Ik dacht altijd dat inleiden toch een stuk heftiger was dan de boel gewoon natuurlijk laten verlopen? (Mits weeen enzo natuurlijk)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat ik vooral eerder ingeleid zou worden om de bevalling makkelijker te maken voor mij (geestelijk en lichamelijk). Bij Amy zat eigenlijk alles tegen (kruinligging, geen persweeen, schouder zat vast) en haar gewicht versterkte dat. Dus met een eerdere inleiding wilden ze het gewicht wat binnen de perken houden en daarmee hopelijk de bevalling iets makkelijker maken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Lieve meiden, enorm bedankt voor alle succeswensen. Ik denk dat het geholpen heeft.
Ik ben nog helemaal verbijsterd en ik weet niet hoe het kan, maar we hebben daarnet een kloppend hartje gezien
De verloskundige had geen echte verklaring voor het bloedverlies en de lichte test maar voor nu zag het er goed uit. Morgen ga ik naar de gynaecoloog die ook beter kan kijken naar mijn baarmoedermond, om te kijken of daar het bloedverlies vandaan komt.
Ik ben heel hard in huilen uitgebarsten daar op de echotafel en ik moet nog steeds huilenZoveel emoties op een dag, ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken. Ik ben voor nu in ieder geval heel blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |