Als je gaat samenwonen teken je samen een contract, maar dat snap je niet, geeft ook nietquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
zal wel komen omdat je het bij hem verpest hebt
En dat telefoon abbonement dan? Dat is gewoon dom.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je gaat samenwonen teken je samen een contract, maar dat snap je niet, geeft ook niet
-edit-quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef Jett het volgende:
[..]
En dat telefoon abbonement dan? Dat is gewoon dom.
kijk das dan wel weer aardigquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ow ja... hij deed het niet om me te naaien
Als je samenwoont en uit elkaar gaat, moet je dat bij de woningstichting kenbaar maken dan komt het contract alleen op zijn naam te staan. Daar moet hij wel zijn handtekening onder zetten. Dit is kennelijk niet gebeurd dus je hebt geen poot om op te staanquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn loser-ex dus heeft mn fucking telefoonabbo afgesloten (stond op zijn naam i.v.m. studentenkorting) en wil nu de huur hebben voor de maanden dat hij nog in ons huis woont, terwijl ik allang ergens anders woon (ja samen contract getekend...)
Ow ja... hij deed het niet om me te naaien
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef weasel85 het volgende:
Hoe oud ben je dan badass?
gewoon benieuwd hehe :p
Ik huur niet via de woningstichting maar particulier.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je samenwoont en uit elkaar gaat, moet je dat bij de woningstichting kenbaar maken dan komt het contract alleen op zijn naam te staan. Daar moet hij wel zijn handtekening onder zetten. Dit is kennelijk niet gebeurd dus je hebt geen poot om op te staan
Toch is het dom.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Das nog het minste probleem, ik heb al een nieuwe en hij moet nog tot januari betalen
Dan ben ik bang dat je de lul bentquote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik huur niet via de woningstichting maar particulier.
We hadden wel geregeld dat het op zijn naam zou komen, maar hij heeft gewoon niet getekend
I guessquote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
tricky... Is dit the after-fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |