Wat gay, maar die m-m-m-m-m--m eruit is wel een goede keusquote:
Die is leukquote:
Ik vind Unsustainable schitterend. Madness boeit me nog niet, maar komt ongetwijfeld nog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef ScottTracy het volgende:
Oké, Unsustainable vond ik verschrikkelijk, maar Madness doet het wel bij mij. Ik hou er wel van
Vanwege 1 dubstep-nummer die gewoon als een jam op 140bpm klinkt?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zijn bij Muse gewoon een stel dubstep flikkers geworden
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zijn bij Muse gewoon een stel dubstep flikkers geworden
Heel het nummer is Queen. De harmonietjes als hij 'Madness' zingt vind ik zelf denk ik nog meer Queen dan die solo.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef meowingtons het volgende:
Ik hoorde dus vandaag weer "I want to break free" van Queen... Mja, die gitaarsolo is wel héél erg Brian May... Nouja, misschien dat ze hem live nog interessant kunnen brengen
Ik vind het geheel meer van U2 weg hebben hoor, maar die solo is onmiskenbaar geinspireerd door Brian May's solo'squote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heel het nummer is Queen. De harmonietjes als hij 'Madness' zingt vind ik zelf denk ik nog meer Queen dan die solo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |