Grote show gaat er zeker aankomen ja. Parijs is al bevestigd... Pinkpop heeft een grote kans, maar ik zie ze toch liever in hun eigen show. Als ze pinkpop doen ga ik denk ik uitweiden naar Duitslandquote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:
in Juni 2013 gaan ze ook weer touren. Pinkpop of misschien weer Goffertpark?
Laatste zou mooi zijn
Haha, nee dat ben ik niet, maar qua lengte had ik het kunnen zijn.quote:
Volgens Google 2.200.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh tof, dan komen ze vast ook op Werchter!
Kent iemand dat E Werk in Keulen? Hoeveel mensen kunnen daar in?
Zou ik allebei zeer kunnen waarderen!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:
in Juni 2013 gaan ze ook weer touren. Pinkpop of misschien weer Goffertpark?
Laatste zou mooi zijn
Las ergens 30 september en las ergens 2 oktober. Zoiets dusquote:Op donderdag 13 september 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanneer komt dat album officieel uit ook weer?
1 oktober wereldwijd, 28 september Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Las ergens 30 september en las ergens 2 oktober. Zoiets dus.
Ik hoor steeds Matthew spottend lol hebben om onze verontwaardiging: 'nanananananana naa naaa naa'quote:Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef Stofje het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ik begin 'Madness' zowaar te waarderen. In het begin vond ik het echt een teleurstellend zaadnummer, maar toch fascineert ie wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits naar de uploader![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]Tof, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits naar de uploader
Koel en donker bewaren
Nou is hij helemaal niet knap nooit geweest (volgens de "standaardnormen"), maar dat vind je omdat je zijn muziek mooi vindt en zijn manier van gitaar spelen en zijn humor en heel zijn manier van doen maakt hem woest aantrekkelijk. Maar dat baardje.... ieuw.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:38 schreef Sprouts het volgende:
Even zeuren: in the good old days vond ik Matt echt ontzettend knap. Maar dat idiote baardje maakt hem nu een beetje creepy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |