SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Eerste vides van het concert, ik probeer ze zelf niet lusiteren om door het album verrast te worden, maar dat is heel erg lastigIk wilde ze net posten. Ik heb ze wel gekeken. En vooralsnog kan ik zeggen dat dit album echt iets moois kan gaan worden. Vele malen beter dan The Resistance, durf ik wel te zeggen. Animal is ouderwets Muse en de combinatie Funk/Disco en Muse werkt verrassend leuk. Smaakt naar meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds pas een paar seconden gekeken, trots![]()
Wat een heerlijk energieke versie!quote:
Waar is ie?quote:Op maandag 24 september 2012 06:30 schreef remco1993 het volgende:
Ennnnnnnnnn daar is ieStraks maar eens luisteren...
Moest er de eerste keer even aan wennen, maar die gaat zeker groeien. Wordt denk ik wel een van de betere van het album voor mij.quote:Op maandag 24 september 2012 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
En Animals, vinden jullie dat niet mooi? Dat vond ik er op het concert uit springen samen met Supremacy.
Huh? Ik zie niks op de site van NRCquote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Voor degenen die niet naar de lek willen zoeken, muse heeft er al op gereageerd
http://muse.mu/news,listen-to-the-2nd-law-online_1411.htm?f=home
zo is het album trouwens ook gelekt, door de officiële stream van australië. Wel knap dat warner de lek zo lang heeft kunnen vermijden.
Nou iddquote:Op maandag 24 september 2012 12:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Panic Station blijft geniaal, wat een heerlijk nummer. Misschien vind ik die nog wel toffer dan Supremacy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |