Zeker! Jose Gonzalez had ik al een hele tijd niet meer beluisterd, dus het was weer fijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef MindFever het volgende:
[..]
Zeg jij. Heb je naar mijn Jose Gonzalez links geluisterd of wat?
Uitstekend. Noem eens wat bands?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Zeker! Jose Gonzalez had ik al een hele tijd niet meer beluisterd, dus het was weer fijnMaar ik dacht altijd dat jij wel down was met de reggae vibe, vandaar. Zelf ben ik de laatste tijd vooral bezig met post-rock. Ook heel erg fijn!
Qua echte post rock bands als Yo La Tengo en Don Caballero:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef MindFever het volgende:
[..]
Uitstekend. Noem eens wat bands?
“Não sou nada.quote:
Ik héb al weekend!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef HyperViper het volgende:
Is het alweer bijna weekend lieverds.
Als het eindresultaat er maar naar is, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik héb al weekend!
Zometeen naar de kapper, dat is minder. Dat gepruts aan je haar blegh.
Ik vind dat juist heerlijk. Dat frunniken. Zolang ze maar niet teveel praat. Die geforceerde gesprekken, dát vind ik pas echt minder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik héb al weekend!
Zometeen naar de kapper, dat is minder. Dat gepruts aan je haar blegh.
Ja, dat mag dan ook wel, na ruim 2 uur gedoe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als het eindresultaat er maar naar is, toch?
Twee uur? Wat laat je allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat mag dan ook wel, na ruim 2 uur gedoe.
Je laat toch geen permanent zetten hé?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat mag dan ook wel, na ruim 2 uur gedoe.
Knippen, kleuren en föhnen. Okee, anderhalf uur dan. Het voelt als ruim 2 altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee uur? Wat laat je allemaal doen dan?
Gelukkig niet zeg!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je laat toch geen permanent zetten hé?
Lekker pittig en kort...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knippen, kleuren en föhnen. Okee, anderhalf uur dan. Het voelt als ruim 2 altijd.
Sprékend!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker pittig en kort...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker pittig en kort...
[ afbeelding ]
I can do a short back 'n sides for you if you'd like - 10 minuten klaar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knippen, kleuren en föhnen. Okee, anderhalf uur dan. Het voelt als ruim 2 altijd.
That's pretty fastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
I can do a short back 'n sides for you if you'd like - 10 minuten klaar!
Yes it is but I'm not sure how much you would like the results.:)quote:
Gelukkig ben ik al geweest en hoef ik voorlopig een poosje niet dus ik hoef geen gebruik te maken van je aanbodquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes it is but I'm not sure how much you would like the results.:)
Lovely weather today isn't it?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk. Dat frunniken. Zolang ze maar niet teveel praat. Die geforceerde gesprekken, dát vind ik pas echt minder.
Ja je moet inderdaad gelukkig van zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al geweest en hoef ik voorlopig een poosje niet dus ik hoef geen gebruik te maken van je aanbod.
Een aluhoedje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad gelukkig van zijn.
Laat me het weten voor volgende keer misschien - maar voor de zekerheid,het zou handig zijn voor je als je 'n leuke hoedje meeneemt.
Fernando Pessoa.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
“Não sou nada.
Nunca serei nada.
Não posso querer ser nada.
À parte isso, tenho em mim todos os sonhos do mundo.”
Mijn beeld van Portugal is dan ook gevormd door The book of Disquiet en Mistérios de Lisboaquote:
Dat heb ik met deze:quote:
Ja, die is ook gaaf ja!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze:
word er zo vrolijk en blij van![]()
![]()
Hippie-onzin..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze:
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze:
![]()
Ja ook hartstikke mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hippie-onzin..
Rocken zullen jullie:
Je bent weer te goed voor deze wereld!quote:
Het schijnt dat deze mode uit 1973 helemaal terug gaat komen, dus ze zijn trendsetters!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je bent weer te goed voor deze wereld!
Man wat is dit goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Mijn beeld van Portugal is dan ook gevormd door The book of Disquiet en Mistérios de Lisboa
I've always rejected being understood. To be understood is to prostitute oneself. I prefer to be taken seriously for what I'm not, remaining humanly unknown, with naturalness and all due respect
My past is everything I failed to be.
I'd woken up early, and I took a long time getting ready to exist.
I feel as if I'm always on the verge of waking up.
Life is an experimental journey undertaken involuntarily. It is a journey of the spirit through the material world and, since it is the spirit that travels, it is the spirit that is experienced. That is why there exist contemplative souls who have lived more intensely, more widely, more tumultuously than others who have lived their lives purely externally. The end result is what matters. What one felt was what one experienced. One retires to bed as wearily from having dreamed as from having done hard physical labor. One never lives so intensely as when one has been thinking hard.
The inventor of the mirror poisoned the human heart.
I am the escaped one,
After I was born
They locked me up inside me
But I left.
My soul seeks me,
Through hills and valley,
I hope my soul
Never finds me.
Everything stated or expressed by man is a note in the margin of a completely erased text. From what's in the note we can extract the gist of what must have been in the text, but there's always a doubt, and the possible meanings are many.
Each of us is several, is many,is a profusion of selves. So that the self who disdains his surroundings is not the same as the self who suffers or takes joy in them. In the vast colony of our being there are many species of people who think and feel in different ways. Livro Do Desassossego
Prachtige en prachtig tragische Fernando Pessoa
Dit is dan ook de SC, voor al je grappen grollen en smalltalk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef MindFever het volgende:
Zelfs al zou ik serieus willen reageren op topics in dit forum, er is gewoon helemaal niets om serieus op te reageren. WTF is het toch slecht hier zeg! Wat een drastisch niveau! Dit is nog erger dan een mongoloïde kleuterklas. Nee ik zweer. Daar valt nog meer op te doen.
Beetje troost voor je, deze gitaarheldquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef MindFever het volgende:
Zelfs al zou ik serieus willen reageren op topics in dit forum, er is gewoon helemaal niets om serieus op te reageren. WTF is het toch slecht hier zeg! Wat een drastisch niveau! Dit is nog erger dan een mongoloïde kleuterklas. Nee ik zweer. Daar valt nog meer op te doen.
Volgens mij is hij niet alleen een held met de gitaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje troost voor je, deze gitaarheld
Waarmee nog meer dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet alleen een held met de gitaar.
Een viezerik is het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarmee nog meer dan?
Oh wacht, ik heb een vermoeden waar je op doelt. Hij suggereert het wel he, met zijn bewegingen
Hij had verborgen cameras in die dames WC van z'n nachtclub toch ?quote:
Het zou mijn niets verbazen als hij er ook nog een gloryhole bij heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij had verborgen cameras in die dames WC van z'n nachtclub toch ?
Dat is waar. Maar ik waardeer hem meer om zijn viezigheid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een viezerik die vies goed gitaar kan spelen
Ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik waardeer hem meer om zijn viezigheid.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Gelukkig weet ik wel beter.
Kijk eens aan, zijn haren zijn weer aangegroeid.quote:
Adem in, adem uit; en neem een stapje terugquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef MindFever het volgende:
Heel mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Adem in, adem uit; en neem een stapje terug
Nee ik bedoel niet SC, ik bedoelde de andere topics. SC is de enige plek waar ik me nog durf te vertonen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is dan ook de SC, voor al je grappen grollen en smalltalk.
En muziek eventueel.
Dat er niets is om serieus op te reageren voor je is spijtig, maar het zijn dan ook vaak ongrijpbare dingen waar het om gaat op BNW, dus kwestie van ergens in geloven of juist niet.
Blijft aparte materie.
Wat denk je zelf. Die jongen moet ook geld verdienen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Fledderjon het volgende:
Ligt Gray soms ergens in een steegje?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Fledderjon het volgende:
quote:Helaas is er nog nooit een land geweest met een zwarte president waar het economisch voor de wind is gegaan.
Meestal liep bijna alles na verloop van tijd helemaal spaak.
Gray ligt een beetje ziek op bed. Nanogriep denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Fledderjon het volgende:
Leon de Winter?quote:
Je weet dat griep alleen in je hoofd zit he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Gray ligt een beetje ziek op bed. Nanogriep denk ik.
Kopt. Het zit in m'n hersenen, m'n keel, m'n buis van Eustachius, dus het komt ook m'n neus en m'n oren uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Je weet dat griep alleen in je hoofd zit he?
Tussen je oren dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Kopt. Het zit in m'n hersenen, m'n keel, m'n buis van Eustachius, dus het komt ook m'n neus en m'n oren uit.
Griep:
helemaal niet! Het juist verschrikkelijk laffe en Christelijke opmerking, reactionair haast. Dit is wat SC met me doetquote:
Ik dacht dat je met geneuzel de neus van Gray bedoelde die leeglooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
helemaal niet! Het juist verschrikkelijk laffe en Christelijke opmerking, reactionair haast. Dit is wat SC met me doet
Daarom juistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met geneuzel de neus van Gray bedoelde die leegloopt
quote:The Two Kings and the Two Labyrinths
It is said by men worthy of belief (though Allah's knowledge is greater) that in the first days there was a king of the isles of Babylonia who called together his architects and his priests and bade them build him a labyrinth so confused and so subtle that the most prudent men would not venture to enter it, and those who did would lose their way. Most unseemly was the edifice that resulted, for it is the prerogative of God, not man, to strike confusion and inspire wonder.
In time there came to the court a king of Arabs, and the king of Babylonia (to muck the simplicity of his guest) bade him enter the labyrinth, where the king of Arabs wandered, humiliated and confused, until the coming of the evening, when he implored God's aid and found the door.
His lips offered no complaint, though he said to the king of Babylonia that in his land he had another labyrinth, and Allah willing, he would see that someday the king of Babylonia made its acquaintance. Then he returned to Arabia with his captains and his wardens and he wreaked such havoc upon kingdoms of Babylonia, and with such great blessing by fortune, that he brought low his castles, crushed his people, and took the king of Babylonia himself captive.
He tied him atop a swift-footed camel and led him into the desert. Three days they rode, and then he said to him, "O king of time and substance and cipher of the century! In Babylonia didst thou attempt to make me lose my way in a labyrinth of brass with many stairways, doors, and walls; now the Powerful One has seen fit to allow me to show thee mine, which has no stairways to climb, nor walls to impede thy passage."
Then he untied the bonds of the king of Babylonia and abandoned him in the middle of the desert, where he died of hunger and thirst. Glory to him who does not die.
Noem je me nou laf? Christelijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
helemaal niet! Het juist verschrikkelijk laffe en Christelijke opmerking, reactionair haast. Dit is wat SC met me doet
nee, nee .. het was een opmerking over mijn opmerking over geneuzel, waarop Lavender opmerkte dat het geinig was, waarop ik zei dat het laf en reactionair was; waarna ik Borges kon quotenquote:
Dus het was één grote leugen!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
nee, nee .. het was een opmerking over mijn opmerking over geneuzel, waarop Lavender opmerkte dat het geinig was, waarop ik zei dat het laf en reactionair was; waarna ik Borges kon quoten
?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:58 schreef Terecht het volgende:
Is één van jullie toevallig libertarier?
Ik snap die mensen niet. Letterlijk niet. Hun argumenten komen als één grote word salad op mij over. Vandaar.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet. Letterlijk niet. Hun argumenten komen als één grote word salad op mij over. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |