Marko woont al in Hengelo hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hengelo zou wel ToF zijn. Bas zou onze eerste Hengeloër zijn!
* 100% Tukker gaat in ToF-archief graven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan verhuist ie maar lekker terug naar Almelo.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
En bij dezen woont Bas gewoon in Hengelo. Punt. Uit.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Onderzoek leert mij dat je gelijk hebt.
Je wijf woont daar toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Nijverdal wonen alleen maar vreemde mensen.. ik hoor daar niet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Nijverdal wonen alleen maar vreemde mensen.. ik hoor daar niet.
Hengelo gaat mn stadje wel wordenooit.....
Ja de fienenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
In Rijssen wonen toch de vreemde lui?
Klopt ben hier een tijdje niet meer geweest. Had niet echt genoeg tijd om het topic bij te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:42 schreef norich het volgende:
[..]
Je staat alleen niet meer in de OP blijkbaar
Is niet meer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Bas woont in Almeloooo. MarkoAlmeloo woont in Hengeloooo.
Bas woont je meid niet in Nijverdal? Dat dacht ik dan ook eigenlijk van wel.
Jooooooooooooooow, joooooooooooooooooooow... in Enschede zingen we zooooooo. Hengelo moet dood en Almelo moet kapot, en Nijverdal rollen we zo even op!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
In Enschede. Daar wonen de echt rare lui.
Wait what? Dat was van korte tijd danquote:
Marion is het toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Klopt ben hier een tijdje niet meer geweest. Had niet echt genoeg tijd om het topic bij te houden.
Terecht wel, jij woont erquote:
BAM! Haatzaaien! Artikel 235b van het Wetboek van Fokrecht geschonden!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht wel, jij woont er
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jooooooooooooooow, joooooooooooooooooooow... in Enschede zingen we zooooooo. Hengelo moet dood en Almelo moet kapot, en Nijverdal rollen we zo even op!
Never mind. Heb hem al...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Marion is het toch?Wat is je verjaardag?
Kearl stalknquote:
Ik dacht dat het gewoon een boerse "jooooooooooooooooooooow" was ipv "here we goooooo".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Here we gooooo, here we gooooo.
In Enschede zingen we zooo,
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en PSV rollen we zo wel even op!
Here we goooo, here we gooooo!
Zo laten we het wel klinken jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een boerse "jooooooooooooooooooooow" was ipv "here we goooooo".
Ik dacht altijd dat ze cheerio zeiden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo laten we het wel klinken ja
Weet je toevallig of de wedstrijd van vanavond wordt uitgezonden op EL?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo laten we het wel klinken ja
Idd kort. Te kort naar mijn idee maar ze zei dat ze er nog niet weer aan toe was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wait what? Dat was van korte tijd dan
Dat gaat hem dus niet meer worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd kort. Te kort naar mijn idee maar ze zei dat ze er nog niet weer aan toe was.
Helaas laat ze sindsdien niets meer van zich horen
Yuuupquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Marion is het toch?Wat is je verjaardag?
Her loss, ik kan m'n tijd wel beter gebruiken dan treuren om zoiets..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet meer worden.
Mag toch aannemen van wel... ik ga iig een stream zoekenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weet je toevallig of de wedstrijd van vanavond wordt uitgezonden op EL?
Zo kan het ook klinken jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef norich het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze cheerio zeiden.
Wellicht lup 't wa weer los?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Her loss, ik kan m'n tijd wel beter gebruiken dan treuren om zoiets..
Al is t wel een hele leuke meid met genoeg eigenaardigheden :-)
EL3 zag ik. Hopen op een stream ja. Hoef ik in ieder geval m'n zolderkamer niet te verlaten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag toch aannemen van wel... ik ga iig een stream zoeken
Dat gaf mij een brede glimlach op m'n gezicht, die spreekkoren...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo kan het ook klinken ja
Was wel humor in de pot tegen Grunn, zei de commentator: "hier zingen ze cheerio, cheerio, lekker sfeertje, leuk nummer"Hij zou eens moeten weten wat we tegenwoordig brul'n in Eanske
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gaf mij een brede glimlach op m'n gezicht, die spreekkoren...
Ik ben nog een positieve factor, moet je nagaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht wel, jij woont er
Vak Pussy, hoe aandoenlijkquote:
Succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en nu maar eens richting werk om 4 uurtjes te werken.
Oeiiiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vak Pussy, hoe aandoenlijk
Zij hebben tenminste kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kutjesquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oeiii
Pussy Sport Vereniging dan...
Succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en nu maar eens richting werk om 4 uurtjes te werken.
En t doelpunt van heracles vorig seizoenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even serieus, wat doet Douglas in de voorselectie voor Oranje?
Wat aandoenlijk. En dat voor een taalnaziquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er vaut?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk. En dat voor een taalnazi
Teun verbetert het tochquote:
Hoe schattigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe aandoenlijk, een anglicisme van 'how cute'. In het Nederlands is het 'wat aandoenlijk'.
Waaromquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe schattig. Al is dat ook fout. Maar wel leuk.
Och ja. Viel me zo niet eens op.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef ACT-F het volgende:
Als je iets in een spoiler zet, blijft het dan uit het zicht van de zoekmachines?
* ReMcOrE dacht dat ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef norich het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze cheerio zeiden.
in een codetag welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef ACT-F het volgende:
Als je iets in een spoiler zet, blijft het dan uit het zicht van de zoekmachines?
Oh, wat vervelend nouquote:
Laten we het hopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend nou
[..]
Laten we het hopen
werk jij daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hangt er vanaf wat je gesnoven hebt. Ik zie paddenstoelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
wat moet ik precies zien in die filmpjes?
En over een maand gaan ze het publicerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nl nog geweest vandaag. ik zag de politie wel binnen staan, ik denk dat ze die beelden aan het bekijken waren.
Dat zal vast een aardige meneer zijn met goede bedoelingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie iemand naar een busje toe lopen en binnen 1 seconde weer wegrennen?
vast niet, gezien de berichten; maar wat doet die kerel nou precies (verkeerd)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zal vast een aardige meneer zijn met goede bedoelingen
Hij faalt in zijn vakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast niet, gezien de berichten; maar wat doet die kerel nou precies (verkeerd)?
erg handigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En over een maand gaan ze het publiceren
hij probeert in de breken in dat busje gok ik dan, maar waarom binnen 1 seconde snel wegrennen? gesnapt?quote:
Misschien dat zijn compagnon waarschuwde voor iets? Bij andere 2 busjes in de buurt is het wel gelukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij probeert in de breken in dat busje gok ik dan, maar waarom binnen 1 seconde snel wegrennen? gesnapt?
en dan achterin wel dichthouden, wat een prutsen van Tadic!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
goed hoor
FCT staat momenteel achter, dat is wel jammer. maar ik hou hoop dat ze er nog eentje bij in ploffen.
ja, dat was niet zo heel handigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan achterin wel dichthouden, wat een prutsen van Tadic!
jonge meisjes lokken hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn pluche Pedobear is gearriveerd.Hij is super cute.
Vandaag even een baaldagje, maar moet zeggen dat mijn humeur al weer iets beter is dan voor ik naar werk gingquote:
morgen gaat het weer beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag even een baaldagje, maar moet zeggen dat mijn humeur al weer iets beter is dan voor ik naar werk ging![]()
Crematie gehad vandaag, huiduitslag is weer terug, huisarts op vakantie, alles ging mis, ruzie met een aantal mensen omdat ik zelf gewoon een geďrriteerd kutwijf was vanmiddag. Dus ja..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag even een baaldagje, maar moet zeggen dat mijn humeur al weer iets beter is dan voor ik naar werk ging![]()
Crematie gehad vandaag, huiduitslag is weer terug, huisarts op vakantie, alles ging mis, ruzie met een aantal mensen omdat ik zelf gewoon een geďrriteerd kutwijf was vanmiddag. Dus ja..
woon je tegenover een basisschool?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
woon je tegenover een basisschool?
Ja, zometeen al wel. Jonko zo op de lipquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
morgen gaat het weer beter
Komt goed, schatjequote:
Nu heb ik ook zin!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zometeen al wel. Jonko zo op de lip
Ik sla over.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
oeh, dat is net als cadeautjes uitpakken, je weet niet wat eronder zit
Through every dark night, there's a bright day..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb in beide zin.quote:
Ik scoor zaterdag wat. Denk ik.quote:
Vind ik primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een trio met mij en Nath?You naughty boy!
I knowquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Through every dark night, there's a bright day..
valt me van je tegenquote:
kijk aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zometeen al wel. Jonko zo op de lip
[..]
Komt goed, schatje
Uiteraard. Neem je pedobear ook mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een trio met mij en Nath?You naughty boy!
Sure. Als jij daar op kickt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard. Neem je pedobear ook mee?
Nou, dat is geregeld. Zaterdag om 15:00 verzamelen bij ome Tuk. Hapjes en drankjes staan klaar.quote:
Wait what?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook mijn zieke geest heeft z'n grenzen...
Vertrek om 6 uur richting Arnhem. Dus dat wordt 'm niet. Of eerder!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, dat is geregeld. Zaterdag om 15:00 verzamelen bij ome Tuk. Hapjes en drankjes staan klaar.
Dan moet ik kiezen. Of de muren hier sauzen, of jou sauzen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vertrek om 6 uur richting Arnhem. Dus dat wordt 'm niet. Of eerder!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook mijn zieke geest heeft z'n grenzen...
dat klopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:23 schreef ACT-F het volgende:
En zie hier de gevolgen als je privé de kantjes afloopt op taalgebied:
[..]
Dit is dus een zakelijke e-mail van een collega naar een klant toe
Zoals hier doe ik het soms fout maar zakelijk hoor je gewoon netjes te zijn en geen afkortingen te gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Dit is een beetje het niveau van onze klusjesman die ik onlangs hier quotte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haha dat was volgens mij wel erger.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Dit is een beetje het niveau van onze klusjesman die ik onlangs hier quotte.
quote:
Nogal. Het is dat ik mobiel zit, anders had ik het opgezocht. Epic was dat...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha dat was volgens mij wel erger.
Sums it up pretty well.quote:
Het is niet jouw dag hč.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef ACT-F het volgende:
Wil je een banner maken? Dit is het logo en dit is de tekst (zie bijlage)
De banner is 160x300 en de tekst een A4'tje vol. Ja dat wordt mooi leesbaar![]()
Digibeten
quote:
Krijgen wij het ding nog te zien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef ACT-F het volgende:
Een lelijke banner voor hunAls ze klagen kunnen ze Comic Sans lettertypes krijgen
NEE!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijgen wij het ding nog te zien?
Kijk eens over de grens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Kreator het volgende:
Deprimerend...zoeken naar huizen hier in de omgeving.
Mijn eisen zijn iets specifieker: "hier in de directe omgeving, op maximaal 1km van mijn huis"quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Kreator het volgende:
Deprimerend...zoeken naar huizen hier in de omgeving.
Nee dat niet. Maar ik wil het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.Het komt goed. Je hebt geen haast zoals ik destijds...
Even je eisen bijstellen dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn iets specifieker: "hier in de directe omgeving, op maximaal 1km van mijn huis"
Vraag die Hongaarse accordeonvrienden van je maar!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik wil het.
Huis vanmiddag bekeken trouwens. Paar ups, paar downs. Maar hoe meer huizen ik in de omgeving bekijk, hoe beter deze er toch uit ziet. Zou alleen wel jou een paar maanden moeten inhuren om het glad te krijgen.
Sterf met je duitsland.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even je eisen bijstellen dus [ afbeelding ]
Ik kan het wle, maar ik heb er de kracht niet voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vraag die Hongaarse accordeonvrienden van je maar!
Doe het zelven is prima aan te leren.Voor wat pils wil ik wel het een en ander doen...
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het wle, maar ik heb er de kracht niet voor..
Anyway. Pitten. Doodt.
was ik daarbij? toen was ik vast al dronkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jimmy woont op het internet
Meesterlijke vraag toen in Eanske
you and me both. dime was een genie. hoewel CfH hun beste werk was. maar vooral omdat phill daar de hoge noten nog lekker haaldequote:
Je vroeg toen of wij van het internet waren. Gelijk aan het begin.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was ik daarbij? toen was ik vast al dronken
ha, en ik ben hekkensluiter![]()
en die reclame van apeldoorn bellen is best geinig.
en tijd voor bed. zodra het bier op is.
The loveeeeeeeeee boatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was ik daarbij? toen was ik vast al dronken
ha, en ik ben hekkensluiter![]()
en die reclame van apeldoorn bellen is best geinig.
en tijd voor bed. zodra het bier op is.
Dat had ik vanmorgen ook niet.. en werd al uur later wakkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:14 schreef GimmeGore het volgende:
Mogguh, ik heb geen zin om op te staan.
Die bij mij om de hoek heb je het over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef Kreator het volgende:
Zoek toch een huis dat iets beter is gerestaureerd.
Plussen:
Studiekamer, tuin, badkamer, buitenkant, locatie, ruimte.
Minnen:
Geen thuis gevoel, geen toilet boven, kleine slaapkamers, hele slechte vloer beneden, keuken vervallen, geen ruimte voor koelkast in keuken, algemene staat vh huis.
Geen thuis gevoel is belangrijk.
Dus de zoektoch geht ôn.
Toen ik mijn huis kocht had ik nog een weelderige volle bruine haardos en abs. 3 years later, look at me now.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang zal hij dat niet meer zijn he
...toilet zit helemaal achter in het huis, beneden. Da's wel een teringeind lopen. Als dat het enige minpunt was, had ik mijn poepjes wel beneden gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat maakt het voor een jonge God als jij nou uit of je boven een wc hebt?
Akkoord, homo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo trouwens nog zin om te lunchen? Samen. Ik zit vandaag alleen.
Beetje te hartje centrum.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)las-13/omschrijving/
Hartje centrum. Met airco en prive parkeerplaats. Beetje klein, dat wel.
En ik zat vanmorgen om half tien al op het paard en m'n maag klotste als een mallequote:
Wat een ontzettend vaag appartement. Sowieso, appartementquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
ik heb er 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef Impect het volgende:
Goed nieuws.
Belcompany(NL) wil graag de #DHD2OneX actie met ons opzetten!
Gaat dus definitief door! We mikken op 1 Oktober gedurende 2 weken.
@MarkMoons
Wie had er hier ook de DHD?
Ja ben benieuwd, wat zou de bijbetaling ongeveer zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zal die actie gaan?
Iedereen nu snel Desire HD kopen
Vind het wel mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend vaag appartement. Sowieso, appartement. Kun je beter blijven waar je nu zit.
Je staat er wel altijd in de spotlights.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Kreator het volgende:
Vond het ook wel mooi eigenlijk. PLayboymansion.
Verdomt ja. Overal spotjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je staat er wel altijd in de spotlights.Ik heb thuis ook de nodige inbouwspotjes, maar... meine liebe... in dat appartement heeft een inbouwspotjesfetisjist gewoont...
Wat ik alleen op de foto's tel:quote:
Het is mooi ingericht ja. Maar al die rare hoeken... En groot is het ook nietquote:
En dat huisje dat o.v.v.b. is verkocht vond je kleinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Kreator het volgende:
Vond het ook wel mooi eigenlijk. PLayboymansion.
Jouw huis is toch wel ietsje groter dan dit appartementquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Thuis heb ik er trouwens 39 tel ik zojuist.![]()
Bijna 2,5x.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw huis is toch wel ietsje groter dan dit appartement?
Spotjes zijn wel mooi, maar met mate... In de keuken en badkamer vind ik het wel gaaf, vaak.
Dat laatste is wel mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna 2,5x.Bij mij zijn ze alleen nadrukkelijk aanwezig in de hal, op de overloop en in de badkamer en wc. De rest is allemaal uit het zicht en geeft indirect licht op de plafonds.
oh toen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je vroeg toen of wij van het internet waren. Gelijk aan het begin.
Was echt grappig.
mooi heanig naar rocks en terug rollenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oh toen ja![]()
ja, wat zeg je op zo'n moment
Want ik heb een serieus bod gedaan...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mooi ingericht ja. Maar al die rare hoeken... En groot is het ook niet.
[..]
En dat huisje dat o.v.v.b. is verkocht vond je klein.
Ik ging daar niet van uit, nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want ik heb een serieus bod gedaan......
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom je morgen ook naar de ToF-gangbang?
Icm een dimmer geeft dat een bijzonder sfeervol licht ja. Zo'n naar beneden schijnende sterrenhemel in de woonkamer als in dat appartement... nee... dat hoeft voor mij niet...quote:
Ik moet werken morgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb allemaal lekkere hapjes en zo!?!
Deze bedoelde je vanmiddag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want ik heb een serieus bod gedaan......
Vanavond kan ik wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nath gaat naar Arnhem. Jij moet werken.Dat wordt dus kringrukken met Jeffrey.
Yup.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze bedoelde je vanmiddag?
http://www.funda.nl/koop/(...)aksbergerstraat-254/
Ik neem Nath wel ff mee vanuit Arnhem vanavond. Kunnen we mooi gangbangen.quote:
Keiharde ongeremde seks tussen de stamgasten van ToF!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat houd zo'n ToF gangbang in?
Hoor ik daar bij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Keiharde ongeremde seks tussen de stamgasten van ToF!
Bekijk het maar eens met google maps, dan weet je waarom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-37/fotos/#foto-2
Epic. Zo door de voordeur... hop... in de woonkamer.En die uitbouw is ook... best vreemd.
Wel een redelijke prijs!
Sfeervol uitzicht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bekijk het maar eens met google maps, dan weet je waarom..
Prijs is wel goed ja. Dan kun je nog es wat verbouwingsgeld lenen.
We binden jou vast op bed en vullen je bips met zaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat houd zo'n ToF gangbang in?
En ik film het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We binden jou vast op bed en vullen je bips met zaad.
Bewust voor het zuiden des centrum gekozen? Of laat je nog alles open?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
Sorry voor de linkspam. Tukker, deze vond ik ook wel tof. Ook wel opknappertje...gedeeltelijk.
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47662452-soendastraat-7
Mijn oom en tante wonen in die straat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
Sorry voor de linkspam. Tukker, deze vond ik ook wel tof. Ook wel opknappertje...gedeeltelijk.
Jammer van die felle kleuren aan de muren. Vloer is ook een beetje oudbollig. Maar voor de rest redelijk netjes ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:25 schreef Kreator het volgende:
http://www.wittewoningmak(...)straat_6_7512cz.html
Ook wel netjes. Beetje kutlocatie ook.
quote:
Ja daar mag wel het een en ander aan gebeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
Als er voor een prikkie een superwoning ergens anders staat, dan wel. Ander beperk ik me tot hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bewust voor het zuiden des centrum gekozen? Of laat je nog alles open?
Ja, kansloos is dat. Vooral die kleuren allemaal boven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja daar mag wel het een en ander aan gebeuren.Die gele schrootjes in de keuken, hoe verzin je het?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, kansloos is dat. Vooral die kleuren allemaal boven.
Why not? Doe eens ghak!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Wat zal ik eens aantrekken... Of zal ik gewoon naakt gaan onder de trenchcoat.
Nee dankje, ik blijf thuisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Keiharde ongeremde seks tussen de stamgasten van ToF!
Locatie he. Dit kost in Stadsveld de helft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar... die prijzen... we zijn in dit land echt compleet de weg kwijt.![]()
Zou benieuwd zijn hoeveel die toko van mij nu waard zal zijn?
Dan naakt.quote:
MarkoHengeloquote:
Joa ook welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaweldaar?
Was pas om half 8 thuis![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef norich het volgende:
[..]
Joa ook wel
Ik was een half uur eerder thuis
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Straks ff Chinees eten ophalen![]()
half 9 VI
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat korten we af naar Markolo, zodat het een beetje universeel blijft.
Ja ik ken hem. Is hier om de hoek. Vind het niet zo'n leuke straat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Krea:
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-83352113-spelbergsweg-28/
qua oppervlak ongeveer even groot maar wel een stukje smaller. en 20.000 goedkoper.
is mogelijk en kan inderdaad een reden zijn om er niet voor te kiezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ken hem. Is hier om de hoek. Vind het niet zo'n leuke straat..
Dat is best op tijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Redbaron het volgende:
werkweek er weer opzitten.
Maandag om 4.30 begint ie weer
Dat kan ook wel anders gezegd worden .....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef Troel het volgende:
Nou, als je toch de OP gaat wijzigen, had je er mij ook wel in kunnen zetten
Ja hoor, dat kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan ook wel anders gezegd worden .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |