Dat is inderdaad toch krom? Nou hup, dat passen we dan ook meteen aan. Toch raar dat het voor de ene variant wel goed geregeld is, en voor de andere niet. Ik zeg: het hele weekend Nederland platleggen en voor het gemak hebben we elke week een dag vrij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Van mijn originele geloof mag je niet op zaterdag werken. En ik kreeg ook nooit vrij op onze feestdagen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Het zou aan de ondernemer moeten zijn om de zaak op zondag open te gooien of dicht te houden.
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Borisz: wat vond je van het debat?
Ik vind Pechtold niet meer zo goed. Hield altijd erg van zijn debatstijl, maar hij gaat aan training (en kiezers-pleasing) ten onder, vrees ik.
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zou vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten. Ik zou zo enorm vallen voor een heer (of dame) in de politiek. Fatsoen, intellect, normaal doen.De eer aan jezelf houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb foebele gekeken en heel bewust het debat een beetje overgeslagen..
Maar ik hoorde en las meer mensen met kritiek op Pechtold vanavond.
Heb jij Borgen al eens gezien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zat ernaar te kijken en bedacht me dat een behoorlijk aantal kiezers (sowieso de mensen die de moeite nemen naar een debat te kijken) het zo heerlijk zouden vinden als er één heer/dame tussen zou zitten die niet op 'scoren' uit was. gewoon fatsoenlijk antwoord geven op vragen, ook eens durven twijfelen en níet almaar de verkiezingspolarisatie opzoeken. Volgens mij zou je daar nu daadwerkelijk stemwinst mee kunnen maken, door juist te breken met de trend om een vooringestudeerde show neer te zetten.
Dat mis ik zo: intelligente politieke gedachtenwisselingen, met niet als doel oneliners te scoren, maar gewoon voor je mening/gedachtengoed te staan, waarbij je de ander óók licht in de ogen gunt, als dat terecht is.
/Kay van de Linde 3.0
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Frits schuift overal aan. Vroeger standaard op vrijdag bij BvD, maar nu ook vaak bij PenW en de gebroeders van boven.
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij Borgen al eens gezien?
/Kasper Juul
6 feet under.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, niet gezien! Via jullie wel zin in gekregen, maar ons lijssie is zoooooo lang. Eerst Deadwood afkijken en dan eh... die serie waar Dexter eerst in zat.
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk overquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar vroeger mócht dat toch helemaal niet?
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het ADquote:Ik kon als NRC'er toch ook niet zomaar bijbeunen bij AD?
Ga jij daar naartoe?quote:
Goed wat betreft Poes!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Poes doet het goedTeentje ook wel
![]()
Lange stukken wandelen is forbei, dan spelen gewoon allerlei -versleten- dingen op, rekening houden met gewoon een nieuwe fase en dan gaat het best lekker eigenlijk tnx for asking![]()
Zin in Madeira, my dear
Nee dat eerste daargelaten. Ik zou er niet eens mijn laatste kruimel brood willen verdienen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk over
[..]
Ik zou sowieso niet willen bijbeunen bij het AD
Overigens denk ik dat we een middenkabinet gaan krijgen met VVD/PVDA/CDA/D66
Vaste dienst dacht ik? Loonlijst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Wester was toch niet 'in dienst' van RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |