abonnement Unibet Coolblue
pi_116487066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik vind het geheel meer van U2 weg hebben hoor, maar die solo is onmiskenbaar geinspireerd door Brian May's solo's
Yep, Zooropa periode U2; Lemon:
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:30:15 #52
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_116489781
Ik moest heel erg aan dit nummer denken van U2


Vind Madness wel steeds beter worden en nu wel een vet nummer eigenlijk. Vooral de opbouw is erg goed.
pi_116491920

De clip past zo stukken beter trouwens
Jaaa, dansen! dansen!
pi_116497712
Heeft iemand eigenlijk een idee van hoe laat de deuren open gaan in december? Ik weet dat ik een beetje vroeg ben, maar aangezien ik met mijn 1m56 gister bij Coldplay weer eens een halve nekhernia heb opgelopen in een poging iets te kunnen zien, wil ik bij Muse gewoon zo graag een keer tegen het hek geplakt staan zonder mensen van 300 meter voor me. En dat wil ik dus op tijd geregeld hebben met de vriend met wie ik ga.

Ik weet dat er nog geen tijden bekend zijn enzo, maar ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat de vorige keer was en of dat altijd een beetje hetzelfde is.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_116497766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee van hoe laat de deuren open gaan in december? Ik weet dat ik een beetje vroeg ben, maar aangezien ik met mijn 1m56 gister bij Coldplay weer eens een halve nekhernia heb opgelopen in een poging iets te kunnen zien, wil ik bij Muse gewoon zo graag een keer tegen het hek geplakt staan zonder mensen van 300 meter voor me. En dat wil ik dus op tijd geregeld hebben met de vriend met wie ik ga.

Ik weet dat er nog geen tijden bekend zijn enzo, maar ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat de vorige keer was en of dat altijd een beetje hetzelfde is.
Concert (of de support) begint om acht uur, deuren zijn meestal een uur of anderhalf uur eerder open. Maar aangezien het september is zou ik me niet nu al druk gaan maken als ik jou was :')
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:06:34 #56
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_116497998
Gewoon 12uur smiddags al voor de ingang gaan staan/zitten. Dan sta je vast vooraan.
pi_116498505
Onzin. Gewoon een uurtje vantevoren en dan naar voren dringen, beetje brutaal zijn. Dan kom je echt wel een heel end hoor.
pi_116498545
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
Onzin. Gewoon een uurtje vantevoren en dan naar voren dringen, beetje brutaal zijn. Dan kom je echt wel een heel end hoor.
Niet helemaal vooraan.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:47:45 #59
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_116499554
Dan kom je idd tot rij 3 en dan wordt je fijn geplet. Lekker als je 1 meter 50 bent.
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:50:05 #60
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116501739
Achteraan staan, heb je een kleinere kijkhoek ^O^.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:20:40 #61
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_116502730
Gister stonden ze om elf uur al voor het hek aan het Malieveld.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:44:04 #62
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_116503844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee van hoe laat de deuren open gaan in december? Ik weet dat ik een beetje vroeg ben, maar aangezien ik met mijn 1m56 gister bij Coldplay weer eens een halve nekhernia heb opgelopen in een poging iets te kunnen zien, wil ik bij Muse gewoon zo graag een keer tegen het hek geplakt staan zonder mensen van 300 meter voor me. En dat wil ik dus op tijd geregeld hebben met de vriend met wie ik ga.

Ik weet dat er nog geen tijden bekend zijn enzo, maar ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat de vorige keer was en of dat altijd een beetje hetzelfde is.
Als je nu gaat ben je wel op tijd denk ik
pi_116506507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef JochemP het volgende:

[..]

Als je nu gaat ben je wel op tijd denk ik
Prima,doe ik dat! ;)

Haha nee maar zoals ik al zei, ik baal er gewoon altijd zo vreselijk van dat ik wel de hoofdprijs betaal maar vervolgens gewoon geen fuck zie en de hele avond op mijn tenen moet staan om überhaupt het scherm te kunnen zien.
Gister was ik vrij, maar mensen met wie ik ging moesten op het laatste moment nog vrij nemen dus dat wil ik volgende keer voorkomen, vandaar mijn vraag nu alvast, dan kan ik mensen even vertellen dat ze vrij nemen die dag en geen halve dag etc :P

Achteraan staan heb ik vorige keer in Nijmegen gedaan, maar je mist dan toch een groot deel van de sfeer, mensen staan er een beetje doods te kijken, dan heb ik er nog bijna meer aan om de dvd te gaan kijken. Ik wil gewoon zo graag een keertje Matt lekker live op zijn gitaar zien losgaan met eigen ogen. Er staan altijd mensen vooraan, dat zou mij toch ook eens moeten lukken dan.
Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ik ben in mijn leven al naar zo veel concerten geweest, 1x iets kunnen zien moet dan toch niet al te veeleisend zijn? :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_116506602
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
Onzin. Gewoon een uurtje vantevoren en dan naar voren dringen, beetje brutaal zijn. Dan kom je echt wel een heel end hoor.
Daar ben ik niet brutaal genoeg voor (en ik kan pittig brutaal zijn), zulke mensen haat ik verschrikkelijk. Wil je vooraan staan, kom dan op tijd. Dat is nu dus ook mijn hele plan. Buiten dat is dat als klein vrouwtje ook gewoon absoluut totaal niet prettig, je loopt dan in een mensenmassa waar jij niet ziet waar je heen gaat en waar niemand ziet dat je er loopt. En als er een voorvak is waar je bandjes voor moet hebben moet je sowieso op tijd zijn.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_116508538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:11 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Daar ben ik niet brutaal genoeg voor (en ik kan pittig brutaal zijn), zulke mensen haat ik verschrikkelijk. Wil je vooraan staan, kom dan op tijd. Dat is nu dus ook mijn hele plan. Buiten dat is dat als klein vrouwtje ook gewoon absoluut totaal niet prettig, je loopt dan in een mensenmassa waar jij niet ziet waar je heen gaat en waar niemand ziet dat je er loopt. En als er een voorvak is waar je bandjes voor moet hebben moet je sowieso op tijd zijn.
Ik sta zelf nooit vooraan, ben ik niet zo'n fan van. Was zelf ooit bij Roger Waters, waar m'n vader enorme fan van is. Die was er al om 4 uur 's middags, omdat ie vooraan wilde staan. Een uur voor het optreden liep ik zonder enig probleem naar voren toe en raakte het podium aan :'). Meeste mensen zaten nog te chillen.
pi_116508750
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Prima,doe ik dat! ;)

Haha nee maar zoals ik al zei, ik baal er gewoon altijd zo vreselijk van dat ik wel de hoofdprijs betaal maar vervolgens gewoon geen fuck zie en de hele avond op mijn tenen moet staan om überhaupt het scherm te kunnen zien.
Gister was ik vrij, maar mensen met wie ik ging moesten op het laatste moment nog vrij nemen dus dat wil ik volgende keer voorkomen, vandaar mijn vraag nu alvast, dan kan ik mensen even vertellen dat ze vrij nemen die dag en geen halve dag etc :P

Achteraan staan heb ik vorige keer in Nijmegen gedaan, maar je mist dan toch een groot deel van de sfeer, mensen staan er een beetje doods te kijken, dan heb ik er nog bijna meer aan om de dvd te gaan kijken. Ik wil gewoon zo graag een keertje Matt lekker live op zijn gitaar zien losgaan met eigen ogen. Er staan altijd mensen vooraan, dat zou mij toch ook eens moeten lukken dan.
Ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ik ben in mijn leven al naar zo veel concerten geweest, 1x iets kunnen zien moet dan toch niet al te veeleisend zijn? :P
Tja dan zul je bij muse (En dat kun je idd wel weten zonder dat je de tidjen echt weet) ook wel ruim op tijd moeten zijn. Denk wel dat je zeker 2 uur voordat de deuren open gaan er moet zitten. (Het is december dus koud, let daar wel op). Rond een uur of 3,4 zou ik daar zijn als ik jou was. En dan tegendraads naar de voorste rij rennen. (Alle mensen gaan instinctief een kant op (meestal rechts), heel raar is dat, andere kant van het podium zoeken dan en vooraan moet lukken ;)

(het kan ook een tip zijn het officiële muse forum in de gaten te houden, en te checken wat die die-hard muse fans doen. Hoe laat zij gaan enz. Meestal weten hun het het beste voro een plek vooraan.)
pi_116508987
Oke thnx voor de info. Ik zal vast gaan trainen op de sprint :D
Vorige keer een heerlijk warme trui gekocht in Nijmegen dus die zal me wel warm houden tijdens het bivakkeren.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:28:50 #68
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116509289
Misschien heb je het geluk dat de helft van de bezoekers de Ziggo Dome niet van de binnenkant kent ;).
pi_116509469
Toch jammer dat ik ook bij die helft hoor :')
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:32:58 #70
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116509501
Moet je achter de andere helft aanhollen.
pi_116518657
In Ahoy kwam ik 30 minuten vantevoren aan, prima plek met 5 meter mensen voor me weten te bemachtigen :P

Goffertpark was een ander verhaal... Maar toch op zo'n 10 meter van het podium gestaan
Jaaa, dansen! dansen!
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:05:26 #72
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116518750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oke thnx voor de info. Ik zal vast gaan trainen op de sprint :D
Vorige keer een heerlijk warme trui gekocht in Nijmegen dus die zal me wel warm houden tijdens het bivakkeren.
Ik ook, fuck wat was het koud toen :') En toen waren de pin-automaten de verbinding kwijt dus moest ik ook nog super lang wachten voor ik mijn trui kreeg, brrr.
吴 曼 迪
pi_116518786
Bij Ahoy was het laatste stukje lopen in de rij echt bizar, liep ineens over allemaal slaapzakken heen :') _O-
Jaaa, dansen! dansen!
pi_116528693
bij het optreden in het goffertpark was het ook zo maf dat mensen die erg vooraan stonden midden tijdens het concert per sé zich door de mensenmassa wouden wurmen naar de bar en dan met handen vol bier zich weer terug wouden wurmen naar voren, terwijl iedereen aan het springen was en superdicht op elkaar stond.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_116530415
Ik ben langer dan 2 meter, en probeer ook niet helemaal achteraan te staan. Dus sorry alvast als ik het ben waar je last van hebt. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')