Ik denk het helaas ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk toch, al denk ik dat er misschien best dit soort families bestaan...
die bestaan genoeg in moslim landenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk toch, al denk ik dat er misschien best dit soort families bestaan...
En streng-christelijke sektes in de VS hebben er ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:25 schreef slettenmagneet het volgende:
[..]
die bestaan genoeg in moslim landen
Ja, hun kinderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef ems. het volgende:
Ach, laat ze lekker. Zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.
Bah, al die vieze insecten, ze zijn een schande voor de maatschappijquote:
Ja, hun kinderenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef ems. het volgende:
Ach, laat ze lekker. Zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.
Waarin? Broer-zus relaties komen wel degelijk voor. Ik vind dit verhaal ook ietwat onrealistisch met al die relaties en dan weer een relatie met een andere zus enzovoort, maar het komt gewoon voor. Hoe ranzig ook.quote:
Ietwat onrealistisch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef Volgut het volgende:
Ik vind dit verhaal ook ietwat onrealistisch met al die relaties en dan weer een relatie met een andere zus enzovoort
Waar staat het? Mja, ik vind het onrealistisch overkomen. Ik had het wel geloofd als het alleen bij dit stel was gebleven. Maar relaties aangaan met grootvaders en minderjarige zusjes; nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ietwat onrealistisch?
Het is een enorme hoax, als je goed kijkt staat het er ook op geschreven,
Mja, het staat er niet specifiek en daar doel ik op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef Copycat het volgende:
Tussen de regels door. In het absurde doorgetrokken.
Denk eigenlijk dat niemand dit écht voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Copycat het volgende:
Dat is het leuke van dat soort satirische sites ... Dat een goed verstaander slechts een half woord nodig heeft en een ander het voor waar aanneemt.
Ik denk dat je wel eens bedrogen uit zou kunnen komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef Volgut het volgende:
Denk eigenlijk dat niemand dit écht voor waar aanneemt.
Niemand in het topic gelooft het volgens mij. Maja, misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens bedrogen uit zou kunnen komen.
quote:Ik ben de buurman en het is eigenlijk nog iets complexer. Kenny heeft ook zijn vader Benny meermaals tot zich genomen. Het was een korte en hevige liefdesromance. Benny is momenteel zwanger van Kenny (de wetenschap staat voor een raadsel). Ze gaan hun dochter Kebenny noemen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
Staan wel leuke stukjes op trouwens
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:11 schreef stalybridge het volgende:
Vind de reacties op die site inderdaad leuk.
Vooral dit pareltje
[..]
Baby Firefly en Otis B. Driftwood zijn geen broer en zus in die filmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:50 schreef Salvad0R het volgende:
devils rejects any1 ?
http://www.imdb.com/title/tt0395584/
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Baby Firefly en Otis B. Driftwood zijn geen broer en zus in die film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |