http://teletekst.nos.nl/tekst/129-01.htmlquote:129 Teletekst wo 22 aug
Franse woede over verkoop chateau
` In Frankrijk is ophef ontstaan over
de verkoop van een 12e-eeuws kasteel
met wijngaarden aan een Chinees.Het
chateau staat in Gevrey-Chambertin,in
de Bourgogne.Een Chinese gokmagnaat
kocht het een tijd geleden voor acht
miljoen euro.Dat is tot woede van
andere gegadigden nu pas bekendgemaakt.
Franse wijnboeren hadden vijf miljoen
euro geboden.Ze wilden er samen met
anderen een bezoekerscentrum van maken.
Franse wijn is populair bij Chinezen.
Eerst waren Franse wijnboeren blij
omdat de export naar China steeg.Nu is
de stemming omgeslagen,omdat Chinezen
steeds meer chateaus opkopen.
Die Chinezen produceren, het Westen leent geld van de Chinezen om Chinese spullen te kopen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:23 schreef Digi2 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/129-01.html
Die chinezen hebben het slim bekeken.
Niet waar. De schande!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben ook woedend, hier in de buurt stond een mooi penthouse te koop, ik een ton bieden, word ie potverdikkeme voor 450k verkocht aan een rijke stinkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
Protectionistische kut Fransen.
Ik hoop dat ie dat chateau platgooit en er op gaat stampenMijn chateau, wat doe je!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
Protectionistische kut Fransen.
Ik hoop dat ie dat chateau platgooit en er op gaat stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: wen en maar aan. Een netto exporteur verwerft per definitie assets van de importeur. En zeker als je reële yields op financiële assets zoals staatsschuld kunstmatig negatief maakt dan is de kans natuurlijk groot dat er echte spullen gekocht gaan worden in plaats van financiële assets met een negatieve return, want dat is kapitaalvernietiging."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Tuurlijk niet! Hij bouwt hem daar van goedkoop plastic na en maakt er dan 800.000 stuks van. Nog even en half frankrijk woont in goedkope plastic kastelen die vol zitten met illegale weekmakers!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:47 schreef Perrin het volgende:
En ik neem aan dat hij 'm niet steen voor steen naar China gaat verschepen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |