abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115948128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de filosofie erachter. Westerse vrouwen zonder hoofddoekjes zijn hoeren en goed om mee te experimenteren. Dat mag namelijk allemaal gewoon zolang je er maar niet mee trouwt.
Nee dat mag helemaal niet. Er zit ook helemaal geen 'filosofie' achter. Jonge mensen die met elkaar klooien, hardstikke normaal in Nederland toch? Relatie loopt stuk, mensen zijn gefrustreerd en die jongen heeft een debiele agressieve broer.
pi_115948303
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ah, ok. Sta je vanmiddag voorin de moskee ofzo ?
Jij betwist dat de meeste moslimjongeren die je nu met een Nederlandse vriendin ziet, uiteindelijk (al dan niet onder druk van de familie) niet voor een moslimmeisje kiezen? Ken genoeg moslims die gewoon toegeven dat het experimenteren was/ is en dat ze uiteindelijk nooit met een Nederlandse zouden willen of kunnen trouwen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115948345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij betwist dat de meeste moslimjongeren die je nu met een Nederlandse vriendin ziet, uiteindelijk (al dan niet onder druk van de familie) niet voor een moslimmeisje kiezen? Ken genoeg moslims die gewoon toegeven dat het experimenteren was/ is en dat ze uiteindelijk nooit met een Nederlandse zouden willen of kunnen trouwen.
Er bestaat niet zoiets als 'experimenteren' in de Islam.
pi_115948414
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als 'experimenteren' in de Islam.
de meeste moslimjongeren zijn dan ook geen moslim als je de regels van de islam heel strikt op ze zou toepassen. Net als bij de andere geloven. Alleen is de sociale druk bij moslims onderling toch net nog iets groter als bij de meeste Europeanen die veel individualistischer zijn ingesteld
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115948548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

de meeste moslimjongeren zijn dan ook geen moslim als je de regels van de islam heel strikt op ze zou toepassen. Net als bij de andere geloven. Alleen is de sociale druk bij moslims onderling toch net nog iets groter als bij de meeste Europeanen die veel individualistischer zijn ingesteld
In zowel religie als cultuur bestaat er niet zoiets als 'experimenteren' met een meisje, waarom wordt dat geklooi dan alsnog op religie en cultuur gegooid? Jongeren die dit soort dingen doen zijn echt niet met religie\cultuur bezig, en ze zitten niet vooraan in de moskee als ze er al heen gaan.
pi_115948704
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

In zowel religie als cultuur bestaat er niet zoiets als 'experimenteren' met een meisje, waarom wordt dat geklooi dan alsnog op religie en cultuur gegooid? Jongeren die dit soort dingen doen zijn echt niet met religie\cultuur bezig, en ze zitten niet vooraan in de moskee als ze er al heen gaan.
Klopt, zowel jongens als meisjes zouden als maagd het huwelijk in moeten gaan volgens die islam. Alleen is het wel zo dat het bij meisjes sterker telt als bij jongens. Het wordt veelal door de vingers gezien als jongens zich niet aan dat gebod houden.
Wat zouden ze dan liever hebben, dat hun zonen experimenteren met niet islamitische westerse meiden of met vrome islamitische zusters?
pi_115949000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Klopt, zowel jongens als meisjes zouden als maagd het huwelijk in moeten gaan volgens die islam. Alleen is het wel zo dat het bij meisjes sterker telt als bij jongens. Het wordt veelal door de vingers gezien als jongens zich niet aan dat gebod houden.
Wat zouden ze dan liever hebben, dat hun zonen experimenteren met niet islamitische westerse meiden of met vrome islamitische zusters?
Ik weet niet wat ze liever hebben en dat maakt ook helemaal niet uit; de Islam is daar heel duidelijk in, geen geklooi/'experimenteren' waar het meisje ook vandaan komt/welke religie zij heeft.

In de Nederlandse cultuur zijn dit soort dingen heel normaal. Relaties breken, mensen krijgen ruzie, doen rare dingen(persoonlijk vind ik naaktfoto's op Facebook zetten erger dan een trap verkopen) en dan heeft die jongen nog een agressieve broer. Heel laf om als 18jarige een 14 jarig meisje te trappen, daar is iedereen het over eens. Maar ga het niet op cultuur en religie gooien.
pi_115949370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef Chahna het volgende:

[..]

Verschil in opvoeding, mijn ouders zouden dit nooit accepteren.

Jij vind het wel 'normaal'??

Wat zou jij er tegen doen als ouder zijnde?
Ik heb het erover dat je stelt dat dit soort situaties doodnormaal zijn tegenwoordig.
pi_115950127
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef Peunage het volgende:
In de Nederlandse cultuur zijn dit soort dingen heel normaal.

Maar ga het niet op cultuur gooien.
Hilarische post wel.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:57:04 #260
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_115950305
quote:
Twee Turkse broers van 14 en 18 die bekend hebben dinsdag in Hilversum een 14-jarig meisje in elkaar te hebben geslagen, waren gisteren alweer op vrije voeten. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.

De broers hadden het meisje mishandeld omdat zij zich beklaagde over het feit dat de jongens pikante foto’s van haar op Facebook en Twitter hadden gezet.

„De daders zijn vanmiddag alweer gesignaleerd”, aldus de moeder van het slachtoffer gisteravond. Het meisje heeft een zwelling achter haar oor, bloeduitstortingen op haar bovenbeen en striemen op haar hals, schouder en borsten overgehouden aan de mishandeling op een speelpleintje.

De daders hebben een gebiedsverbod opgelegd gekregen. Politie
*O* Wat wonen we toch in een prachtig land *O*
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:16 #261
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_115951030
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ken anders 13 Marokkanen die met een Nederlandse zijn getrouwd, 4 daarvan zijn bekeerd.
Dus ik snap jouw probleem niet?
Schijt aan iedereen
pi_115951330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ik ken anders 13 Marokkanen die met een Nederlandse zijn getrouwd, 4 daarvan zijn bekeerd.
zijn dat de meesten?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:12 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115951378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Nou, das mooi. Ik ga dus maar even wat 14jarigen in elkaar tikken, dat mag blijkbaar gewoon.

Mooi signaal hoor!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:23:28 #264
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_115951428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

zijn dat de meesten?
Ja een overgrote meerderheid
Schijt aan iedereen
pi_115951441
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, das mooi. Ik ga dus maar even wat 14jarigen in elkaar tikken, dat mag blijkbaar gewoon.

Mooi signaal hoor!
Doe het wel ergens waar je niet vaker hoeft te komen. ^O^
pi_115951466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:23 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ja een overgrote meerderheid
van nederland? Of degenen die jij kent zijn een perfect voorbeeld voor alle moslims in nederland?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:24:43 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115951477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe het wel ergens waar je niet vaker hoeft te komen. ^O^
Uiteraard, gewoon buitenlandertjes, of is dat dan weer dieskriemienaasi? :).
Get woke, go broke!
pi_115951506
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uiteraard, gewoon buitenlandertjes, of is dat dan weer dieskriemienaasi? :).
neee nee, het moeten blanke meisjes zijn, anders is het een nazistische aanslag.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:18 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115951531
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

neee nee, het moeten blanke meisjes zijn, anders is het een nazistische aanslag.
Oh ja, kleine blanke meisjes mag je ook slaan om een peuk. Wel lekker, gewoon ff wat blanken in elkaar rammen omdat het kan. :).
Get woke, go broke!
pi_115951580
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, kleine blanke meisjes mag je ook slaan om een peuk. Wel lekker, gewoon ff wat blanken in elkaar rammen omdat het kan. :).
Nu ik er over nadenk, misschien is het een goed idee als ik meega, als we dan perongeluk iemand doodslaan kunnen we ieder zeggen dat het de ander was, en dan is er geen probleem. :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:28:02 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115951618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk, misschien is het een goed idee als ik meega, als we dan perongeluk iemand doodslaan kunnen we ieder zeggen dat het de ander was, en dan is er geen probleem. :)
Ok, we zoeken wel een Starbucks op, zat kleine meisje daar :).
Get woke, go broke!
pi_115951711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ok, we zoeken wel een Starbucks op, zat kleine meisje daar :).
Ook een hoop dure mobieltjes trouwens. :D
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:30:51 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115951751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ook een hoop dure mobieltjes trouwens. :D
win-win O+.

Dat wij dit als blanken niet eerder hebben bedacht....
Get woke, go broke!
pi_115951814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

win-win O+.

Dat wij dit als blanken niet eerder hebben bedacht....
Stom ja, wat een middeleeuws volk zijn we eigenlijk.
pi_115951820
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat ze me zelf verteld hebben.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:48:34 #276
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_115952567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat ze me zelf verteld hebben.
Zal ik jou eens wat vertellen heilige boontje, bijna elke man denkt met zn pik. Ga mij nou niet vertellen dat het niet zo is Paus. Dus het heeft niets met etniciteit en of religie te maken.
Vrouwen hebben dit beeld over mannen.
Schijt aan iedereen
pi_115952955
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef Deadre het volgende:

[..]

Zal ik jou eens wat vertellen heilige boontje, bijna elke man denkt met zn pik. Ga mij nou niet vertellen dat het niet zo is Paus. Dus het heeft niets met etniciteit en of religie te maken.
Dat zeg ik toch ook niet.
pi_115953046
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 26-08-2012 21:31:50 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115953365
Ondanks dat we er allemaal andere meningen op na houden kunnen we hopelijk nog wel wat normaal tegen elkaar doen.

[ Bericht 76% gewijzigd door paddy op 26-08-2012 21:32:05 ]
pi_115953994
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mooi signaal hoor!
Hoezo mag het? Ze zijn nog niet veroordeeld. Uiteraard was het beter geweest als ze nog gewoon in voorarrest hadden gezeten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115954262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ik denk niet met mijn pik, ik loop hem alleen achtena, dat is toch net even iets anders.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:59:13 #282
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115957804
quote:
Het meisje werd geveld door een zogeheten highkick door de oudere broer van haar Turkse ex-vriendje, met wie ze ruzie had. Volgens de moeder van het slachtoffer werd haar dochter voor hoer uitgemaakt door haar ex. Hij zou eerder pikante foto’s van het meisje op Facebook hebben geplaatst, meldt de Gooi- en Eemlander.
Dinsdagavond escaleerde de ruzie over de foto's tussen het meisje en haar ex-vriendje. De jongen haalde zijn oudere broer erbij, die het meisje "uit het niets" keihard achter haar oor trapte.
'Ik haal m'n broer erbij!' wat? Je broer erbij halen om een meisje in elkaar te slaan? :') x 58103949
Al zal het meisje niet heel bijster slim zijn geweest om die foto's van haar te laten maken.

quote:
Geen topprioriteit
Voor- en achternaam van de dader zijn bekend. De politie heeft de zaak in behandeling, maar geeft er geen topprioriteit aan. De verdachten zijn nog niet gehoord.
:')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:02:34 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115957919
Ah, geen topprioriteit, er moeten nog fietsers bekeurd worden voor het quotum.

Ik hoop vurig en oprecht dat er een keer een dochter van een officier van justitie volkomen in elkaar geramd wordt. Verkracht en zwanger ook maar. Eens kijken hoeveel prio het dan krijgt.

Dit is echt zum kotzen :r.
Get woke, go broke!
pi_115958046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Verbijsterend gewoon. Je kunt in dit land dus gewoon iemand mishandelen en ermee wegkomen, terwijl de politie je voor- en achternaam weet. Leuk ook, die precedentwerking en afschrikfunctie... :N
pi_115958102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Ah, geen topprioriteit, er moeten nog fietsers bekeurd worden voor het quotum.

Ik hoop vurig en oprecht dat er een keer een dochter van een officier van justitie volkomen in elkaar geramd wordt. Verkracht en zwanger ook maar. Eens kijken hoeveel prio het dan krijgt.

Dit is echt zum kotzen :r.
En erger: je krijgt dat mensen op een gegeven moment zo weinig vertrouwen meer hebben in de politie dat ze het recht wel in eigen hand nemen. Een paar kogels doen wonderen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:08:40 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115958141
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En erger: je krijgt dat mensen op een gegeven moment zo weinig vertrouwen meer hebben in de politie dat ze het recht wel in eigen hand nemen. Een paar kogels doen wonderen.
kan je het een vader kwalijk nemen? :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:09:42 #287
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115958170
gewoon die gast die dat gedaan heeft met foto en volledige naam en adres en daad overal op posters zetten, zonodig dmv grafitti overal.

die stoere boy moet natuurlijk wel erkenning krijgen voor zn vies hard stoere buisiness.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115958228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

kan je het een vader kwalijk nemen? :).
Niet als de politie ZO faalt als in dit land.
pi_115958256
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het goede nieuws is wel dat mensen die wraak nemen er dan ook rustig mee wegkomen. _O-
Ja, het is een enge gewaarwording.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:15:07 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115958365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het goede nieuws is wel dat mensen die wraak nemen er dan ook rustig mee wegkomen. _O-
Nee, die mensen zijn te pakken, hebben een baan en geld, die pakken ze wel keihard aan. Weg baan, weg carriere etc.

Dit tuig boeit het niets, ze hebben niets om af te pakken, en de bak ik hoeven ze toch niet.
Get woke, go broke!
pi_115958442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nou nee, dáár zou de politie dan wél weer een stokje voor steken.
pi_115958550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, die mensen zijn te pakken, hebben een baan en geld, die pakken ze wel keihard aan. Weg baan, weg carriere etc.

Dit tuig boeit het niets, ze hebben niets om af te pakken, en de bak ik hoeven ze toch niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou nee, dáár zou de politie dan wél weer een stokje voor steken.
:') Ik weet gewoon dat het nog waar is ook. ;(
Ik moest er om lachen maar het is eigenlijk om te janken.
pi_115961458
Ik persoonlijk denk dat de naaktfoto's die nu op het internet staan een stuk harder aankomen dan een halfzachte karatetrap.
Ik snuffel wel eens rond op sites waar men grote collecties van pikante foto's uitwisselt. In 99% procent zijn de foto's gemaakt/geplaatst/ in combinatie met blanke gasten en negerts.
Dat dit meisje dus twee agressieve en vrouwen hatende broers confronteert vind ik heel dapper. Maar de prioriteiten ten aanzien van de aangifte bevreemdt mij wel. Aan de andere kant snap ik dat meisje en haar moeder wel. Meer aandacht voor de naaktfoto's, zou kunnen betekenen, meer mensen die ze gaan opzoeken of ze juist gaan verspreiden. En dan is het einde helemaal zoek.

Los van de vraag of die gasten op zich strafbaar bezig zijn. Mag je pikante foto's sowieso op het internet gooien, je hebt ze zelf gemaakt met toestemming enzo, en ze niet gestolen enzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Marlan op 24-08-2012 18:57:24 ]
pi_115961744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, wat is nou de big fucking deal? Er worden dagelijks kinderen geklapt, waarom zou dit anders zijn?
Er staat 'kickbokser' bij. Dat maakt het interessanter terwijl het waarschijnlijk gewoon een ecto is die toevallig lid is van een sportschool.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:23:15 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115983363
wat de achteruitsalto makende neuk is 'ecto' nou weer...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116031002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is natuurlijk van de zotten.

Al is het wel te verwachten als je graag met dat soort stoere jongens gezien wil worden.
Goed lesje: kijk uit met ongedierte.
Helaas kan ik met haar geen medelijden hebben.
als je met agressieve gekken gezien wilt worden, kan het wel eens fout aflopen.
pi_120611443
Heeft de politie inmiddels de verdachten al gehoord?
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:53:43 #298
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_120611998
Marlan heeft een nieuwe hobby gevonden :D

Snap wel dat je wil weten hoe iets is afgelopen, maar beetje vreemd om opeens tig oude topics omhoog geschopt te zien.

Misschien eerst even zelf googelen op het voorval en dan een eventuele update posten in de oude topics?
Krekker is de bom!
pi_120612508
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef KreKkeR het volgende:
Marlan heeft een nieuwe hobby gevonden :D

Snap wel dat je wil weten hoe iets is afgelopen, maar beetje vreemd om opeens tig oude topics omhoog geschopt te zien.

Misschien eerst even zelf googelen op het voorval en dan een eventuele update posten in de oude topics?
Mijn Google-skills geven geen uitsluitsel...
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:33:36 #300
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120614002
waar is de fokknokploeg om dit soort tuig te deporteren?

quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Even jouw eigen Sharia hanteren. Dat staat je wel inderdaad.
nou vertel, waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')