Whut? Ik kán niet eens uit de kast komen, ben overtuigd hetero.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Egberts het volgende:
In welke kast hebben jullie gezeten Rucky en Vannelle?
Mijn zus zal het wel eens uitleggen!
ah tuurlijk bedoel ik dat pfffquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Egberts het volgende:
Een leuke OP of TT?
En een liedje is altijd leuk om een topic te starten!
Zo leer je nog eens nieuwe muziek kennen
Of kan je juist je huidige gevoel beschrijven ...
hahha die pas na een aantal wijntjes hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske mompelt: de vogeltjesdans
grijns
Mooi lied idd, sowieso Guus:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef espri het volgende:
[..]
ah tuurlijk bedoel ik dat pfff
dan weet ik wel een voor mij speciaal liedje: Dat komt door jou van Guus Meeuwis
Checkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef espri het volgende:
[..]
ah tuurlijk bedoel ik dat pfff
dan weet ik wel een voor mij speciaal liedje: Dat komt door jou van Guus Meeuwis
Daar heb ik toch wat meer dan een aantal glazen voor nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef espri het volgende:
[..]
hahha die pas na een aantal wijntjes hoor
Ik ben niet zo een vrager, jij wel een verteller?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef espri het volgende:
kijk, volgens mij gaat het helemaal goed komen, denk ik zo![]()
en mochten er vragen zijn over dit persoontje, vragen staat vrij.
nou nee, zo uit mezelf zal ik niet vanalles neer zetten ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een vrager, jij wel een verteller?
Ik moet zeggen, hoewel je zegt dat je niet zo maar uit jezelf van alles neerzet deed je dat net tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef espri het volgende:
[..]
nou nee, zo uit mezelf zal ik niet vanalles neer zetten ofzo.
of ik moet in een openhartige bui zijn![]()
en dan is je volgende vraag misschien wel of ik die bui nu heb hahahha, maar dat is invullen en dat is nooit goed
en welke zin bedoel je dan? over de muziek? of zoek ik weer te ver?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hoewel je zegt dat je niet zo maar uit jezelf van alles neerzet deed je dat net toch
Ik bedenk me net dat ik al maanden niet zo actief in de SC geweest ben
De hele uitleg waarom je dat niet doetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:11 schreef espri het volgende:
[..]
en welke zin bedoel je dan? over de muziek? of zoek ik weer te ver?
ach, ik denk dat ik me een beetje verveel en zit te wachten op een belletje, hou niet van wachten (nog meer zomaar info)
hahahha scherp van je.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef Egberts het volgende:
[..]
De hele uitleg waarom je dat niet doet
ik denk dat ik me verveelē. Ik zoek 4 uur! dan kan ik eindelijk naar huis
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Rucky het volgende:
Ik zou ook blij zijn als het 4 uur is.Ik heb het een beetje gehad met waarmee ik bezig ben.
Tel tot 20, 1 tel per minuut en tadaa!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!
Ik ben met Inventor aan het knoeien en dat pokke programma wilt niet doen wat ik wil.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |