Ik ook jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pak Blackout vaak uit dat ding.
Geen idee, ik kan er sowieso niet mee omgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb bij mijn Book of Shadows ook een Liquid Eyeliner zitten. Is dat wat?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er sowieso niet mee omgaan.
Geen idee..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb bij mijn Book of Shadows ook een Liquid Eyeliner zitten. Is dat wat?
laat je vriend iets verzinnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maisjes even jullie hulp nodig:
Ik zoek een leuk huwelijkscadeau voor mijn schoonouders ze zijn morgen (ja morgen!) 36 jaar getrouwd maar ik zou niks weten om voor ze te kopen we gaan morgen al met zijn 5en uit eten dus dat valt ook af.
Ze gaan binnenkort waarschijnlijk wel verhuizen, misschien is het dan leuk om ze een cadeaubon/tegoedbon te geven daarvoor maar wat dan?
badrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Swarte: Cadeaubon van IKEA![]()
[ afbeelding ]
en dat. Bosje bloemen eventueel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
36 jaar is toch geen rond getal? daar hoef je toch geen kado voor te kopen?
Gij goeden dochter!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en een sms hebben ze gekregen. Allebei!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en een sms hebben ze gekregen. Allebei!
Mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Die foto maakten wij met de 25e trouwdag, met broertjes afgesproken in de stad. Il zei nog, let op je kleren. Kwam de jongste aan in een shirt vol vlekken en coupe windhoos aankakken
en dan gaan zitten en KRAKquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zak op mn kont waar precies iphone in past, SCORE
Nah, het zit helemaal bovenaan bij d'r onderrug waar je riem zeg maar hoort te zitten.quote:
en dat weet jij omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nah, het zit helemaal bovenaan bij d'r onderrug waar je riem zeg maar hoort te zitten.
t is dr vriendjequote:
mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
Serieus gaat mijn ex uitgerekend vandaag smsen dat hij spijt heeft en mij gister in de stad heeft gezien en dat hij een fout gemaakt heeft blablabla![]()
Ik heb het toch echt gehad met die jongen en dat hij dat vandaag stuurt terwijl ik dalijk naar die jongen van gister ga
En je eet lekker vandaag en morgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
hallon, ik ben bleiblei en ik ben een sukkel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mannen
(ja, ik ben SQ en ik ben te lui om uit te loggen)
had ie dan maar eerder moeten bedenken toch! voordat ie het uitmaakte ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef megamandy het volgende:
Serieus gaat mijn ex uitgerekend vandaag smsen dat hij spijt heeft en mij gister in de stad heeft gezien en dat hij een fout gemaakt heeft blablabla![]()
Ik heb het toch echt gehad met die jongen en dat hij dat vandaag stuurt terwijl ik dalijk naar die jongen van gister ga
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mannen
(ja, ik ben SQ en ik ben te lui om uit te loggen)
Lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef bleiblei het volgende:
hallon, ik ben bleiblei en ik ben een sukkel.
Heb ik ook gezegd en hij bleef maar bezigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
had ie dan maar eerder moeten bedenken toch! voordat ie het uitmaakte ofzo.
en oe welke jongen tell me more
wat een sukkol, ik ga even teruglezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd en hij bleef maar bezigheb nu het afgekapt (dalijk zit ik bij die andere jongen krijg ik opeens weer zo'n sms had ik geen zin in) voor vandaag. Wil het wel uitleggen maar hij krijgt geen kans meer.
Van die andere jongen staat eind vorige topic zit mobiel en bij vriendin dus ga nu weer gezellig doen
Moest dit even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |