast ook heel goed kiezen![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alles behalve de hawaii![]()
![]()
Was I any help?
Dat wordt lolligquote:
Worden we dan K8?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren, die eerste en dan aandoen naar de Meet
Dat is voorwaarde 1 ja.quote:
K3 tot nu toe, maar we mikken ook nog op de Spice Girls ofwel vrouwelijke Abba.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt lollig
[..]
Worden we dan K8?
Ik vind hem ook zo cutequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stippen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
K3 tot nu toe, maar we mikken ook nog op de Spice Girls ofwel vrouwelijke Abba.
Maar als Fiets ook een mooien jurk aantrekt gaan we wel richting een grotere groep. De Kelly Family ofzo
Ok ok...quote:
Mhh, dat weet ik niet. Ik let daar nooit zo op want dat is niet echt een probeem bij mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zo cuteMaar ik denk ook daar dat er geen tittyspace is
Goeden plan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]!!! Ik denk wel dat ik een jurk heb die hij aan kan...
Die zwarte ben ik sowieso met je eens, vind het heel veel geld voor hoe basic de jurk is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok...
Eerlijk antwoord:
1ste en 2de vind ik wel wat weg hebben van elkaar... Daar zou ik 1 van schrappen. Ikzelf vind de 2de wat 'chicer'. Wanneer zou je de jurk dragen? Ook gewoon zomaar? Of echt bij feestgelegenheden? Die eerste zou ik - bijvoorbeeld - nog wel naar mijn werk durven draven; die 2de vind ik te chic en ik ken mezelf; dan hangt ie nutteloos in mijn kastZonde...
De hawaii is gewoon mijn ding niet dus daar kan ik niks over zeggen.
De zwarte jurk is behoorlijk 'standaard' imhoDus ikzelf vind het te prijzig voor de jurk die je er 'maar' voor kijgt.
De laatste is geweldig want bolletjes
Alhoewel ik me afvraag wat voor invloed ik heb; want ik ken mezelf als het om jurken gaatHeb altijd een reden maar meestal overheerst het: JA MAAR IK WIL EM TOCH gevoel
Zo truequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en speciaal voor Priem:
[ afbeelding ]
Zomaar, ik ga niet naar kantoor en ik heb eigenlijk ook nooit feestjes, dus het moet leuk genoeg zijn voor gewoon over straat enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok...
Eerlijk antwoord:
1ste en 2de vind ik wel wat weg hebben van elkaar... Daar zou ik 1 van schrappen. Ikzelf vind de 2de wat 'chicer'. Wanneer zou je de jurk dragen? Ook gewoon zomaar? Of echt bij feestgelegenheden? Die eerste zou ik - bijvoorbeeld - nog wel naar mijn werk durven draven; die 2de vind ik te chic en ik ken mezelf; dan hangt ie nutteloos in mijn kastZonde...
De hawaii is gewoon mijn ding niet dus daar kan ik niks over zeggen.
De zwarte jurk is behoorlijk 'standaard' imhoDus ikzelf vind het te prijzig voor de jurk die je er 'maar' voor kijgt.
De laatste is geweldig want bolletjes
Alhoewel ik me afvraag wat voor invloed ik heb; want ik ken mezelf als het om jurken gaatHeb altijd een reden maar meestal overheerst het: JA MAAR IK WIL EM TOCH gevoel
Denk dat je ook met die 2de veel inkijk creëert idd....... Zou iemand hem al gekocht hebben en foto van gepost hebben? *zoekt op fb*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zomaar, ik ga niet naar kantoor en ik heb eigenlijk ook nooit feestjes, dus het moet leuk genoeg zijn voor gewoon over straat enzo.
Die standaard jurk, heb je misschien gelijk in, maar ik heb geen basic jurk omdat die eigenlijk altijd te klein zijn rond mijn tieten, en ik denk dat deze wel zou passen. Dus wat dat betreft... Is het misschien wel een goede keus...
Ik heb hier wel wat aanGa ik noteren. Ik wil ook niet te veel inkijk. Ik heb nu twee fifties-jurken en ze hebben dan zo veel inkijk dat het bijna genant is
Volgens mij nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk dat je ook met die 2de veel inkijk creëert idd....... Zou iemand hem al gekocht hebben en foto van gepost hebben? *zoekt op fb*
DIE EERSTE DOEN EINZ!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Maar dan zijn de eerste en de laatste de veiligste keuzes denk ik
Ahhhhh dan snap ik de keuze welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zomaar, ik ga niet naar kantoor en ik heb eigenlijk ook nooit feestjes, dus het moet leuk genoeg zijn voor gewoon over straat enzo.
Die standaard jurk, heb je misschien gelijk in, maar ik heb geen basic jurk omdat die eigenlijk altijd te klein zijn rond mijn tieten, en ik denk dat deze wel zou passen. Dus wat dat betreft... Is het misschien wel een goede keus...
Ik heb hier wel wat aanGa ik noteren. Ik wil ook niet te veel inkijk. Ik heb nu twee fifties-jurken en ze hebben dan zo veel inkijk dat het bijna genant is
Jij bent bevooroordeeld!quote:
Ik heb wel een standaard jurkje, maar die is heel kort.. Maar er is vast ergens een standaard jurkje van 40/50 euro met mijn maten. En afvallen natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhh dan snap ik de keuze welTjah voor een 10tje past een standaard jurkje me wel met mijn standaard maten; dus dan kan ik daar niet zo over oordelen idd
Maar als zoiets al moeilijk te kopen is voor je; is deze misschien wel nét een goeie jurk voor je
ja doe gewoon maar een buy all tze dresses![]()
![]()
Ja maar ik kom niet naar de meet dus Ren moet hem kopen want dan zijn jullie alsnog k3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
K3 tot nu toe, maar we mikken ook nog op de Spice Girls ofwel vrouwelijke Abba.
Maar als Fiets ook een mooien jurk aantrekt gaan we wel richting een grotere groep. De Kelly Family ofzo
Nope kan niks vinden helaas....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Maar dan zijn de eerste en de laatste de veiligste keuzes denk ik
Modellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope kan niks vinden helaas....
Serieus er zitten sommige bij waar de jurk echt totaal absoluut niet bij past![]()
Bijvoorbeeld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imho zijn haar tetters veul en veul te groot voor die jurk. Heb het idee dat ze na 5 stappen er al uit vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik ook vreselijk
Naja en zo kan ik er nog wel wat kopiëren
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
This post is useless without pics.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag afgelopen week een foto van een wijf ( iets anders kan ik er niet van maken) die een bloesje showde op zo'n facebookpagina van een bedrijf. Ik schrok er gewoon een beetje van zo lelijk
Als ik dat bedrijf was had ik het verwijderd
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imho zijn haar tetters veul en veul te groot voor die jurk. Heb het idee dat ze na 5 stappen er al uit vallenWhat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik ook vreselijk
Naja en zo kan ik er nog wel wat kopiëren
Lol. Nee.Ookal enk ik dat die tweede jurk nergens goed bij staat
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imho zijn haar tetters veul en veul te groot voor die jurk. Heb het idee dat ze na 5 stappen er al uit vallenInderdaad niet zo heel mooi bij deze vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik ook vreselijk
Naja en zo kan ik er nog wel wat kopiërenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
U riep?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef RenRen- het volgende:
KIP, wat heb je mij, fiets en mijn moeder aangedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja !! Dat denk ik nu ook ! Ik kan me niet inbeelden bij wíe die 2de jurk goed moet staan... Echt nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
What.
Lol. Nee.Ookal enk ik dat die tweede jurk nergens goed bij staat
Pehehehe my thoughts iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Best een goeien vent in die film. Ik zit ook die Onder De Toscaanse Zon te kijken
MAAR DUURquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef RenRen- het volgende:
Een petticoat is eigenlijk best wel tof.
ik hou helemaal niet van Italianen, maar die is echt goed te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat
De
Fuck
Ik klikte hem alleen aan om aan te geven dat ik zulke inkijk niet wil, maar jezus, ik snap wel dat mannen je zogenaamd complimenten geven als je dit draagt. Ze willen e allemaal tussen de lakens
no Hell no! en dan die reactie eronder: looking good brrrrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5319175166489&type=1
Klikken op eigen risico. Opgewarmd lijk
Pehehehe juuuup... En serieus 1 (oudere) vrouw... Gewoon een goed lijf hoor.. Heeft vlg mij alle jurken gekochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zitten ook echt veel van die hippe 45+ers (optioneel met een pittig kort kapsel) bij
doet me hier aan denken qua blikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5319175166489&type=1
Klikken op eigen risico. Opgewarmd lijk
Inderdaad duur! Zu je zoiets zelf kunnen maken? Het is niet zo dat ik tijd op handen heb ofzo....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MAAR DUURik zat er voor te kijken voor de rock n roll meeting; maar ik dacht dat ie maar een tientje was ofzo... Dan vond ik het wel geinig... Maar anders ga ik die nooit aandoen joh
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:52 schreef RenRen- het volgende:
Ohai i present you.. MY BOOBEHSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat
De
Fuck
Ik klikte hem alleen aan om aan te geven dat ik zulke inkijk niet wil, maar jezus, ik snap wel dat mannen je zogenaamd complimenten geven als je dit draagt. Ze willen e allemaal tussen de lakens
In d'r kousenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai i present you.. MY BOOBEHS
vrijgezelle treurige 35+ wijven dragen dat soort dingen op die manier. Of Poolse hoertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat
De
Fuck
Ik klikte hem alleen aan om aan te geven dat ik zulke inkijk niet wil, maar jezus, ik snap wel dat mannen je zogenaamd complimenten geven als je dit draagt. Ze willen e allemaal tussen de lakensKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja maar de meeste italianen zijn ook echt gewoon lelijk... Serieusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet van Italianen, maar die is echt goed te doen
Goeie kraaiepootjes ook rond zijn ogen
Ik heb er één.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MAAR DUURik zat er voor te kijken voor de rock n roll meeting; maar ik dacht dat ie maar een tientje was ofzo... Dan vond ik het wel geinig... Maar anders ga ik die nooit aandoen joh
Owjah !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien omdat haar lijf wat meer overeenkomsten heeft met dat van mij en ze volgens mij geen petticoat eronder draagt..
Maar ik heb er net 1 gekocht
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Dit is geen inkijk, dit is hoerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat
De
Fuck
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
I HAVE A JEALOUS + PICquote:
tijd op handen? Wasda?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Inderdaad duur! Zu je zoiets zelf kunnen maken? Het is niet zo dat ik tijd op handen heb ofzo....
van die harige zwetende enge stinkerdsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar de meeste italianen zijn ook echt gewoon lelijk... Serieus
Maar áls er een goeie tussen zit. Dan is het ook écht een goeie
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind deze dus mwah:
Maar toen zag ik een foto op facebook en dacht ik HEBBEN
Nope is zonder petticoat idd... Wel lieflijk zoals jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien omdat haar lijf wat meer overeenkomsten heeft met dat van mij en ze volgens mij geen petticoat eronder draagt..
Maar ik heb er net 1 gekocht![]()
Omg zie mij een compliment geven joh
Geen opleiding enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tijd op handen? Wasda?
En jij gaat toch niet naar school nu, dan kun je toch wel aanklooien? Of mis ik iets?
Opheffingsuitverkoop bij een winkel die ze heeft.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind deze dus mwah:
Maar toen zag ik een foto op facebook en dacht ik HEBBEN
2 tips, ga niet met zo'n bibliotheekhoofd op de foto staan en knijp je vuistjes niet zo in elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien omdat haar lijf wat meer overeenkomsten heeft met dat van mij en ze volgens mij geen petticoat eronder draagt..
Maar ik heb er net 1 gekocht
Maar jij bent veel toffer dus dat gaat goed komen
Leuke jurk!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Agree. Maar de bh eronder tonen... Dan doe je net zo goed geen shirt aan imhoquote:
Ik denk dat ze het vooral koud hadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 tips, ga niet met zo'n bibliotheekhoofd op de foto staan en knijp je vuistjes niet zo in elkaar
Leuke jurk!
NEE IK BEN NIET LIEFLIJK IK BEN LELIJK ZOMG KIJK HOE LELIJK IK BENquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope is zonder petticoat idd... Wel lieflijk zoals jij![]()
Omg zie mij een compliment geven joh
Ja, maar dat ligt dan vooral aan een aantal factoren.quote:
heb je een naaimachine? Gewoon tutorial bekijken en aanklooien met cheap ass stofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen opleiding enzo![]()
Ja, ik ga dus veel cursussen doen, en misschien wat webdesignklusjes en tekenklusjes, als ik al wat krijg. Als niet, dan tijd
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt dan vooral aan een aantal factoren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Opheffingsuitverkoop bij een winkel die ze heeft.
Maar hij ligt in Utrecht en ik ben in Amersfoort. Heb ook maar 1 jurk waar hij onder kan, dat is dan weer een beetje jammer.
Het ging me ook vooral om de jurkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 tips, ga niet met zo'n bibliotheekhoofd op de foto staan en knijp je vuistjes niet zo in elkaar
Leuke jurk!
Except it gij leuk ding gijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEE IK BEN NIET LIEFLIJK IK BEN LELIJK ZOMG KIJK HOE LELIJK IK BEN
Zie mij niet met complimenten om kunnen gaan
dat is gewoon hoereren van je lichaam. Als je een goed passend kledingstuk aan hebt waar niets uitpuilt en wat goed zit. Is inkijk niet genant.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree. Maar de bh eronder tonen... Dan doe je net zo goed geen shirt aan imho
leerteams? Mijn god, dat klinkt echt als onderbouw middelbare schoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en mijn opleiding begint alvast weer goed. Er zijn 40 leerteams, waarvan er bij 2 geen docent staat. Ik zit natuurlijk in 1 van die 2.
Ik denk dat mijn moeder er eentje heeft, die mag ik vast wel gebruiken. Eerst leren gebruikenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je een naaimachine? Gewoon tutorial bekijken en aanklooien met cheap ass stof
Ik vind dit ook gewoon ergquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree. Maar de bh eronder tonen... Dan doe je net zo goed geen shirt aan imho
Gij snapt gijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is gewoon hoereren van je lichaam. Als je een goed passend kledingstuk aan hebt waar niets uitpuilt en wat goed zit. Is inkijk niet genant.Ook met een flinke maat meer kan je gewoon mooie inkijk hebben. Dat kan ook met een B-cup. Zolang alles maar goed zit.
Ah tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder er eentje heeft, die mag ik vast wel gebruiken. Eerst leren gebruiken
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik lees alleen maar excuses....
![]()
De petticoat moet je erbij kopen he, die is niet inbegrepen bij de jurk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ging me ook vooral om de jurk.
En als de petticoat eraf kan wordt die ineens wel wat draagbaarder![]()
Ik heb een jurk met petticoat, precies 1 keer gedragen. Maar die was 15 euro bij de New Look in Engeland
. Wel mooien jurk
Maargoed, ik hoefde geen nieuwe jurk.
Zo voelt het soms ook een beetje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leerteams? Mijn god, dat klinkt echt als onderbouw middelbare school
Nog beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee maar, ik heb nu dus geen foto. Wil ik best een keer voor je maken hoor.
[..]
De petticoat moet je erbij kopen he, die is niet inbegrepen bij de jurk.
[..]
Zo voelt het soms ook een beetje.
Gewoon 12 bestellen bij jouw moeder voor alle SHJN SC-ersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij snapt gijmaar je bent een man dus dat had ik wel verwacht
Goffer maarrrrr..... mijn mams kan keiiiigoei met naaimasjien overwegWaarom heb ik dit niet eerder overweegt. Ik ga mams vragen of ze petticoat kan maken
Mams zegt zooooo vaak dat ze vroeger heel veel vintage jurken had mét petticoats enzo. Vast dat ze ergens nog wel iets heeft liggen
![]()
*gaat mailen nu meteen dit dat alles*
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder er eentje heeft, die mag ik vast wel gebruiken. Eerst leren gebruiken
[..]
Ik vind dit ook gewoon ergZelf kijk ik altijd of het er nog mooi uitziet van boven, niet half uitpuilend en ranzig, dan is het goed
Die van ons komt OF uit de oertijd, OF uit 1986quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah tof!
Ik ga er morgen voor het eerst echt mee aan de slag (met proberen en mee leren omgaan dus he)
Ik ga kijken of ik dan een kussentje of een mini knuffeltje kan maken voor mijn nichtje
torselet? Of tettenafplakkers?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is zo een blauwe jurk waar iedereen of zichtbare tepels, of een zichtbare bh in heeft
ZEER goeien ideequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon 12 bestellen bij jouw moeder voor alle SHJN SC-ers
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is zo een blauwe jurk waar iedereen of zichtbare tepels, of een zichtbare bh in heeft
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
This post is useless without pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Welkeen !! Picquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
als ik zie wat sommige mannen leuk vinden heb ik weinig hoop voor de mannen in den wereld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij snapt gijmaar je bent een man dus dat had ik wel verwacht
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte wat je bedoelde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Except it gij leuk ding gij
OR I WILL FORCE MY COMPLIMENTS UPON THEE
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze heb ik dus in kersen. En ik wou hem eerst in groen kopen maar toen zag ik dát dus ook. Bij die kersenjurk zie je het niet omdat het gecamoufleerd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door het stiksel idd
Buffalo BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die laatste oma
Die ander is gewoon de vorm van de cups, da's wel een beetje jammer....Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Accept idd... misschien had ik bij 2 biertjes moeten stoppen iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte wat je bedoelde.
Wel de goede Engelse woorden gebruiken de volgende keer, haha.
Die viel me ook al op! Ik dacht, waarom maak je dan een foto, maar zou dat een jurkfout zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIE LAATSTE BEDOEL IK DUS !quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Buffalo Babe
En die laatste oma
Die ander is gewoon de vorm van de cups, da's wel een beetje jammer....
best een goed lichaam, maar dat hoofdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE LAATSTE BEDOEL IK DUS !
Ik zweer dat ze praktisch al de jurken heeft....seriously![]()
Dat je vriendin je zwanger maakte en dat ze je toen dumpte en dat je toen maar naar italie ging?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat in die film met die pot heb ik vandaag serieus meegemaakt![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je vriendin je zwanger maakte en dat ze je toen dumpte en dat je toen maar naar italie ging?
hehehehe, nee, dat niet, hehehehe. Niet bij mij dus en niet vertrokken naar Italiëquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je vriendin je zwanger maakte en dat ze je toen dumpte en dat je toen maar naar italie ging?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, nee, dat niet, hehehehe. Niet bij mij dus en niet vertrokken naar Italië
Maar best een Bold and the Beautifull waardig verhaal was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |