Marko woont al in Hengelo hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hengelo zou wel ToF zijn. Bas zou onze eerste Hengeloėr zijn!
* 100% Tukker gaat in ToF-archief graven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan verhuist ie maar lekker terug naar Almelo.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
En bij dezen woont Bas gewoon in Hengelo. Punt. Uit.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Onderzoek leert mij dat je gelijk hebt.
Je wijf woont daar toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Nijverdal wonen alleen maar vreemde mensen.. ik hoor daar niet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef Redbaron het volgende:
Nijverdal wonen alleen maar vreemde mensen.. ik hoor daar niet.
Hengelo gaat mn stadje wel wordenooit.....
Ja de fienenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
In Rijssen wonen toch de vreemde lui?
Klopt ben hier een tijdje niet meer geweest. Had niet echt genoeg tijd om het topic bij te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:42 schreef norich het volgende:
[..]
Je staat alleen niet meer in de OP blijkbaar
Is niet meer..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Bas woont in Almeloooo. MarkoAlmeloo woont in Hengeloooo.
Bas woont je meid niet in Nijverdal? Dat dacht ik dan ook eigenlijk van wel.
Jooooooooooooooow, joooooooooooooooooooow... in Enschede zingen we zooooooo. Hengelo moet dood en Almelo moet kapot, en Nijverdal rollen we zo even op!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
In Enschede. Daar wonen de echt rare lui.
Wait what? Dat was van korte tijd danquote:
Marion is het toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Klopt ben hier een tijdje niet meer geweest. Had niet echt genoeg tijd om het topic bij te houden.
Terecht wel, jij woont erquote:
BAM! Haatzaaien! Artikel 235b van het Wetboek van Fokrecht geschonden!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht wel, jij woont er
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jooooooooooooooow, joooooooooooooooooooow... in Enschede zingen we zooooooo. Hengelo moet dood en Almelo moet kapot, en Nijverdal rollen we zo even op!
Never mind. Heb hem al...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Marion is het toch?Wat is je verjaardag?
Kearl stalknquote:
Ik dacht dat het gewoon een boerse "jooooooooooooooooooooow" was ipv "here we goooooo".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Here we gooooo, here we gooooo.
In Enschede zingen we zooo,
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en PSV rollen we zo wel even op!
Here we goooo, here we gooooo!
Zo laten we het wel klinken jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een boerse "jooooooooooooooooooooow" was ipv "here we goooooo".
Ik dacht altijd dat ze cheerio zeiden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo laten we het wel klinken ja
Weet je toevallig of de wedstrijd van vanavond wordt uitgezonden op EL?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo laten we het wel klinken ja
Idd kort. Te kort naar mijn idee maar ze zei dat ze er nog niet weer aan toe was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wait what? Dat was van korte tijd dan
Dat gaat hem dus niet meer worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd kort. Te kort naar mijn idee maar ze zei dat ze er nog niet weer aan toe was.
Helaas laat ze sindsdien niets meer van zich horen
Yuuupquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Marion is het toch?Wat is je verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |