ik moest erg in DS9 komen, maar het laatste seizoen is briljant... echt briljant...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WW ken ik niet, maar DS9? Are you seriously? Deep Space 9? Neh... Ben best een scifi-liefhebber maar ik vond de afleveringen met Picard+continuum en Janeway+borg vele malen leuker dan enig aflevering van DS9.
ik denk dat Jesse en Skyler samen gaan werken om Walts ondergang tot stand te brengen. Hoe Jesse afgelopen aflevering ook weer naar Skyler keek sprak boekdelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef darktower het volgende:
Die tekening is grappig.
Ik vind Breaking Bad qua karakterontwikkeling zo geweldig. Ben wel benieuwd nu... Walt heeft duidelijk voor het verkeerde pad gekozen. Hij voelt af en toe nog wel enige scrupule, maar die is vijf seconden later telkens weer weg...
Maar Jesse en Skyler... die zitten op dit moment duidelijk in de andere hoek. Ik ben benieuwd waar ze voor gaan kiezen komend seizoen: dat dát nog erger wordt, of dat zij om bepaalde redenen ook bewuster voor het verkeerde pad kiezen... fascinerend...
En Walt's ziekte komt natuurlijk een keer terug.
''I fucked Te...Jesse''quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat Jesse en Skyler samen gaan werken om Walts ondergang tot stand te brengen. Hoe Jesse afgelopen aflevering ook weer naar Skyler keek sprak boekdelen
Dat idee heb ik dus ook. Heel erg benieuwd hoe alles af gaat lopen. Walt denkt nu dat die baas is, maar steeds meer mensen gaan tegen hem keren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat Jesse en Skyler samen gaan werken om Walts ondergang tot stand te brengen. Hoe Jesse afgelopen aflevering ook weer naar Skyler keek sprak boekdelen
quote:
Als je de enige bent die aanbied maakt de kwaliteit inderdaad niks uit. De prijs verder ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]zo ver zal het niet komen lijkt me
het ging hier over the wire (![]()
![]()
) en daar moest ik in het begin aan denken toen walt op het scheppen was over zijn kwaliteit. In The Wire krijgen we juist (terecht) geleerd dat junks het toch wel kopen, zoals de nieuwe partner van Walt zegt. Alleen als het product slecht is hebben ze meer nodig om van de kaart te zijn dus kopen ze meer, dus meer winst. Als je er maar voor zorgt dat je de enige bent die het aanbiedt
Klopt, maar als er concurrentie is, is het zeker handig, we weten niet of er in Arizona nog andere dealers zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]zo ver zal het niet komen lijkt me
het ging hier over the wire (![]()
![]()
) en daar moest ik in het begin aan denken toen walt op het scheppen was over zijn kwaliteit. In The Wire krijgen we juist (terecht) geleerd dat junks het toch wel kopen, zoals de nieuwe partner van Walt zegt. Alleen als het product slecht is hebben ze meer nodig om van de kaart te zijn dus kopen ze meer, dus meer winst. Als je er maar voor zorgt dat je de enige bent die het aanbiedt
Er zijn iig zat dealers in het hele land, alleen wilde iedereen dat blauwe spul hebben waardoor die Arizona-figuren zelfs met kleurstof gingen werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt, maar als er concurrentie is, is het zeker handig, we weten niet of er in Arizona nog andere dealers zijn
Ze wilden vooral dat heisenberg zou stoppen zodat ze de markt in handen hadden. Maar weet niet zo goed hoe meth gebruikt wordt. Door heroine achtige types die dag en nacht door willen gebruiken of meer als coke of xtc waar ook veel reacreatieve gebruikers bij zitten die wel naar de kwaliteit kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt, maar als er concurrentie is, is het zeker handig, we weten niet of er in Arizona nog andere dealers zijn
Voornamelijk 'echte' junkies (de heroine types dus)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ze wilden vooral dat heisenberg zou stoppen zodat ze de markt in handen hadden. Maar weet niet zo goed hoe meth gebruikt wordt. Door heroine achtige types die dag en nacht door willen gebruiken of meer als coke of xtc waar ook veel reacreatieve gebruikers bij zitten die wel naar de kwaliteit kijken
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Was Stringer's hele probleem in The Wire niet juist dat de concurrentie een beter product had? Daardoor heeft hij toen de helft van de flatgebouwen op moeten geven.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef Baszh het volgende:
[..]
dat kwam volgens mij omdat hijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Was Stringer's hele probleem in The Wire niet juist dat de concurrentie een beter product had? Daardoor heeft hij toen de helft van de flatgebouwen op moeten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze krijgen het nu ook kant en klaar aangeleverd dus dat scheelt ook welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef Baszh het volgende:
In ieder geval, een goed product hebben, wat ook nog eens betekent dat het je meer meth per hoeveelheid grondstof oplevert, lijkt me gewoon voordelig.
Tenzij het een heleboel aandacht oplevert van concurrentie / politie die je niet wil hebben
Volgens mij is crystal meth meer echt een low-lifes drugs zoals heroïne en crack, is het namelijk ook zwaar verslavend. Daarom was het ook wel echt een gok van Walt in de beginscene. Die gasten hadden ze idd net zo goed kunnen omleggen. Als je een monopolie positie hebt geven die junks echt niet om of het echte of nep-cola is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ze wilden vooral dat heisenberg zou stoppen zodat ze de markt in handen hadden. Maar weet niet zo goed hoe meth gebruikt wordt. Door heroine achtige types die dag en nacht door willen gebruiken of meer als coke of xtc waar ook veel reacreatieve gebruikers bij zitten die wel naar de kwaliteit kijken
Nee, het is toch al een aantal afleveringen duidelijk dat Walt geen lieverdje meer is en het hem ook helemaal niet meer te doen is om zijn familie iets na te laten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom de moord van Mike nou opeens een keerpunt is voor veel mensen in hun houding t.o.v. Walt.
Mike was gewoon een badass opa. Die moeten niet doodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij is crystal meth meer echt een low-lifes drugs zoals heroïne en crack, is het namelijk ook zwaar verslavend. Daarom was het ook wel echt een gok van Walt in de beginscene. Die gasten hadden ze idd net zo goed kunnen omleggen. Als je een monopolie positie hebt geven die junks echt niet om of het echte of nep-cola is.
Ik snap ook niet zo goed waarom de moord van Mike nou opeens een keerpunt is voor veel mensen in hun houding t.o.v. Walt. Mike was een gaaf karakter, maar nou ook idd geen lieverdje. Dan heeft Walt toch wel al ergere dingen gedaan imho. Enige wat wel nieuw was, dat dit i.t.t. tot al zijn eerdere acties eentje was die niet voorbedacht en gerationaliseerd is, maar gewoon kwam door een emotionele opwelling.
Het verborgen houden hiervan voor Jesse lijkt me niet zo moeilijk. Jesse wist dat Mike zou verdwijnen. Dus als Mike opeens van de aardbodem is verdwenen is daar een goede verklaring voor.
Suggestie voor de nieuwe TT: I'm the cook.Walt gaat op Steven Seagal mode
Mike had rationale redenen om in de business te gaan zitten. Hij hielp zijn kleindochter waar hij veel tijd mee doorbracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mike was gewoon een badass opa. Die moeten niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |