Bij ons hebben ze dat inderdaad ook, 2 x bruto/netto.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef happyme28 het volgende:
Hier regelt de werkgever gebak en cadeautjes enzo. Vaak ook borreltje en deel van het maandsalaris geloof ik. Het is toch ook soort van waardering van werkgever dat de werknemer al zo lang voor het bedrijf werkt?
Je krijgt toch salaris?quote:
Dit dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef happyme28 het volgende:
Hier regelt de werkgever gebak en cadeautjes enzo. Vaak ook borreltje en deel van het maandsalaris geloof ik. Het is toch ook soort van waardering van werkgever dat de werknemer al zo lang voor het bedrijf werkt?
Zullen je collega's blij mee zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Bij het bedrijf waar ik werk krijgt de afdeling een taart van de zaak als er een jubileum is. Ik ben binnenkort 10 jaar in dienst en ik kreeg een pen, speech en taart heb ik afgewimpeld, daar heb ik echt geen zin in.
Inderdaad.quote:
Hehe, ik denk niet dat die echt op een slagroomtaart van de Hema zitten te wachten hoor (want dat is het altijd).quote:
Tien jaar voor een baas werken is niet echt een prestatie. Verder kan loyaliteit handig zijn, maar aan de andere kant ben je dan ook gewoon vastgeroest. Niet handig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net iets meer doen dan salaris betalen geeft je meestal loyaliteit terug, erg handig.
Loyaliteit hoeft niet automatisch te betekenen dat je vastgeroest zit, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tien jaar voor een baas werken is niet echt een prestatie. Verder kan loyaliteit handig zijn, maar aan de andere kant ben je dan ook gewoon vastgeroest. Niet handig.
Als de waardering moet blijken uit het feit dat m'n baas m'n jubileum betaalt, vraag ik me af of ik bij de juiste werkgever zit.
Och, bij mijn 12,5 jarige jubileum moest ik mijn chef er ook op wijzen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof dat ik in mijn bedrijf blij mag zijn als ze überhaupt aan een jubileum denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |