je krijgt dus letterlijk die keus als je ff met die cameraman babelt achteraf? En in hoeverre is dat zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
je kunt gewoon zeggen dat je niet op tv wilt. zowel niet uitzenden als anoniem (wazig bij je hoofd, andere stem) of gewoon wel volledig uitzenden
Weet niet hoe het met wissen zit. Maar je kunt gewoon aangeven dat het niet mag worden uitgezonden, papiertje laten tekenen door cameraman, oom agent en jezelf. Heb je altijd bewijsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je krijgt dus letterlijk die keus als je ff met die cameraman babelt? En in hoeverre is dat zeker?
Ik zou dan eisen dat ze ter plekken aan me laten zien dat ze die beelden wissen bijvoorbeeld.
ja precies. nou ja dat wilde ik ff weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met wissen zit. Maar je kunt gewoon aangeven dat het niet mag worden uitgezonden, papiertje laten tekenen door cameraman, oom agent en jezelf. Heb je altijd bewijs
Wat meneer de agent ervan vindt ? Heel simpel : je hebt dan volgens de wet een stopteken genegeerd. Dat levert je naast de boete voor je overtreding (waar je dus zeker geen coulance meer voor zult kunnen vinden) ook nog daarvoor een hele vette boet op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef RaymondK het volgende:
Ik gedraag me verder keurig netjes, maar stel ik wordt aangehouden en d'r staat ineens een camera voor je knoepert. Ik geloof dat ik 25 meter door zou rijden tot oom agent weer bij m'n raampje is, en dan weer 25 meter als ik weer in beeld van die camera man zou zijn. Enz enz.
Dikke vinger wat oom agent d'r van vind.
Hoe ver zouden ze gaan, en hoever kun jij gaan?
mja, maar uiteindelijk ben je dus altijd nog overgeleverd aan de gene die de boel monteert en uitzend. 1 administartief foutje en je bent alsnog de sjaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Oulibouli het volgende:
Wissen hoeven ze niet te doen hoor. Je hebt het nu over portretrecht. Als jij kan aantonen dat jij schade ondervindt door het uitzenden van de beelden (wat niet heel moeilijk is) dan kun je afdwingen (in dit geval zeer waarschijnlijk zonder rechter) dat de beelden niet uitgezonden (openbaar gemaakt) worden. Maar het daadwerkelijk wissen hoeft niet
hoezo? Ik stop toch weer netjes 25 meter verdder?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wat meneer de agent ervan vindt ? Heel simpel : je hebt dan volgens de wet een stopteken genegeerd. Dat levert je naast de boete voor je overtreding (waar je dus zeker geen coulance meer voor zult kunnen vinden) ook nog daarvoor een hele vette boet op.
Ja, maar je bent in eerste instantie doorgereden. Je kunt natuurlijk de zaak voor de rechter laten komen, maar er is helaas prachtig bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoezo? Ik stop toch weer netjes 25 meter verdder?
ja idd. Maar ook dat jij meer dan duidelijk maakt dat je niet gefilmd wil worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ja, maar je bent in eerste instantie doorgereden. Je kunt natuurlijk de zaak voor de rechter laten komen, maar er is helaas prachtig bewijsmateriaal.
Maar je hebt niet zo veel te willenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja idd. Maar ook dat jij meer dan duidelijk maakt dat je niet gefilmd wil worden.
Dat doe je niet "duidelijk" door 25m verder te rijden en weer te stoppen, dat mag jij zo zien, agent en rechter zien iemand die problemen maakt bij zijn aanhouding. Door het herhaaldelijk te doen loop je zelfs nog risico als het in beslag nemen van je auto en/of je rijbewijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja idd. Maar ook dat jij meer dan duidelijk maakt dat je niet gefilmd wil worden.
man, lees m'n eerste bericht nogeens. Ik gedraag me keurig, en doe nooit iets grof fout.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij stel jij je heel erg aan. Of bega je veel te vaak grote overtredingen dat je er bang voor bent dat je ooit in beeld komt, een kleine overtreding zou je geen fuck hoeven boeien namelijk. Daar bestaat een oplossing voor, geen grote overtredingen meer begaan.
nee, voordat je verder rijdt heb je dus al naar die camera jostie gewezen, en misschien door een kiertje v.h. raam tegen agent gezegt dat i hem weg moet sturen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat doe je niet "duidelijk" door 25m verder te rijden en weer te stoppen, dat mag jij zo zien, agent en rechter zien iemand die problemen maakt bij zijn aanhouding. Door het herhaaldelijk te doen loop je zelfs nog risico als het in beslag nemen van je auto en/of je rijbewijs.
Je solliciteert naar een kennismaking met handboeien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, voordat je verder rijdt heb je dus al naar die camera jostie gewezen, en misschien door een kiertje v.h. raam tegen agent gezegt dat i hem weg moet sturen.
Dan pas verder rijden als ze niet luisteren.
ja dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je solliciteert naar een kennismaking met handboeien.
Edit: TS heeft geen tijd voor me. Daarom post verwijderd.quote:
Nee, maroc begint te schelden, te dreigen, en op te stijgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef kabelhaspel het volgende:
Wat TS omschrijft is wel het typische maroc-gedrag wat je altijd ziet
Ja nou precies. Maar nu weet ik dus dat ze jouw toestemming hiervoor nodig hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo dom reageert dan hebben ze inderdaad een goede dag.
Mensen die gewoon de zaken met de agent afhadnelen en daarna rustig aangeven dat dit niet uitgezonden hoeft te worden leveren nou niet bepaald top tv op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |